Corona regels
#1
Sorry, maar er moet me toch even iets van het hart. De regels die overal gehanteerd worden, hebben helemaal niets meer met volksgezondheid te maken. Het virus is aangegrepen om controle over de burgers te krijgen. Hoe snel kunnen overheden vrijheden ontzeggen, straffen opleggen, data gebruiken en macht uitoefenen...? Hoe gewillig en gedwee zijn mensen als er angst ingepompt is...? Beste mensen: Lees je in en word wakker!
#2
(23 June 2020, 08:35)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry, maar er moet me toch even iets van het hart. De regels die overal gehanteerd worden, hebben helemaal niets meer met volksgezondheid te maken. Het virus is aangegrepen om controle over de burgers te krijgen. Hoe snel kunnen overheden vrijheden ontzeggen, straffen opleggen, data gebruiken en macht uitoefenen...? Hoe gewillig en gedwee zijn mensen als er angst ingepompt is...? Beste mensen: Lees je in en word wakker!
Zucht.... Ja, over heel de wereld zijn alle overheden dit, met voorbedachte rade, aan het doen..........
Ik wordt zo moe van al die complot theorieën.   Angry
Doe gewoon wat je opgedragen wordt. Zo moeilijk is het niet. En is het niet voor jouw eigen gezondheid doe het dan in ieder geval voor een ander.

Lees dit maar eens want dat doe je een ander aan!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Overigens hoop ik dat dit niet een ellenlange discusie geeft.
Het is off-topic dus mag het verwijdert worden wat mij betreft.
#3
(23 June 2020, 09:15)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 June 2020, 08:35)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry, maar er moet me toch even iets van het hart. De regels die overal gehanteerd worden, hebben helemaal niets meer met volksgezondheid te maken. Het virus is aangegrepen om controle over de burgers te krijgen. Hoe snel kunnen overheden vrijheden ontzeggen, straffen opleggen, data gebruiken en macht uitoefenen...? Hoe gewillig en gedwee zijn mensen als er angst ingepompt is...? Beste mensen: Lees je in en word wakker!
Zucht.... Ja, over heel de wereld zijn alle overheden dit, met voorbedachte rade, aan het doen..........
Ik wordt zo moe van al die complot theorieën.   Angry
Doe gewoon wat je opgedragen wordt. Zo moeilijk is het niet. En is het niet voor jouw eigen gezondheid doe het dan in ieder geval voor een ander.

Lees dit maar eens want dat doe je een ander aan!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Overigens hoop ik dat dit niet een ellenlange discusie geeft.
Het is off-topic dus mag het verwijdert worden wat mij betreft.

@jjohn, volledig met je eens!  up
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
#4
Beste Frederique, ik hoop niet dat jij of je naasten ooit Covid19 krijgen, want dan piep je we anders!
P.S. Ik ben helaas een ‘ervaringsdeskundige’.
#5
(23 June 2020, 08:35)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry, maar er moet me toch even iets van het hart. De regels die overal gehanteerd worden, hebben helemaal niets meer met volksgezondheid te maken. Het virus is aangegrepen om controle over de burgers te krijgen. Hoe snel kunnen overheden vrijheden ontzeggen, straffen opleggen, data gebruiken en macht uitoefenen...? Hoe gewillig en gedwee zijn mensen als er angst ingepompt is...? Beste mensen: Lees je in en word wakker!

Dus zijn, volgens jou, alle artsen en virologen in elk land onderdeel van een wereldwijd complot. Want het zijn net zij die advies geven aan de overheid welke beperkende maatregelen kunnen aangewend worden.

