Fodelianakis olijfolie                 
Huis te huur gevraagd
#1
GOEDEMIDDAG 

Wie weet er een Huis te huur voor twee pensionades in Kreta ? Het moet vrij liggen dus niet in een dorp de Huurprijs mag van 500 tot 800euro bedragen .
Het zou fijn zijn met twee of drie slaapkamers en zwembad..
Hoop dat iemand iets weet ?Met vriendelijke groet Jos.

Het is voor vele jaren we beginnen maar alvast met een jaar ? Het liefste tussen Ghania en Heraklion en het liefste in het binnenland ..
Quote
#2
Voor hoe lang en aan welke kant van Kreta?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(09 April 2021, 12:07)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor hoe lang en aan welke kant van Kreta?

Ghania en Heraklion en om te beginnen een jaar maar de bedoeling is meerdere jaren .Alvast bedankt voor je reactie.
Quote
#4
Dus je wilt emigreren, daar komt nog heel wat bij kijken.
Misschien dat Chris reageert, die woont aan de west kant en weet daar goed de weg, ik ben meer van de oostkant.
Laat je niet in de luren leggen door makelaars met mooie praatjes zoals your me best friend, you get best price, huiseigenaren kunnen dat ook goed, gouden bergen beloven en niks na komen.
De makelaar berekend ook provisie en dat samen met een maand huur en borg is toch al meteen een flink bedrag en de meesten doen er weinig voor, let wel dat het in de zomer anders is als in de winter, vooral in het westen kan het veel regenen en sneeuwen in de winter.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Op deze website staan huizen te huur en te koop op Kreta (in het Grieks).
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Advertenties zijn per district, bovenaan kun je dat aanpassen.

Cors
Quote
#6
Voor westkreta kun je bijv. Kijken op fb sites als sale and wanted georgiopolis Of Chania. Daar kun je zelf ook een advertentie zetten met je vraag.
Quote
#7
(09 April 2021, 12:52)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dus je wilt emigreren, daar komt nog heel wat bij kijken.
Misschien dat Chris reageert, die woont aan de west kant en weet daar goed de weg, ik ben meer van de oostkant.
Laat je niet in de luren leggen door makelaars met mooie praatjes zoals your me best friend, you get best price, huiseigenaren kunnen dat ook goed, gouden bergen beloven en niks na komen.
De makelaar berekend ook provisie en dat samen met een maand huur en borg is toch al meteen een flink bedrag en de meesten doen er weinig voor, let wel dat het in de zomer anders is als in de winter, vooral in het westen kan het veel regenen en sneeuwen in de winter.

Beste Arthur zou jij Chris voor mij willen contacten aub ik vind hem niet op de site ik wil hem graag vragen of hij iets weet Voor ons?
Groetjes Jos
Quote
#8
Dit is het account van Chris Josje:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&uid=958

Linksonder op die pagina zie je twee opties:

Chris een email-bericht sturen
Chris een Persoonlijk bericht sturen

Succes!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  RE: huis te huur hpkuipers 0 776 15 August 2021, 09:17
Laatste bericht: hpkuipers
  huis te huur gevraagd kreta omgeving oud chersonissos Jacqueline en Lex 3 3.919 02 May 2021, 13:16
Laatste bericht: Miggy
  Te huur gevraagd Corfu lange termijn Angela65 0 849 08 August 2020, 15:05
Laatste bericht: Angela65
  Huis te huur gevraagd Apokoronas ingegom 5 3.817 30 July 2017, 20:55
Laatste bericht: kokino17
  Bij de SECOND HOME BEURS 4-5-6 maart in Utrecht staat ons huis Kreta huis te koop Gibsea 1 3.546 28 February 2016, 10:00
Laatste bericht: Computer Boy
  Huis te huur in Nafplion JohannesGR 5 10.001 05 December 2015, 21:49
Laatste bericht: JohannesGR
  huis te huur op Pilion, Platanias Jan Platanias 1 3.257 28 November 2015, 08:52
Laatste bericht: Jan Platanias
  Huis op Kreta te huur gezocht JohannesGR 3 3.988 11 May 2013, 14:15
Laatste bericht: JohannesGR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)