Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland
(14 October 2020, 11:07)soundsystem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Inderdaad, dat is dus wat ik bedoel.
Aantal positieven/miljoen inwoners ligt in Belgie iets hoger dan in NL, maar in Belgie bijna dubbel zoveel test dan in NL.
Maar ondertussen ziet heel Europa BE dan wel staan op de tweede plaats van hoogst aantal coronagevallen...met destijds alle gevolgen van dien (oa verplicht negatief testresultaat om GR binnen te geraken)
Helemaal mee eens. Inderdaad scheve vergelijkingen.

Ik had toevallig afgelopen week een discussie over het zonder negatieve test naar gr vaste land reizen door nederlanders, wat nog steeds kan.
Die mevrouw vertelde mij dat dat maar een heel klein percentage mensen is, vandaar dat daar weinig aandacht aan besteed wordt.
Ik kan me er geen begroting van maken om welke hoeveelheden t zal gaan. Zijn daar cijfers van?
Sunweb en Corendon zitten toch ook niet alleen op de eilanden?
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland - door Ger - 11 September 2020, 15:32
RE: Nieuwe regels voor reizigers naar Griekenland - door Nanny - 14 October 2020, 11:18

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Regels bij doorreizen spikie 4 1.056 12 June 2021, 20:19
Laatste bericht: spikie
  Trouwlocatie's en regels Corfiootje 10 6.602 07 August 2015, 10:14
Laatste bericht: dashboot2005
  Transavia nieuwe regels siepke 2 2.812 13 December 2013, 08:16
Laatste bericht: rhodosliefhebber
  Bagage regels weer veranderd bij transavia hentje 15 12.064 03 December 2013, 16:32
Laatste bericht: Mariët
  Nieuwe regels voor bagage Transavia Ger 10 16.229 08 April 2011, 20:52
Laatste bericht: Maria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 36 gast(en)