Ik mag dan misschien wel op diverse zaken een sceptische kijk hebben maar dit geloof ik niet.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




#6
Ik heb mij ingelezen. een voorzichtige schatting in een onderzoek gepubliceerd in het blad Nature geeft aan dat de lockdown maatregelen al meer dan 3 miljoen levens gered.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Jammer dat dit forum nu ook gebruikt wordt door de ontkenners van wetenschap.
#7
(23 June 2020, 08:35)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry, maar er moet me toch even iets van het hart. De regels die overal gehanteerd worden, hebben helemaal niets meer met volksgezondheid te maken. Het virus is aangegrepen om controle over de burgers te krijgen. Hoe snel kunnen overheden vrijheden ontzeggen, straffen opleggen, data gebruiken en macht uitoefenen...? Hoe gewillig en gedwee zijn mensen als er angst ingepompt is...? Beste mensen: Lees je in en word wakker!
Ook ik lees me goed in en ben behoorlijk wakker geschud!
Het is niet zomaar een virusje,
Je leest nu gelukkig weer dat het een stuk beter gaat dus dat er minder besmettingen zijn... Maar dat is wel zover gekomen dank zei  al die (strenge) regels!   Maar we zijn er nog lang niet...Nog maar een maand terug  werden her en der ..besloten.. feesten gegeven Om te vieren dat hun kroeg of restaurant weer (bijna) open mochten  En Hoppa... Zie het resultaat...weer een carona uitbraak..  MAAR het was een .
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  dat dan weer wel  Angry   2 personen kunnen het in ieder geval niet meer na vertellen .
Deze was dan vlak over de grens van Groningen ,ik heb er meerdere gelezen .
Ik hou mijn hart vast, hoe het zou gaan als straks de toeristen weer Griekenland  gaan instromen.
Deze mensen hebben zo hun best gedaan mede (ook uit respect)  voor hun oudere  naaste/medemens   en daardoor gelukkig ook weinig besmettingen opgelopen .
De tijd zal het leren.
#8
(23 June 2020, 08:35)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry, maar er moet me toch even iets van het hart. De regels die overal gehanteerd worden, hebben helemaal niets meer met volksgezondheid te maken. Het virus is aangegrepen om controle over de burgers te krijgen. Hoe snel kunnen overheden vrijheden ontzeggen, straffen opleggen, data gebruiken en macht uitoefenen...? Hoe gewillig en gedwee zijn mensen als er angst ingepompt is...? Beste mensen: Lees je in en word wakker!
Beetje moeite met hiërarchie Frederique? Ga deze onzin ff op een ander forum spuien bijv. viruswaanzin.nl
#9
(23 June 2020, 08:35)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry, maar er moet me toch even iets van het hart. De regels die overal gehanteerd worden, hebben helemaal niets meer met volksgezondheid te maken. Het virus is aangegrepen om controle over de burgers te krijgen. Hoe snel kunnen overheden vrijheden ontzeggen, straffen opleggen, data gebruiken en macht uitoefenen...? Hoe gewillig en gedwee zijn mensen als er angst ingepompt is...? Beste mensen: Lees je in en word wakker!

Ga iets nuttigs met je leven doen Frederique en lees onderstaande text even, een van onze leden weet er alles van en gelukkig kan hij het navertellen.
Miljoenen mensen zijn er aan gestorven, die zaten zeker ook in dat complot.

Voor iedereen die denkt het zal wel, als je er zo bij ligt en het overleefd heb je ook geen leven meer.
van
Voor mensen die niet begrijpen wat het betekent om op een beademingsapparaat te zitten: Ventilatie voor Covid-19 is een pijnlijke intubatie die door je keel gaat en daar blijft totdat je leeft of sterft. Patiënten kunnen niet praten, eten of iets natuurlijks doen - de machine houdt u in leven. Ongemak en pijn die ze hierdoor voelen, betekent dat medische experts sedativa en pijnstillers moeten toedienen om pijptolerantie te garanderen zolang de machine nodig is. Na 20 dagen na deze behandeling verliest een jonge patiënt 40% spiermassa en krijgt trauma in de mond of stembanden, evenals mogelijke long- of hartcomplicaties. Om deze reden kunnen oude of toch al zwakke mensen de behandeling niet uitstaan en sterven. Ze stoppen een buis in je buik ... ofwel door je neus of huid voor vloeibaar voedsel, een plakzak om je billen om diarree op te vangen, een om urine op te vangen en een infuus voor vloeistoffen en medicijnen. Een team van verpleegsters, CNA en MA beweegt uw ledematen om de twee uur en u ligt op een tapijt dat ijskoude vloeistof circuleert om uw temperatuur van 40 ° C te helpen verlagen. Dit alles terwijl uw dierbaren niet eens op bezoek kunnen komen. U staat alleen in een kamer met uw machine. Maar sommigen denken dat het dragen van een masker ongemakkelijk is .......
(opmerking: afbeeldingen uit educatief materiaal over buikligging. Geen hipaa-overtreding)

