Fodelianakis olijfolie                 
Minste buitenechtelijke kinderen in Griekenland
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Welingelichte Kringen schreef:Nieuwe cijfers van Eurostat laten zien dat in Frankrijk de meeste kinderen buiten het huwelijk worden geboren, namelijk ruim 60 procent. In Griekenland daarentegen is negen op de tien kinderen zoon of dochter van getrouwde ouders. Nederland staat met bijna 52 procent nog net in de top 10.
Het gehele artikel:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Samenwonen is in GR nog niet zo "gewoon" als in Nederland.
Quote
#3
Wat is de waarde van dit staatje?

Wat mij opvalt is dat in Griekenland de mannen heel veel op pad zijn bijna geen avond thuis zijn en dan heb ik het niet over vrijgezellen. 
Alls je denkt dat het alleen maar jonge mannen zijn niets daarvan ook de mannen uit de oudere groepen zijn onderweg. 
Het zal mij dan ook niet verbazen dat er veel koekoek-kinderen in Griekenland rondlopen dus dan zegt zo'n staatje niks.
Bovendien gaat het hier om een staatje uit 2016 zeer oud nieuws.

Kali mera,

Dick
Quote
#4
(22 July 2020, 11:23)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat is de waarde van dit staatje?

Wat mij opvalt is dat in Griekenland de mannen heel veel op pad zijn bijna geen avond thuis zijn en dan heb ik het niet over vrijgezellen. 
Alls je denkt dat het alleen maar jonge mannen zijn niets daarvan ook de mannen uit de oudere groepen zijn onderweg. 
Het zal mij dan ook niet verbazen dat er veel koekoek-kinderen in Griekenland rondlopen dus dan zegt zo'n staatje niks.
Bovendien gaat het hier om een staatje uit 2016 zeer oud nieuws.

Kali mera,

Dick
Lachend je stukje gelezen Dick, want ik zat t zelfde te denken, zou t niet zo kunnen zijn dat er in Gr meer "verrassingen" rondlopen dan geregistreerd is?
Dat "schaamte' idee is in Griekenland denk ik nu nog wat groter dan in Nederland, dus we praten dr niet over.
Alhoewel ik er vorig jaar op mn 50e achter kwam dat ik ook nog een halfbroer heb, en dat gewoon in Nederland........
Zullen sowieso statistieken zijn waar je niet heel veel van op aan kunt misschien.
Quote
#5
(22 July 2020, 11:23)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat is de waarde van dit staatje?

och , ik noem dit typishe komkommertijd berichten, alleen is er dit jaar 1 groot verschil, ik heb niet het gevoel dat we dit jaar in een komkommertijd zittten.  Big Grin  Rolleyes
Quote
#6
Eerder een kommertijd.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)