Wie gaat er dit jaar wel of juist niet?
#1
Ik ben een tijdje afwezig geweest vanwege een verhuizing en ik heb wel geprobeerd bij te lezen maar dat valt nog niet zo mee na een aantal maanden. 

Waar ik echter nog geen topic/draadje van zie is wie er nu wel of juist niet naar Griekenland gaat dit jaar. 

En wat zijn je overwegingen? 

Ik ben nu zelf erg aan het twijfelen. Enerzijds lokt een weekje Griekenland me buitengewoon, anderzijds ben ik er ook niet erg gerust op, zeker gezien mijn ervaringen met de Griekse gezondheidszorg. 
Ik ben inmiddels wel zo ver, dat het sowieso een pakketreis gaat worden zodat in geval van lockdown ik in ieder word gerepatrieerd.
Quote
#2
Ik denk dat ik mijn tijd op Griekenland wel net zo veilig als hier kan doorbrengen.
Ik heb alleen geen vertrouwen in de veiligheid van een vliegcabine.
Wij wachten dus tot alles achter de rug is.
Quote
#3
Vandaag met gezin aangekomen op Heraklion, fijne vlucht gehad met BA, gratis flesje spa en een heerlijke wafel ontvangen. Vijf uur mondkapje opgehad en buiten airport weer heerlijk genieten. Laat je niet door angst leiden, voorzichtigheid is altijd goed.
Quote
#4
Ik ben blij dat ik een eigen huis heb op Chios . De bedoeling is dat wij op 17-8 die kant op gaan .
Quote
#5
Ik heb mijn 5 weekse Camperreis opgeschort. Ticket ferry Italië <> Griekenland vv, is omgezet in open ticket die 18 maanden geldig is. Gerekend vanaf de datum dat ik terug zal zijn gegaan. (29-09) Voornaamste reden is natuurlijk het virus, wat nog lang niet bedwongen is. Verder dat ik alleen reis en dat de regering en de verzekeringen je niet zo helpen als voor de corona crisis. Ik ben dolgraag op een Grieks zandstrand. Maar ga daar niet heen om mijn kop in het zand te steken.

Voor wie wel gaan. Veel plezier en stay safe.
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#6
Normaliter op 4 september voor 6 weken naar Nea Moudania.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Als alles goed "loopt" zijn we vanaf 15 augustus on the road tot Ancona, daarna  met de boot naar Patras.
Terug de 31e october. De volledige landtrip is me te onzeker geworden. `k ga kijken of er weer veel schildpad-
nesten aan het strand zijn, met aan de horizon het eiland Zakynthos.
Quote
#8
Ik wacht nog een paar dagen en neem dan een besluit of ik eind augustus ± 3.5 week afreis. Tot nu toe vallen de berichten erg mee. Zelden volle vliegtuigen (ik had contact met meerdere mensen die dat ondergingen), waarin ik meestal slaap (raamplek) en dus niet het gangpad op hoef. Ik vlieg op Chania, wat altijd veel rustiger is dan HER.

Het zal om een los ticket gaan. Mocht Kreta 'op slot' gaan dan maak ik me weinig zorgen. Een extra trui/broek mee, al kan je die daar ook kopen.
Transavia heeft geen terughaalplicht voor losse tickethouders, maar ze moeten toch vliegen om mensen met een pakketreis op te halen. Pas ik daar niet bij, ook geen probleem. Via Athene gaan er vast nog vluchten naar A'dam.
De locatie waar ik zit kom ik al jarenlang en waar niemand uit mag, mag er ook geen ander in. Dus ook daar zie ik geen probleem. Via het balkon kan in naar buiten/binnen, dus geen noodzakelijk 'contact' met anderen.
Een minder leuk vooruitzicht is overwinteren in een 'spookdorp', al doen autochtonen dat levenslang.

Waar ik wel rekening mee hou is de medische opvangmogelijkheid in noodgeval. Die is erg beperkt, ook al heb ik een uitgebreide reisverzekering. Ik had al contact met verzekeraar. In geval van nood wordt je naar een privékliniek vervoerd, al moet daar wel plaats zijn. Overvliegen naar elders is een optie.

Blijft over de terugkomst in NL. Met een beetje pech is het al een tijdje herfstweer en zijn er in NL lokale 'gesloten' gebieden. Maar ja, 10-14 dagen in huis zijn is te overzien.