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
#10
(23 June 2020, 09:44)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 June 2020, 09:15)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 June 2020, 08:35)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry, maar er moet me toch even iets van het hart. De regels die overal gehanteerd worden, hebben helemaal niets meer met volksgezondheid te maken. Het virus is aangegrepen om controle over de burgers te krijgen. Hoe snel kunnen overheden vrijheden ontzeggen, straffen opleggen, data gebruiken en macht uitoefenen...? Hoe gewillig en gedwee zijn mensen als er angst ingepompt is...? Beste mensen: Lees je in en word wakker!
Zucht.... Ja, over heel de wereld zijn alle overheden dit, met voorbedachte rade, aan het doen..........
Ik wordt zo moe van al die complot theorieën.   Angry
Doe gewoon wat je opgedragen wordt. Zo moeilijk is het niet. En is het niet voor jouw eigen gezondheid doe het dan in ieder geval voor een ander.

Lees dit maar eens want dat doe je een ander aan!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Overigens hoop ik dat dit niet een ellenlange discusie geeft.
Het is off-topic dus mag het verwijdert worden wat mij betreft.

@jjohn, volledig met je eens!  up
@John en@ Johan volledig met jullie eens
#11
Het is zwart en niet wit, tuurlijk Corona is heel erg serieus en kan vreselijke gevolgen hebben maar zo als sommige mensen ermee omgaan, die angst en paniek die er heerst is ook niet ok.

Complottheorie.. ik geloof zomaar dat er een bepaald gewin is bij het hele corona gedoe, er zijn mensen die zich heerlijk verrijken aan de ellende van een ander, er worden zeker maatregelen genomen waarbij je je af kan vragen of het wel voor de gezondheid voor de mensen is, als voorbeeld dat de ventilatie in de verzorgingshuizen uit moeten, lekker met deze hitte op komst, de mensen zitten al maanden binnen te verpieteren en heel simpel, grootste gedeelte zit in hun eindfase dus laat de keuze bij de mensen zelf, denk zomaar dat het gros er voor kiest om meer vrijheden en bezoek en normaal leven dan opgesloten te zitten en straks door de hitte dood te gaan.

Helaas zit er op elk ziekte een verdienmodel en dat is bij Corona ook, kijk meer eens wat onze minister Hugo heeft gedaan, eerst de gehele zorg om zee helpen jeugdzorg naar de verdommenis helpen en nu een contractje teken met een farmaceut waar hij zelf beter van wordt. Ondertussen de Hoenderloo groep opdoeken zonder opvang voor iedereen die daar hulp van krijgt en straks het pand voor verdomd veel geld aan een leuke kameraad verkopen, en deze meneer wil graag partijleider worden.. ja onze ziel en zaligheid verkopen zal je bedoelen.

Ook ik verbaas me over de naïviteit en klakkeloos volgen van regels wat sommige mensen doen, verdiep je in wat er gebeurt, welke beslissingen er gemaakt wordt en lees iets verder dan een AD of andere media , alles wat er nu gebeurt en waar mensen hun kop voor in het zand steken heeft gevolgen voor ons leven over 1,2 of 3 jaar en dat in geheel Europa.
Dat wil niet zeggen dat we moeten doen of Corona niet bestaat, want het is er wel degelijk en ja als je het krijgt kan het vreselijke gevolgen hebben ook als je het overleefd, maar grotendeel van de mensen overleven het zonder enig gevolg, zorg goed voor jezelf en de mensen naast je en denk na.

en ja de foto;s en verhalen zijn afschuwelijk maar ga eens op de afdeling oncologie kijken en daar foto's maken ook dat is schrijnend, snap de emoties helemaal want die heb ik ook wel degelijk , er is in mijn omgeving ook iemand overleden aan de gevolgen van Corona en dat was echt niet fijn maar toch , je hele doen en laten en leven door andere laten beheersen ( lees regering en farmaceuten) doordat er nare foto's als dreiging worden geplaatst verdom ik.

