Waar ik (ben) was en hoe het (is) was
(11 October 2020, 14:05)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kos.

Alle lokale kranten melden inmiddels dat t seizoen hier op Kos nog een Engels/Duits staartje gaat krijgen.
Er worden verschillende getallen genoemd, denk dat t nog beetje vroeg is om al iets voor waar aan te nemen,
in deze tijd boeken mensen toch liever last minute lijkt mij.
Periode lijkt nu te gaan tot 22 november.

Verder word de horeca sluitingstijd hier op Kos, van 12 uur savonds naar half 1 verzet.
Geen idee of dat half  uur nu veel verschil zal maken......

Vrienden van ons vertrekken vrijdag met hun 4 naar Kos voor een weekje want het oorspronkelijke Portugal kon niet doorgaan.
Quote
@El greco vanuit Belgie?
Quote
(12 October 2020, 15:10)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@El greco vanuit Belgie?

Vanuit den Belziek ja!  Big Grin
Quote
Ik verleer zo langzamerhand t switschen naar verschillende talen......slechts weinig Belgen meer hier, hoor alleen Engels of Duits nu.....
Quote
(12 October 2020, 17:26)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik verleer zo langzamerhand t switschen naar verschillende talen......slecht weinig Belgen meer hier, hoor alleen Engels of Duits nu.....

Ze komen met TUI. Naar wat ik vernomen heb was hun eerste keuze Kreta maar alles zou volboekt zijn voor deze/volgende week.
Quote
Wij zijn nog niet zo heel lang terug vanaf de Peloponnesos en het was heerlijk!
Schiphol was eng rustig en alles liep voorspoedig, eenmaal aangekomen werden we direkt aangewezen voor een test aangezien we uit zuid holland komen, iedereen vanuit zuid en noord holland werd getest en verder de belgen en wat duitsers die uit gebeid kwamen die door hun eigenland op rood of oranje was gezet.
24 uur lekker relax in ons huisje verbleven , niks gehoord dus lekker vakantie!
Het was heerlijk, prima te doen, in het dorp was het rustig aangezien normaal stoupa echt een mega toeristisch dorp is was dat nu anders, voor ons nog wel wat druk maar voor de avonden prima te doen.
Heerlijke wandelingen gemaakt , we kwamen amper mensen tegen.
Corona is daar ook net als hier maar daar draait het leven er gewoon veel minder om, niet alles gaat over corona en dat is zo fijn.
3 dagen griekse les gehad was ook echt heel erg leuk, leer heel langzaam nu lezen en schrijven maar jeetje wat is dat moeilijke taal.
we zijn in ieder geval blij dat we toch weg konden en hebben genoten.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar of niet waar: topjaar toerisme Vito 21 7.517 09 November 2016, 12:29
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)