Griekse zenders op Eutelsat 3 nog aanwezig?
#1
@Choreftis en voor wie het aanbelangt...

Heb je nog beeld op 3° oost voor de Griekse zenders? Ik ondervond vandaag pas dat Mega van key was veranderd...
F 03841FFF 00 1111113311111133 ;Mega TV (3.0°E)
F 03841FFF 01 1111113311111133 ;Mega TV (3.0°E)
mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote
#2
(04 October 2020, 16:34)mobilhome schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Choreftis en voor wie het aanbelangt...

Heb je nog beeld op 3° oost voor de Griekse zenders? Ik ondervond vandaag pas dat Mega van key was veranderd...
F 03841FFF 00 1111113311111133 ;Mega TV (3.0°E)
F 03841FFF 01 1111113311111133 ;Mega TV (3.0°E)

Ik heb het zojuist even gecheckt maar geen veranderingen kunnen ontdekken; alles werkt nog als vanouds. Keys werken nog prima. Ook Mega channel.

Eerder dit jaar hebben zijn de zenders wel dubbel gaan uitzenden op 3 oost, om daarna weer terug te keren op de oude frequenties. Staat alles bij jou nog wel goed?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(04 October 2020, 17:22)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 October 2020, 16:34)mobilhome schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Choreftis en voor wie het aanbelangt...

Heb je nog beeld op 3° oost voor de Griekse zenders? Ik ondervond vandaag pas dat Mega van key was veranderd...
F 03841FFF 00 1111113311111133 ;Mega TV (3.0°E)
F 03841FFF 01 1111113311111133 ;Mega TV (3.0°E)

Ik heb het zojuist even gecheckt maar geen veranderingen kunnen ontdekken; alles werkt nog als vanouds. Keys werken nog prima. Ook Mega channel.

Eerder dit jaar hebben zijn de zenders wel dubbel gaan uitzenden op 3 oost, om daarna weer terug te keren op de oude frequenties. Staat alles bij jou nog wel goed?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu staat alles goed,maar ik zag dat de key van Mega nog op 01F4 stond ipv 0384 en dit was ergens in februari van dit jaar veranderd.
mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote
#4
Hallo mensen,

Heel raar, bij mij staat nu ook alles correct maar Mega krijg ik niet.
Ik heb gisteren alles aangepast ook nog eens laten scannen maar Mega geeft geen kik,
Maar al de anderen die op dezelfde transponder zitten krijg ik wel.....

Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo dikwijls op die zender sta hoor, dus ik maak er eigenlijk niet zo'n probleem van.

Grts,
Jean-Pierre
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#5
Wat bedoel je precies Choreftis?
Wordt Mega helemaal niet gevonden maar de andere drie zenders op die transponder wél?
Of wordt Mega wél gevonden maar blijft de zender gecodeerd?

Heb je de twee frequenties niet verwisseld? Op 12702 zitten drie Griekse zenders; op 12720 vier (inclusief Mega).
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Ik krijg een melding, Mega niet gevonden en dan tussen haakjes (SID not found in PAT)
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#7
(06 October 2020, 09:45)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik krijg een melding, Mega niet gevonden en dan tussen haakjes (SID not found in PAT)

Waarschijnlijk staat Mega dan nog ergens in jouw systeem. En aangezien de zender een poosje geleden de frequentie heeft verlaten en later (feb 2020) op dezelfde plek is teruggekeerd maar met andere PID's krijg je die foutmelding.
Verwijder eerst de zender (of als dat niet helpt de gehele transponder) en doe een nieuwe scan. Dan wordt 'ie ongetwijfeld weer gevonden.
Quote
#8
De zender heb ik verwijderd maar nog geen resultaat.
Hoe ik de transponder moet verwijderen moet ik nog uitvissen...  Huh
Ik vindt nog steeds dat mijn vroegere SAB gebruiksvriendelijker was dan deze VU solo Se, maar we zien wel....

Nu moet ik afhaken, wij moeten de tandarts bezoeken...... Rolleyes

Grts,
Jean-Pierre.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#9
Zo, de tandarts ook overleefd..... Cool

En Mega is nu ook in orde Wink , in mijn key lijst stond de regel 

"Digea Greece  - Mega TV" en die had ik over het hoofd gezien,  Hypocrite

ik had alleen de regel "Mega Tv" aangepast...... ik denk dat ik die dan ook beter kan verwijderen om zo'n dingen te voorkomen.

Toch bedankt voor de hulp en het meedenken.  Big Grin

Grts,
Jean-Pierre.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#10
Graag gedaan Jean-Pierre,

Waar zo'n forum als Oriste niet goed voor is Smile  . Ik zie dat jij één van de eerste leden van dit forum bent, toen ging het nog over 'Het Griekse Tv, film en muziekforum', speciaal bedoelt voor vragen m.b.t. de ontvangst van Griekse radio en televisie via de satelliet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Er is inmiddels héél veel veranderd, zowel de onderwerpen als ook het aantal leden Wink
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse zenders streamen Choreftis 2 1.672 22 January 2023, 22:03
Laatste bericht: El Greco
  Gratis Griekse zenders Janneman 8 2.532 06 April 2022, 20:34
Laatste bericht: El Greco
  Digea TV-zenders nu ook in HD op Eutelsat 3E Ger 0 1.290 04 January 2022, 13:36
Laatste bericht: Ger
  Enkele wijzigingen Griekse zenders via satelliet Ger 0 1.696 27 February 2021, 15:08
Laatste bericht: Ger
  Frequentiewijziging Eutelsat 3B Ger 1 3.446 12 September 2019, 14:48
Laatste bericht: Yiannakis
  Wijziging Griekse zenders op 3.1 graden Oost Rico 25 21.843 04 December 2017, 17:46
Laatste bericht: Rico
  Frequentiewijzigingen Griekse zenders Ger 3 6.408 09 March 2016, 19:25
Laatste bericht: Patrick
  Vraag Griekse zenders via schotel Bouboulina 2 6.406 09 November 2015, 15:37
Laatste bericht: Bouboulina
  Zenders Eutelsat te ontvangen met Maxdigital 220s ? jeronimo2 2 7.491 27 February 2015, 23:45
Laatste bericht: jeronimo2
  Steeds meer Griekse zenders op 9º Oost Ger 2 3.849 31 August 2012, 17:21
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)