Ben ik nog een argument vergeten? Ik hou me aanbevolen voor bruikbare tips!
Quote
#9
Medische kosten voor noodgevallen zouden door je basispakket ziektekostenverzekering vergoed moeten worden tot het zelfde prijsniveau als in Nederland. 

Cors
Quote
#10
Na 9 jaar Kreta waar we een deel van het jaar geleefd hebben, hadden we vorig jaar sept toen we terug kwamen in NL al besloten om 1 of 2 jaar over te slaan, toch een vooruitziende blik van ons, ik weet het niet.
 
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
We vliegen volgende week naar Athene om daar te starten met een rondreis over het vasteland in combinatie met een weekje Karpathos. We zullen ons goed aan de coronamaatregelen houden en zijn blij dat dit een pakketreis van Ross is, zodat een eventueel voortijdig afbreken van de vakantie met een niet geplande terugvlucht door de touroperator wordt afgehandeld. We gaan heel graag naar Griekenland, maar hebben er toch wel een dubbel gevoel bij.

Foutje in mijn vorige post: Karpathos moet natuurlijk Kefalonia zijn.
Quote
#12
Eind van de maand hoop ik een paar dagen naar pilion te gaan om met een makelaar wat huisjes te bekijken.
Eind september hopen we per auto een maand ook die kant op te gaan, samen met ons grieks huisgenootje en onze twee honden. Het is natuurlijk nog even afwachten of en via welke route het allemaal door kan gaan... momenteel lijkt het per dag nog weer te veranderen. Rustig afwachten dus.
johwjagt's signatuur Όνειρα γλυκά
Quote
#13
(12 July 2020, 13:57)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Medische kosten voor noodgevallen zouden door je basispakket ziektekostenverzekering vergoed moeten worden tot het zelfde prijsniveau als in Nederland. 

Cors

Wat je schrijft klopt als een zwerende vinger. De vraag is echter: wordt die in GR behandeld tegen dezelfde vergoeding als deze in NL behandeld zou worden?
Daarin zou nou net een (belangrijk) verschil kunnen zitten.
Quote
#14
Vorig jaar geboekt voor 3 wkn Parga half september. We wachten de situatie af of we het door laten gaan, of omboeken naar volgend jaar. Dat kan tot 14 dgn voor reisdatum. Als ik niks had geboekt dan hadden we waarschijnlijk een jaartje overgeslagen....
Quote
#15
(12 July 2020, 16:54)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 July 2020, 13:57)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Medische kosten voor noodgevallen zouden door je basispakket ziektekostenverzekering vergoed moeten worden tot het zelfde prijsniveau als in Nederland. 

Cors

Wat je schrijft klopt als een zwerende vinger. De vraag is echter: wordt die in GR behandeld tegen dezelfde vergoeding als deze in NL behandeld zou worden?
Daarin zou nou net een (belangrijk) verschil kunnen zitten.
Ben in Heraklion 1x in een prive-kliniek geweest, prijs ietsje lager dan ziekenhuis in Nieuwegein. In geval het duurder zou zijn geeft mijn reisverzekering nog voor een beperkt bedrag dekking.

Cors
Quote
#16
Als je een goede Europese hospitalisatieverzekering hebt, zal deze de onkosten betalen.
Hangt natuurlijk van je polis af. Ik heb een full-option, maar betaal dan ook ongeveer € 80/maand.
Quote
#17
(13 July 2020, 15:25)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je een goede Europese hospitalisatieverzekering hebt, zal deze de onkosten betalen.
Hangt natuurlijk van je polis af. Ik heb een full-option, maar betaal dan ook ongeveer € 80/maand.

Da's een koopje, die € 80,00 ! Kost hier zo het dubbele  Undecided
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#18
(13 July 2020, 17:29)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(13 July 2020, 15:25)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je een goede Europese hospitalisatieverzekering hebt, zal deze de onkosten betalen.
Hangt natuurlijk van je polis af. Ik heb een full-option, maar betaal dan ook ongeveer € 80/maand.

Da's een koopje, die € 80,00 ! Kost hier zo het dubbele  Undecided
Misschien hebben ze in België een hoger eigen risico?
Quote
#19
(13 July 2020, 17:37)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(13 July 2020, 17:29)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(13 July 2020, 15:25)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je een goede Europese hospitalisatieverzekering hebt, zal deze de onkosten betalen.
Hangt natuurlijk van je polis af. Ik heb een full-option, maar betaal dan ook ongeveer € 80/maand.

