Metaxa verdriet
#1
Ik ben een genieter van Metaxa en heb jaren geleden een aantal Metaxa-glazen gekocht de zogenaamde buikglaasjes mannetje en vrouwtje.

Helaas heeft mijn laatste glaasje het nu begeven en ben ik op zoek naar deze glaasjes.

Wie weet een adres of heeft ze misschien in de kast staan en wil ze wel missen.

Je zou mij hier een groot plezier mee doen.

Wie o wie.
Quote
#2
Misschien dat Martin je kan helpen? Stuur 'm ff een PB'tje, je weet maar nooit up
Quote
#3
Grappig, ik googelde even om te kijken hoe die glaasjes er in het echt uitzien Big Grin
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&df=1&fta=eNotjkFuwyAQRe%2FCwmsGGxMGeRV12ytYE0NSVDuggBPUKHcvpN29mS%2B9%2FwkVPhMekO23db7Tmpip54CsrBN0Nk05IBjr0awZf3w06WxT%2FcSM3GwRr%2Fvmbn4x3w%2FcXKZCJiSPootxn3gXQ8pLsG4aB%2Bg%2Fjs1d1ZEujhlfLQl7ZN6%2BSxUgA0WSaFEFlJZqPLk%2FkJxXUIMQ%2FbnAqN3ieF9BigX0UEBaIinGBv0BTrrpoJpziGTTvLrrJX%2B1Rl4DjWyjMrcRtde%2BVwhk9GDm8x%2FvzBByfL5ev7%2BqV8s%3D&fta_ind=5&fs=1

Grz,Yorgos
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





zo zie ze er in t echt uit .......hmmmm krijg nu al zin in zo'n glaasje
Quote
#5
(20 November 2010, 23:33)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Grappig, ik googelde even om te kijken hoe die glaasjes er in het echt uitzien Big Grin
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&df=1&fta=eNotjkFuwyAQRe%2FCwmsGGxMGeRV12ytYE0NSVDuggBPUKHcvpN29mS%2B9%2FwkVPhMekO23db7Tmpip54CsrBN0Nk05IBjr0awZf3w06WxT%2FcSM3GwRr%2Fvmbn4x3w%2FcXKZCJiSPootxn3gXQ8pLsG4aB%2Bg%2Fjs1d1ZEujhlfLQl7ZN6%2BSxUgA0WSaFEFlJZqPLk%2FkJxXUIMQ%2FbnAqN3ieF9BigX0UEBaIinGBv0BTrrpoJpziGTTvLrrJX%2B1Rl4DjWyjMrcRtde%2BVwhk9GDm8x%2FvzBByfL5ev7%2BqV8s%3D&fta_ind=5&fs=1

Grz,Yorgos

Ik hik nog na, sop hier in mijn pumpjes. :) Zie dat Jean ook retsina in de aanbieding heeft, ben toch wel benieuwd of dat mét of zonder een naaldhakje is ....

Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)