Olijfoliezeep uit de Griekse duty-free
#1
Hallo allemaal,

Misschien kan iemand mij met een boodschapje helpen.
Vorig voorjaar kocht ik aan het eind van mijn vakantie op de luchthaven van Kefaloniá echt heerlijke olijfoliezeep. Maar op internet kan ik het niet vinden.
Het betreft   Olive's secret
                        + aloë Vera
                        + Olive oil
 Op het etiket staat ook een glazen kannetje waaruit olie wordt geschonken.
Producent is KretaNet A.E. 

Zou iemand, die wél naar Griekenland gaat, wat van deze zeep voor mij mee willen nemen ?

Alvast hartelijk bedankt !

Marja
Quote
#2
Ze hebben een webshop, Marja.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Mss is dit wat:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
(18 July 2020, 21:26)wwopkos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mss is dit wat:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Kan ik zeer aanbevelen! Olijfzeep, voetcreme en aftershavebalsam hier in huis al vele jaren van Macrovita, wil niets anders meer!  up
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
@ wwopkos: hartelijk dank voor deze tip !

Ga zeker wat bestellen.

Marja
Quote
#6
(20 July 2020, 17:08)maria kaptein schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ wwopkos: hartelijk dank voor deze tip !

Ga zeker wat bestellen.

Marja

Graag gedaan.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Astypalea - smoke free metaxa 30 4.768 13 October 2018, 07:05
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)