Da's een koopje, die € 80,00 ! Kost hier zo het dubbele  Undecided
Misschien hebben ze in België een hoger eigen risico?
Of minder managers Big Grin
Quote
#20
In Januari had ik tickets geboekt, via Athene naar Milos en dan per ferry via ( waarschijnlijk) Serifos en Kimolos terug naar Athene. En een hotel geboekt op Milos.
Zou op 12 september vertrekken voor ruim 2,5 week.
Dit alles vorig weekend geannuleerd, omdat ik niet het risico wil lopen om op een kleiner eiland vast te zitten. En daar elke dag het nieuws in de gaten moeten houden over de actuele situatie, dat is niet echt relaxt vakantie houden.
Echt wel jammer, had er veel zin in.
Quote
#21
Wij gaan augustus naar messinia, o.a huisje bekijken, bank rek openen en relaxen . Dus hopen dat er geen tweede golf komt en alles rustig blijft
Quote
#22
(13 July 2020, 15:10)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 July 2020, 16:54)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 July 2020, 13:57)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Medische kosten voor noodgevallen zouden door je basispakket ziektekostenverzekering vergoed moeten worden tot het zelfde prijsniveau als in Nederland. 

Cors

Wat je schrijft klopt als een zwerende vinger. De vraag is echter: wordt die in GR behandeld tegen dezelfde vergoeding als deze in NL behandeld zou worden?
Daarin zou nou net een (belangrijk) verschil kunnen zitten.
Ben in Heraklion 1x in een prive-kliniek geweest, prijs ietsje lager dan ziekenhuis in Nieuwegein. In geval het duurder zou zijn geeft mijn reisverzekering nog voor een beperkt bedrag dekking.

Cors
Mijn bericht was offopic, heb het verwijdert.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#23
(13 July 2020, 18:01)maria kaptein schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In Januari had ik tickets geboekt, via Athene naar Milos en dan per ferry via ( waarschijnlijk) Serifos en Kimolos terug naar Athene. En een hotel geboekt op Milos.
Zou op 12 september vertrekken voor ruim 2,5 week.
Dit alles vorig weekend geannuleerd, omdat ik niet het risico wil lopen om op een kleiner eiland vast te zitten. En daar elke dag het nieuws in de gaten moeten houden over de actuele situatie, dat is niet echt relaxt vakantie houden.
Echt wel jammer, had er veel zin in.

Jammer. Van Serifos en Milos heb je best, zelfs meerdere, dagelijkse verbindingen naar Athene (Piraeus).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#24
Misschien een beetje off-topic.
Voor wie bang is om een vliegtuig te nemen: je zou kunnen overwegen om naar Griekenland te reizen zoals deze Griekse student. Maar je doet er dan wel zeven weken over:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#25
Goed plan, jammer dat ik maar 2 weken vakantie heb. Dus zelfs met de auto is wat te ambitieus.
Quote
#26
(14 July 2020, 18:36)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien een beetje off-topic.
Voor wie bang is om een vliegtuig te nemen: je zou kunnen overwegen om naar Griekenland te reizen zoals deze Griekse student. Maar je doet er dan wel zeven weken over:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Nou wij stappen als het zover is gewoon in het vliegtuig hoor, heb heel positief mijn vliegtuigstoelen al gereserveerd Big Grin
Quote
#27
Voor de derde keer dit jaar hebben we de moeilijke beslissing genomen om alles te annuleren, 21 dagen Peloponnesos, september, 4 accommodaties, heel jammer.
Viviane
Quote
#28
@viviane
Je ziet het niet zitten Viviane in september? Begrijp dat het moeilijk is te beslissen..
Quote
#29
@Goedas, inderdaad we zien het niet zitten, heel spijtig natuurlijk.
We kiezen altijd voor heel rustige plaatsen, in september is het natuurlijk nog stiller maar we willen ook niet helemaal alleen zitten, begrijp je?  Ook elke dag het reisadvies in de gaten houden en het feit dat de Grieken ons als Belgen waarschijnlijk niet graag zien komen, wat begrijpelijk is. Onze cijfers hier gaan ook weer de hoogte in en we zijn ook niet zo jong meer....dus dat zijn een paar redenen voor ons om in België te blijven.  Met de vlieger zelf hebben we geen probleem.  Dus we zijn voor 't ogenblik niet zo "happy".....
Viviane
Quote
#30
Ik had een kapotte sandaal. Vanochtend naar schoenmaker in centrum Heraklion gegaan waar ik al eens eerder was geweest. Zei nog dat het geen haast had maar sandaal werd gelijk gerepareerd en nog geen 5 minuten later was het geregeld. Hij wilde er ook niets voor hebben. Heb m maar 2 euro voor een biertje gegeven. 

