E-billing DEH
#1
Zijn er mensen die ervaring hebben met betalen van de rekeningen van DEH vanuit Nederland? We ontvangen inmiddels de facturen digitaal via E/billing.  Daarbij wordt ook een soort van link gegeven voor elektronische betaling maar ik vraag mij af of dat lukt vanuit Nederland. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/kennis.
Quote
#2
Op de papieren rekening staat IBAN. Daarop kun je zonder enig probleem vanaf een buitenlandse rekening betalen.

De papieren versie kun je ook inzien via e-billing in PDF format, rekeningnummer staat op de 2e pagina, ongeveer halverwege aan de linkerkant. De link om in te loggen staat in de mail die je krijgt van DEH.

Cors
Quote
#3
Via de link in de e-bill betaal ik via internet met mijn Nederlandse credit card. Dat is eenvoudig te doen. Omdat dit voor mij werkt, heb ik nooit naar andere opties gekeken.
BertE's signatuur Bert Ernste
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




|
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ik log in bij de DEH, zoek mijn factuur op en kies voor betaling per credit card.
Werkt perfect!
Quote
#5
dank je wel. zo zal het me wel lukken.
Quote
#6
In het D-GR-Forum las ik net, dat als je in vooruit het jaar betaalt, het volgende jaar een rabat van 20% krijgt Wink
Johannes
Quote
#7
(12 November 2020, 17:26)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In het D-GR-Forum las ik net, dat als je in vooruit het jaar betaalt, het volgende jaar een rabat van 20% krijgt Wink
Johannes

Als je vooruit betaald voor een jaar krijg je 20% korting over verbruik dus niet over de bijkomende kosten zoals de straatverlichting, TV enz. De rekening is gebaseerd over het verbruik van het afgelopen jaar.

Kali Mera,

Dick
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nogmaals DEH JohannesGR 19 2.485 10 November 2020, 16:35
Laatste bericht: Nanny

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)