Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland
#90
(09 July 2020, 20:54)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hier dus ook dat probleem wij vertrekken vanaf shiphol, en gaan 1 dag op voorhand naar shiphol en overnachten daar om dan een vroege vlucht te nemen. dus zou ik al om middernacht mijn mail moeten checken, afprinten kan ik ook niet maar wel op smartphone, ik gruwel nu al van de gedachte dat ik geen papieren versie kan meenemen als back-up.

verder stel ik mij de vraag wat met mensen die via een reisbureau een reis boekten, maar niet over de nodige kennis beschikken ivm computers, qr codes , internet e.d. want die zijn er ook nog.

Als je de mail hebt binnen gehaald, upload je de code naar de cloud. Als je gsm er mee op houdt kan je vanaf elke andere gsm of tablet toch bij de code. Of je logt via een andere gsm in op je email-account. Je kan hem ook gewoon offline opslaan op je telefoon, mocht je geen verbinding hebben, heb je hem toch bij de hand. De mogelijkheden zijn legio  Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland - door JohanV - 09 July 2020, 21:45
RE: Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland - door Ger - 11 September 2020, 15:32

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Regels bij doorreizen spikie 4 1.063 12 June 2021, 20:19
Laatste bericht: spikie
  Trouwlocatie's en regels Corfiootje 10 6.637 07 August 2015, 10:14
Laatste bericht: dashboot2005
  Transavia nieuwe regels siepke 2 2.819 13 December 2013, 08:16
Laatste bericht: rhodosliefhebber
  Bagage regels weer veranderd bij transavia hentje 15 12.141 03 December 2013, 16:32
Laatste bericht: Mariët
  Nieuwe regels voor bagage Transavia Ger 10 16.255 08 April 2011, 20:52
Laatste bericht: Maria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 34 gast(en)