Ik weet niet hoe het op de Pelelonesos is maar hier in Heraklion heb ik sinds ik op 2 juli aankwam al meer gemerkt dat je heel erg welkom bent als toerist, meer als anders. Ze zijn blij dat er weer leven in de brouwerij komt.

Cors
Quote
#31
(21 July 2020, 15:32)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Goedas, inderdaad we zien het niet zitten, heel spijtig natuurlijk.
We kiezen altijd voor heel rustige plaatsen, in september is het natuurlijk nog stiller maar we willen ook niet helemaal alleen zitten, begrijp je?  Ook elke dag het reisadvies in de gaten houden en het feit dat de Grieken ons als Belgen waarschijnlijk niet graag zien komen, wat begrijpelijk is. Onze cijfers hier gaan ook weer de hoogte in en we zijn ook niet zo jong meer....dus dat zijn een paar redenen voor ons om in België te blijven.  Met de vlieger zelf hebben we geen probleem.  Dus we zijn voor 't ogenblik niet zo "happy".....
Viviane

Ik heb begrip voor je beslissing maar is het niet een beetje overhaast om nu al die beslissing te nemen? Normaal vertrekken wij ook begin september, ook naar een rustige plaats waar we mogelijks/vermoedelijk de enige toeristen zullen zijn.  En dat vinden wij net het beste: geen of zeer weinig toeristen.
En doordat we onze terugvlucht moesten veranderen hebben we er nog maar een paar dagen Athene bijgedaan.
Zelf heb ik het idee dat het precies het in- en uitstappen van het vliegtuig is dat de meeste kans op problemen (afstand houden) geeft. Zeker als je ziet hoeveel er normaal onmiddellijk recht springen van zodra ze ook maar 1 iemand zien die aan die desk gaat staan bij vertrek.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#32
Wij gaan dit jaar niet,slaan maar een jaartje over.
Mijn wederhelft wil niet met een mondkapje op in een vliegtuig zitten,dat is een
Verder zullen we er best wel uitgehaald worden gezien onze leeftijd,dat is twee
Dan als er,en dat is dan in sept tweede helft,de mogelijkheid van beperkingen of evacuaties komen,dit
gezien de ontwikkelingen nu, hoe gaat dan het terugkomen?dat is drie.
Heb afgelopen dagen de bijeenkomsten gezien in Brussel,van Rutte enz,kapje op,kapje af,frummel de
frummel in de jaszak,in de tas,in de hand,half kapje op half kapje af,sloeg werkelijk waar nergens op.
Geef je iemand een "elboogje"weet je niet of die persoon daar kort van tevoren in/op geniesd heeft!
Kortom het komt neer op:afstand houden!En dat....
Quote
#33
het is echt niet makkelijk wij, staan op 20 dagen van voorzien vertrek richting lesbos , steeds die twijfel van : ...wat als.....
Het probleem zit hem volgens mij niet daar (griekenland) , maar eerder hier in Belgie. Eerlijk gezegd is mijn grootste zorg, geraak ik terug in Belgie /nederland (we vliegen van amsterdam).
De reis zelf en verblijf aldaar baart mij niet veel zorgen, onderweg mondkapjes, en daar zoeken wij geen drukte op, en als het toch druk word ...geen probleem ...doe ik terug mondkapje op, ik moet dit hier ook in belgie doen, so what?
Ik heb voor mijzelf deze simplistishe regel bedacht: als ik hier in Belgie wekelijks+/- 100 mensen mag ontmoeten voor het werk mag ik op vakantie ook 10 mensen ontmoeten.
Met andere woorden ,ik mag wel voor het werk naar luxemburg ( kleur orange), dus mag ik ook naar griekenland (kleur groen) voor vakantie mijn inziens
Quote
#34
En een dikke week verder ben ik gezien de ontwikkelingen ook alleen maar blij dat ik nog niet geboekt heb. Kroatië alweer oranje. En in Griekenland neemt men het ook niet zo nauw met de regels. Het is gewoon wachten op de tweede golf overal met alle vakantievierders, en dat laatste bedoel ik letterlijk.
Quote
#35
Prima vertoeven hier in Tris Eklkisies, Zuid-Kreta. Ik denk dat we hier veiliger zitten in dit rustig dorpje dan in NL. Nog 10 dagen. Ben blij dat we konden gaan met BA en terugvlucht gaat nu denk ik ook door, ze zijn gered! Supermarktbezoek is nu sinds zaterdag wel mondkapje verplicht.
Quote
#36
@Patrick, we hebben er heel lang over gepraat maar uiteindelijk toch de keuze gemaakt om te annuleren en tegelijkertijd besloten om volgend jaar dezelfde trip te maken.  Onze eerste annulatie was midden maart.  We hadden toen al ingecheckt, dag voor vertrek, beetje stress.   We denken ook wel dat het voor de Grieken beter is om vroeger te annuleren dan hebben ze een grotere kans om diezelfde kamer nog aan iemand anders te verhuren.
Viviane
Quote
#37
(22 July 2020, 12:37)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Patrick, we hebben er heel lang over gepraat maar uiteindelijk toch de keuze gemaakt om te annuleren en tegelijkertijd besloten om volgend jaar dezelfde trip te maken.  Onze eerste annulatie was midden maart.  We hadden toen al ingecheckt, dag voor vertrek, beetje stress.   We denken ook wel dat het voor de Grieken beter is om vroeger te annuleren dan hebben ze een grotere kans om diezelfde kamer nog aan iemand anders te verhuren.
Viviane

