Grieksegids nieuws     
Foto van de week: voorraad begint te slinken.
#1
Aanstaande vrijdag wordt de 27e 'foto van de week' van dit jaar geplaatst. Tot nu toe van elke afzonderlijke inzender ééntje. Ik heb nog wel wat foto's op voorraad omdat sommige leden meerdere foto's hebben ingezonden. Binnenkort ga ik dus, als er geen 'nieuwe' inzenders meer komen, aan de tweede ronde beginnen.
Maar hoe leuk zou het zijn als leden, die nog nooit óf al heel lang niet meer, ook een foto voor de 'Foto van het jaar 2020' zouden inzenden?

Voor de 'nieuwelingen': het is echt niet moeilijk, lees
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hoe je simpel een foto als 'Foto van de week' kunt inzenden en daarmee tevens meedingt naar de titel 'Foto van het jaar'.
En weet je niet meer of er de afgelopen tijd al een foto van jou is geplaatst klik dan even 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en je ziet alle foto's die in het verleden zijn geplaatst.
Uiteraard mogen ook leden die al foto's hebben ingezonden nieuwe foto's inzenden; echter 'nieuwelingen' krijgen voorrang op hen. Dan krijgt iedereen een kans wat wel zo eerlijk is, toch?

Dus: laat ze maar komen die juweeltjes fotosmiley
Quote
#2
Ik heb net weer een stapeltje op de bus gedaan.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Van alle leden die dit jaar een foto hebben ingestuurd is er dit jaar minstens ééntje geplaatst*. Mochten er nog leden zijn die dit jaar nog geen foto hebben ingezonden:
Er zijn nog maar enkele weken te gaan; inzendingen van nieuwe inzenders worden met voorrang geplaatst.

Dus:
fotosmiley 
Laat maar komen die foto's.......

En mocht het niet duidelijk zijn hoe dat moet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






* Mocht je niet zeker weten of er dit jaar al een foto van jou als 'Foto van de week' is geplaatst check het even
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

PS: Aub slechts één of twee foto's insturen, liever geen hele albums zoals sommigen doen Rolleyes
Quote
#4
Volgens mij had ik dit jaar nog niets gestuurd. Mail is onderweg. Sorry het zijn er 3. ?
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#5
(09 November 2020, 21:51)Ries schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens mij had ik dit jaar nog niets gestuurd. Mail is onderweg. Sorry het zijn er 3. ?

Mooie foto’s hoor Ries; bedankt voor het inzenden ervan.
Ik zie inderdaad dat er dit jaar nog geen foto’s van jou zijn geplaatst, dus ik ga er eentje met voorrang uitzoeken en plaatsen.
efcharisto
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.854 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
Lightbulb Foto van de week (+info) Ger 587 484.523 28 June 2022, 09:48
Laatste bericht: Arnold
  Rubriek 'Foto van de week' stopt eind van de maand Ger 24 5.349 15 June 2022, 21:22
Laatste bericht: Harma
  Rubriek foto van de week nog gewenst? Ger 31 5.810 25 October 2021, 10:07
Laatste bericht: Ger
  'Aparte' foto van de week Esther Corfu 5 2.751 31 January 2021, 09:57
Laatste bericht: Nanny
  Foto van de week Els Cuijpers 48 17.899 31 August 2019, 16:40
Laatste bericht: Margo
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.596 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Bodem van voorraad 'Foto van de week' komt weer in zicht Ger 7 5.815 11 June 2019, 13:00
Laatste bericht: frank65
  Foto v.d. week Samos janos54 4 4.996 15 February 2019, 11:42
Laatste bericht: jacq1970
  De rubriek 'Foto van de week' Ger 16 8.243 12 February 2019, 10:05
Laatste bericht: grek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)