Er zijn ook hele nare foto's van slachthuizen en dieren die daar levend worden gekookt en gevild maar het merendeel eet nog steeds vlees, iedereen kent de foto;'s van zieke longen maar veel roken er nog steeds oftewel mensen vinden Corona eng omdat het iedereen kan treffen en het onvoorspelbaar is... Corona is nieuw en volop in de media en ook met een reden.. en dat is echt niet omdat de ziekte zo erg is, nee omdat er een gewin is.
#12
Ik ben het helemaal met je eens.
Wat een doortastend eerlijk verhaal!

Zeker wat betreft de mensen die hun laatste fase ingaan en nog meer wat betreft de dieren.
#13
(23 June 2020, 14:27)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is zwart en niet wit, tuurlijk Corona is heel erg serieus en kan vreselijke gevolgen hebben maar zo als sommige mensen ermee omgaan, die angst en paniek die er heerst is ook niet ok.

Complottheorie.. ik geloof zomaar dat er een bepaald gewin is bij het hele corona gedoe, er zijn mensen die zich heerlijk verrijken aan de ellende van een ander, er worden zeker maatregelen genomen waarbij je je af kan vragen of het wel voor de gezondheid voor de mensen is, als voorbeeld dat de ventilatie in de verzorgingshuizen uit moeten, lekker met deze hitte op komst, de mensen zitten al maanden binnen te verpieteren en heel simpel, grootste gedeelte zit in hun eindfase dus laat de keuze bij de mensen zelf, denk zomaar dat het gros er voor kiest om meer vrijheden en bezoek en normaal leven dan opgesloten te zitten en straks door de hitte dood te gaan.

Helaas zit er op elk ziekte een verdienmodel en dat is bij Corona ook, kijk meer eens wat onze minister Hugo heeft gedaan, eerst de gehele zorg om zee helpen jeugdzorg naar de verdommenis helpen en nu een contractje teken met een farmaceut waar hij zelf beter van wordt. Ondertussen de Hoenderloo groep opdoeken zonder opvang voor iedereen die daar hulp van krijgt en straks het pand voor verdomd veel geld aan een leuke kameraad verkopen, en deze meneer wil graag partijleider worden.. ja onze ziel en zaligheid verkopen zal je bedoelen.

Ook ik verbaas me over de naïviteit en klakkeloos volgen van regels wat sommige mensen doen, verdiep je in wat er gebeurt, welke beslissingen er gemaakt wordt en lees iets verder dan een AD of andere media , alles wat er nu gebeurt en waar mensen hun kop voor in het zand steken heeft gevolgen voor ons leven over 1,2 of 3 jaar en dat in geheel Europa.
Dat wil niet zeggen dat we moeten doen of Corona niet bestaat, want het is er wel degelijk en ja als je het krijgt kan het vreselijke gevolgen hebben ook als je het overleefd, maar grotendeel van de mensen overleven het zonder enig gevolg, zorg goed voor jezelf en de mensen naast je en denk na.

en ja de foto;s en verhalen zijn afschuwelijk  maar ga eens op de afdeling oncologie kijken en daar foto's maken ook dat is schrijnend, snap de emoties helemaal want die heb ik ook wel degelijk , er is in mijn omgeving ook iemand overleden aan de gevolgen van Corona en dat was echt niet fijn maar toch , je hele doen en laten en leven door andere laten beheersen ( lees regering en farmaceuten) doordat er nare foto's als dreiging worden geplaatst verdom ik.

Er zijn ook hele nare foto's van slachthuizen en dieren die daar levend worden gekookt en gevild maar het merendeel eet nog steeds vlees, iedereen kent de foto;'s van zieke longen maar veel roken er nog steeds oftewel mensen vinden Corona eng omdat het iedereen kan treffen en het onvoorspelbaar is... Corona is nieuw en volop in de media en ook met een reden.. en dat is echt niet omdat de ziekte zo erg is, nee omdat er een gewin is.
Precies Jacq1970, zo is het. Jammer dat veel forumleden het wegzetten onder de noemer complottheorie. Diegenen die nog steeds denken dat de overheid het beste met hun voor heeft, vind ik eerlijk gezegd behoorlijk naief.
#14
Jullie hebben dus duidelijk het artikel wat ik plaatste niet gelezen.
Ik heb wel jullie betoog gelezen en vind het onsamenhangend en vaak ongefundeerd. Ik lees veel aannames en weinig feiten.

