Fodelianakis olijfolie                 
TV-tip: Vanaf 18 nov 20: The Durrels seizoen 4
#1
Omroep Max schreef:Vanaf woensdag 18 november zendt MAX om 17.50 uur op NPO 2 het vierde seizoen van het komedie-drama The Durrells in Corfu uit. The Durrells in Corfu vertelt het verhaal van de alleenstaande moeder Louisa Durrell, die samen met haar gezin naar Corfu is verhuisd om daar een nieuw leven op te bouwen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






The Durrells in Corfu seizoen 4 (6 afleveringen)
Vanaf woensdag 18 november
Elke maandag tot en met donderdag
Om 17.50 uur op NPO 2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Mooi! Dat zaten wij naar uit te kijken.
Quote
#3
(18 October 2020, 12:00)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooi! Dat zaten wij naar uit te kijken.

Wij ook, ik had me al ingedekt met de Max Nieuwsbrief zodat we het niet konden missen als het kwam, maar nu weten we het al via Oriste, dat wordt weer genieten.
Quote
#4
Misschien leuk voor de mensen die één of meerdere afleveringen van seizoen 3 hebben gemist:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
't Is weer genieten deze serie, echt een aanrader!

groet
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuw seizoen "De Mol" in Griekenland Patrick 11 3.262 20 March 2020, 11:02
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  TV-tip 26 juli 2014: Ik vertrek vanaf Corfu Ger 3 4.230 26 July 2014, 11:05
Laatste bericht: JohanV

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)