Misschien komen we elkaar wel tegen in de Peloponnesos volgend jaar want dat is ook mijn bestemming. Maar dan wel heel vroeg in het jaar, waarschijnlijk april en 1ste week van mei.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#38
@Patrick, nee wij hopen daar in september te zijn.
In 't voorjaar hopelijk o.a. Tzoumerka en Litochoro.
Viviane
Quote
#39
Bij sunweb pakketreis kun je 2 wkn voor vertrek de vakantie kosteloos omzetten naar bv volgend jaar (had ik al eens vermeld) Wat nieuw is; aanbetaling doe je gelijk en resterende bedrag 6 wkn voor vertrekdatum. Dat mag nu uiterlijk 2 wkn voor vertrekdatum. Mooie regeling...Dan is het hopelijk ook duidelijk of een reis doorgaat, en of je het zelf nog wilt.
Quote
#40
(22 July 2020, 16:23)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij sunweb pakketreis kun je 2 wkn voor vertrek de vakantie kosteloos omzetten naar bv volgend jaar (had ik al eens vermeld) Wat nieuw is; aanbetaling doe je gelijk en resterende bedrag 6 wkn voor vertrekdatum. Dat mag nu uiterlijk 2 wkn voor vertrekdatum. Mooie regeling...

Mooie regeling, ja. Zo'n anderhalve maand geleden vergelijkbare regeling met de coronavoucher, ook gebruik van gemaakt. Geen opslag, zelfs niet voor de huurauto. Prijzen blijven hetzelfde. Aanbetaalde bedrag dit jaar is gelijk aan dat voor volgend jaar en dus totaal geen kosten aangezien de aanbetaling natuurlijk al gedaan was en nu via de voucher voldaan wordt.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Code oranje wel/niet verzekerd repatriëringskosten jansas 10 1.743 23 September 2020, 21:12
Laatste bericht: Nanny
  Corona en vluchtelingencrisis: Toch naar Griekenland dit jaar? Ger 34 7.853 22 March 2020, 16:28
Laatste bericht: A en A
  Stijging toeristen dit jaar. Arthur 32 6.821 18 September 2018, 11:44
Laatste bericht: messara
  Geen greece dit jaar gdvdmme roefke 57 19.137 04 October 2017, 20:49
Laatste bericht: roefke
  Wie gaat naar waar dit jaar? metaxa 182 79.669 16 October 2016, 14:40
Laatste bericht: Wim M
  Is dit echt wel goed nieuws? Aleko 9 4.263 05 July 2016, 13:50
Laatste bericht: metaxa
  Wat mij wel eens opvalt tijdens vakantie Bouboulina 41 19.606 21 November 2015, 18:14
Laatste bericht: Margo
  Uitstekend betonijzer. Wie ontrafelt dit mysterie ? Bouboulina 11 6.192 12 November 2015, 20:55
Laatste bericht: jjohn
  De beste DJ's komen dit jaar uit............ Ger 3 2.935 19 October 2015, 08:35
Laatste bericht: greece67
  Die Grieken zijn zo lui nog niet! Of toch wel? Ger 8 7.697 06 October 2014, 10:01
Laatste bericht: dashboot2005

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)