En dat al die ouderen toch al in hun eindfase zaten....... Ongelooflijk dat je zoiets durft te vermelden.

De farmaceuten worden er beter van....... Het vaccin wordt straks tegen kostprijs geleverd als het af is. Dat zijn de regeringen overeen gekomen met de farmaceut welke het vaccin in opdracht van de regeringen ontwikkeld.

Wat jullie jezelf wilt aandoen interesseert mij niets.
Je woont in een land waar alles kan, veel meer dan een ander land. We hebben het veel beter dan menig ander volk en toch zeuren omdat je zgn. van je vrijheid wordt berooft? En dat alles ondemocratisch is.
Wat een ontzettende middelvinger naar de zorg, naar de slachtoffers met hun familie en naar iedereen welke zich wel aan de regels wil houden.
#15
(23 June 2020, 09:54)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Frederique, ik hoop niet dat jij of je naasten ooit Covid19 krijgen, want dan piep je we anders!
P.S. Ik ben helaas een ‘ervaringsdeskundige’.
Beste Pieter, Misschien heb ik het al wel gehad, want 98% van alle inwoners van Nederland die besmet zijn met het Corona virus ervaart weinig of geen klachten, aldus van Dissel.
#16
Mooi verwoord Jjohn.
#17
Laten we met deze onzin onmiddellijk stoppen. Einde discussie !
#18
(23 June 2020, 19:54)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laten we met deze onzin onmiddellijk stoppen. Einde discussie !

Inderdaad. Mensen vergelijken met dieren en stellen dat het niet zo erg is dat ouderen het niet overleven is echt wel van de pot gerukt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




#19
Eindfase is geen definitie qua jaren maar ik denk dat ze liever buiten zitten ipv binnen vanwege de regels.
Zou jij dat zelf ook niet zo willen?
Dat ze zelf mogen kiezen.

Patrick.

Context lezen is een kunst.
Maar ik hou meer van dieren dan van mensen.
En dat merk ik aan jouw antwoord.

Ik stel ieder dier/persoon op hetzelfde nivo, jij kan dat kennelijk niet.
Je hebt nog heel wat te leren!
#20
(23 June 2020, 20:02)ingmarvanderburg schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eindfase is geen definitie qua jaren maar ik denk dat ze liever buiten zitten ipv binnen vanwege de regels.
Zou jij dat zelf ook niet zo willen?
Dat ze zelf mogen kiezen.

Patrick.

Context lezen is een kunst.
Maar ik hou meer van dieren dan van mensen.
En dat merk ik aan jouw antwoord.

Ik stel ieder dier/persoon op hetzelfde nivo, jij kan dat kennelijk niet.
Je hebt nog heel wat te leren!
Patrick kan inderdaad nog wat leren, iedereen kan dagelijks ,op elk moment wat leren. Jij echter, jij bent verloren als je zulke opmerkingen plaatst als mens en dier op hetzelfde niveau !
#21
Mensen mensen dit is een Griekenland forum. Waar heeft iedereen het over. Kappen aub...
#22
Ik vind dit een onsmakelijke discussie die ook nog eens behoorlijk beledigend is voor alle mensen die het virus zelf van dichtbij hebben meegemaakt. Zoals de mensen die ziek zijn (geweest) of er zelfs door zijn overleden en degenen die dierbaren door dit virus hebben verloren.
Ook beledigend voor iedereen die zich maandenlang heeft ingezet om slachtoffers te helpen en alles in het werk stelde om verdere escalatie te voorkomen. Vaak deden ze dat onder bijna onmenselijke werktijden en omstandigheden.
En niet te vergeten beledigend voor iedereen die zich zo goed mogelijk aan de regels heeft gehouden waardoor er nu eindelijk weer wat lucht komt voor versoepelingen.

En aangezien dat beledigen tegen de forumregels ingaat sluit ik deze discussie. Ik wil niet dat Oríste met dit soort gedachtegoed en complottheorieën wordt geassocieerd.


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)