Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland
(22 July 2020, 19:43)Louise B. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi
19 juli plaatste ik een bericht vanuit Griekenland over het feit dat er in Nederland misschien wel meer mondkapjes  gedragen moeten worden  ivm covid19 stijging. Mijn bericht baseerde ik op berichten die ik las over clusterstijgingen in diverse landen en verscherpte maatregelen in Griekenland. Door Metaxa werd mij toen gezegd dat ik het mis had en waarschijnlijk Nederland verwarde met België! Ik ben nu 3 dagen thuis en......? Ga dus mét mondkapje naar supermarkt, hoezo geen stijging!
Gr.

Beste Louise, ten eerste welkom thuis! 
Ten tweede, een mondkapje is hier in Nederland niet verplicht, als je dus met een mondkapje naar de supermarkt gaat, is dat eigen keus. In mijn regio loopt niemand in de supermarkt met een mondkapje, zelfs niet de toeristen die het in hun thuisland wel verplicht zijn. Je hebt m.i. inderdaad Nederland verwart met België. Ten derde betreffen de stijgingen inderdaad veel clusters, zoals bv in Goes en Hillegom waar mensen behoorlijk onvolwassen hebben gehandeld. En, heel belangrijk, bij een laag absoluut aantal heb je al snel een hoge percentuele stijging. Geniet nog na van je verblijf in Griekenland en laat je niet op de kast jagen, maar houdt afstand en blijf gezond!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland - door JohanV - 22 July 2020, 20:34
RE: Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland - door Ger - 11 September 2020, 15:32

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Regels bij doorreizen spikie 4 1.054 12 June 2021, 20:19
Laatste bericht: spikie
  Trouwlocatie's en regels Corfiootje 10 6.599 07 August 2015, 10:14
Laatste bericht: dashboot2005
  Transavia nieuwe regels siepke 2 2.808 13 December 2013, 08:16
Laatste bericht: rhodosliefhebber
  Bagage regels weer veranderd bij transavia hentje 15 12.058 03 December 2013, 16:32
Laatste bericht: Mariët
  Nieuwe regels voor bagage Transavia Ger 10 16.220 08 April 2011, 20:52
Laatste bericht: Maria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 36 gast(en)