Brussels airlines
Ik lees weinig van onze Belgische forum leden over vliegen met TuiFly, die hebben toch veel bestemmingen en vliegen vanaf Brussel, Charleroi, Luik, Oostende en Lille, ik vloog er veel mee zeker omdat ze vaak aanbiedingen hadden.
Arthur's signature Almost all old truckers survive cancer, I am fighting again with it.
(08 July 2020, 13:35)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Ik lees weinig van onze Belgische forum leden over vliegen met TuiFly, die hebben toch veel bestemmingen en vliegen vanaf Brussel, Charleroi, Luik, Oostende en Lille, ik vloog er veel mee zeker omdat ze vaak aanbiedingen hadden.

Uitzonderlijk vlieg ik begin september niet met Aegean naar Griekenland (Thessaloniki) maar met Tuifly. Vorig jaar heb ik dat ook eens gedaan en hoewel ik het boordpersoneel maar heel zwak vond (i.v.m. de service van Aegean) heeft de lage prijs (68 Euro incl. ruimbagage) me toch overstag doen gaan. Samen met het feit dat de rechtstreeks Aegean vlucht 's avonds laat aankomt in Thessaloniki en doorreizen dezelfde dag/avond niet meer mogelijk was. Terugkeer is wel met Aegean.
Tuifly komt overigens enkel in de Belgische media als er ergens een vliegtuig met pech aan de grond staat en er onmiddellijk reacties komen zoals: "Weeral" of "Het is weer TUIfly". Als je dan eens bekijkt hoeveel maal dat gebeurt, dan zijn die reacties ongelooflijk overdreven gezien het aantal vluchten dat Tuifly uitvoert.

Tuifly gebruiken is voor mij dus eerder uitzondering dan regel. Enkel als het een superaanbieding is en eventueel als het binnen mijn reisschema past dat er toevallig een vlucht is van of naar de luchthaven 2Km van mijn voordeur.
Patrick's signature
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Patrick, je hebt groot gelijk dat je gebruik maakt van gunstige prijzen.
De mindere service weegt inderdaad niet op tegen de aangeboden prijs.
Wat Brussels Airlines betreft...
Het is een zeer spijtige zaak voor het personeel waarvoor een ontslag boven het hoofd hangt. De leiders zullen inderdaad hun zakken vol hebben en de politieke invloed wordt de op ingedrukt ten nadele van het gewone werkvolk.
Dit is en zal altijd zo zijn... jammer, zeer jammer. Maar hun prijzen optrekken, zelfs tot bedragen die je doen duizelen, zal hun zeker niet redden; in tegendeel!
(08 July 2020, 12:45)Patrick schreef:

(08 July 2020, 12:27)El Greco schreef:

[quote pid='80465' dateline='1594202691']
Afgelopen weekend kreeg mijn vrouw...die zich niet had bezig gehouden voor de verzilvering van onze vouchers, plots berichten van het service centre met voorstellen om die vouchers om te wisselen naar effectieve tickets voor eind augustus...we gaan even kijken voor die periode op hun website...€ 2670... Big Grin

Was er vorige week ook niet het verhaal in de media dat iemand bericht kreeg dat zijn vlucht naar Heraklion geschrapt was. Voor die tickets had hij 300 Euro betaald. Maar hij kon wel omboeken naar een zelfde vlucht (ik dacht zelfs dezelfde dag) waar een zitje 2000 Euro kostte. Hij moest zich wel aan de "fare rules" houden, dus het verschil betalen.
Ik denk niet dat er 1 gek te vinden is die dat zou doen.
[/quote]

Inderdaad, had die ook ergens gelezen. Smile
Je zou wel gek zijn. Rolleyes

Nu hebben we wel 4 x €50 reductie met onze vouchers, maar met de betaalde €284,62 voor tickets van eind januari met een oorspronkelijke afreis in mei gaan we op hun aanbod niet ingaan uiteraard. Niet van plan om €2185,38 bij te leggen.  Dodgy
Als ik nu een proefboeking doe met Brussels Airlines naar kreta

Zondag 13 sept  Brussel -Heraklion 55 euro 78
Zondag 26 sept Heraklion - Brussel 104 euro 78 
totaal 160euro 56
(08 July 2020, 09:39)vlagreco schreef:

Het was al weken verdacht stil rond Brussels Airlines.
Vrijdag 10 juli, overmorgen dus, blijkt D-Day te zijn:

Dat was gisteren maar..... Nog geen beslissing???
Patrick's signature

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Brussels airlines vlucht 30 juli Mir111 0 237 29 May 2020, 13:11
Laatste bericht: Mir111
  Aegean Airlines doet een bod op Croatian Airlines Patrick 1 409 05 January 2020, 18:33
Laatste bericht: vlagreco
  Brussels airlines metaxa 18 2.933 12 July 2018, 13:09
Laatste bericht: JohannesGR

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: chris, Loebas81, 2 gast(en)

Jouw forum-permissies