Fodelianakis olijfolie                 
BVN terug naar Astra
#1
Beste mensen,

Ik zag deze morgen dat BVN vanaf 31 september terug naar Astra1 gaat, je kan hem al instellen op Astra.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Grts,

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
(23 September 2020, 10:52)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste mensen,

Ik zag deze morgen dat BVN vanaf 31 september terug naar Astra1 gaat, je kan hem al instellen op Astra.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Grts,

Choreftis

Daar zitten ze al vanaf 1 april 2020 Choreftis.
King-of-sat schreef:[Afbeelding: sup.gif] 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, 2020-03-27

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is in DVB-S2 van start gegaan op 11778.00MHz, pol.V SR:29500 FEC:9/10 SID:5701 PID:525[MPEG-4]/122  - FTA.

Op de Hotbird zouden ze 'medio 2020' stoppen, maar daar zitten ze ook nog:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Nu de Astra's inmiddels zo'n uitgebreide Europa-dekking hebben is het terugschakelen naar de Astra-1 een logische stap. Daar zullen veel meer Nederlandse en Vlaamse schotels op gericht zijn dan op de Hotbird. Alhoewel een verhuizing naar de Astra-3 nóg beter geweest zou zijn; daar zitten immers alle NL/B HD-zenders........
Quote
#3
Oeps, oud nieuws, dacht dat ik ook eens iets nieuws wist........  Hypocrite

Grts,

Coreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#4
(23 September 2020, 11:33)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oeps, oud nieuws, dacht dat ik ook eens iets nieuws wist........  Hypocrite

Ach, wat heet oud Choreftis Wink 
Is toch prima om de Hotbird-kijkers even extra te attenderen dat BVN er binnenkort op de Hotbird mee stopt. Zou handig zijn als ze daar een banner zouden laten lopen met het naderende vertrek......
Quote
#5
In mijn en andere gevallen is dat goed nieuws in Griekenland, op het laatste zat ik met 3 lnb's op een schotel, een op astra 19.2 oost, een op astra 23.5 oost en de hotbird voor BVN.
Een leuke bijkomstigheid, de laatste 3 jaar had ik het het huis van een goede vriend gehuurd, toevallig is hij ook satelliet installateur, ( de beste van Kreta) er stond een satelliet op dak van zeker 2 meter, dus fluitje van een cent.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Problemen met BVN Choreftis 6 3.318 06 April 2021, 12:02
Laatste bericht: Patrick
  ASTRA 3B (23.5E) ontvangst ervaringen? panosnl 20 20.348 11 August 2020, 12:14
Laatste bericht: messara
  Wijzigingen ontvangst Astra-3 satelliet Ger 6 7.299 01 August 2016, 12:16
Laatste bericht: teixo
  BVN Ontvangen via hotbird satelliet pieterv 2 6.033 18 June 2016, 23:26
Laatste bericht: pieterv
  SD-zenders stoppen op Astra 19,2 Help iakovos 14 8.523 17 April 2016, 13:12
Laatste bericht: Yiannakis
  BVN op Hotbird naar nieuwe frequentie Ger 4 17.936 21 March 2012, 09:53
Laatste bericht: Nanny
  Astra ontvangst op Samos Wick 33 31.746 18 March 2011, 08:37
Laatste bericht: Wick
Information BVN vanaf 15 juni op nieuwe frequentie Hotbird Ger 0 4.984 30 May 2009, 16:38
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)