Lekker eten in de overdekte markt Chania
#1
Ik,wij,gaan regelmatig even wat boodschappen doen in Chania. Lunchen doen we graag in de overdekte markt waar een taverna zijn gevestigd Marmaritzakis heeft bijna dagelijks wisselende menu’s. Ook in de huidige vastentijd is het menu daarop ingesteld.even een greep uit het menu van vandaag  
Καλημέρα!! Για όλη την περίοδο τις νηστείας του Δεκαπενταύγουστου θα υπάρχουν και νηστίσιμα φαγητά στο κατάστημα μας!!

Το μενού μας σήμερα:
Ψαρόσουπα
Σούπιες με τα μαραθα
Χοχλιους με πατάτα και κολοκύθι
Τσιγαριαστά χόρτα
Φασολάκια πράσινα
Αγκινάρες με κουκιά
Ιμάμ
Γεμιστά
Παστίτσιο
Σουτζουκάκια
Γαρδουμάκια
Κόκορα κοκκινιστό
Αρνί φούρνουμε πατάτες
Παπουτσάκια
Κοντοσούβλι
Μοσχάρι στιφάδο
 Dat is nog niet alles, dagelijks verkrijgbaar Patsas,kokoretsi ,kontosouvla en andere zaken van de grill.

Als klap op de vuurpijl kun je ook nog wel eens mede-forumleden Grek tegenkomen.
Quote
#2
Ja chris als alles goed gaat zou ik er 29 augustus weer willen zitten,komen er ook al 20 jaar bij Stamatis en Sofia en natuurlijk vader Stavros,we hebben er al veel uren in ons leven doorgebracht,altijd gezellig en heerlijk eten.De kretenzer keuken op zijn best ,deze foto is van 15 jaar geleden
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Leuke foto,als je het goed vind zet ik hem op de fb pagina van hun.
Quote
#4
hij heeft ze al maar mag wel ,ik heb hier zoveel foto's en film gemaakt,heb hun er foto boeken van gegeven,e video film
maak veel opnames op de latere dag als hij gerechten aan het maken is ,deze foto is van de magen van de koe,waar de soep van gemaakt wordt patsas
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Voor ons helaas. We hebben besloten de reis naar Kreta te annuleren in oktober.
We balen er ontzettend van en hadden wat de vieren. We gokken en houden moed op volgend jaar.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Overdekte markt in Ghania
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Renovatie overdekte markt Chania Patrick 9 2.880 02 May 2022, 13:53
Laatste bericht: JohanV

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)