Discussies: 1
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

καλημέρα,
Wij hebben een stuk grond gekocht in het zuiden van Kreta, in de buurt van Agia Galini. We willen er graag een vakantiewoning bouwen.
Wie heeft er ervaringen met aannemer, weet goede tips of juist bedrijven die vermeden moeten worden?
Alvast bedankt,
Guy
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Bedankt voor de reactie, ik ga eens kijken naar deze ondernemer.
Ik zal de ervaringen tzt delen!
Discussies: 3
Waarderingen:
5
Ik woon in: Borsbeek/ Loutra
Ik ben momenteel in:

Neem zeker ook contact op met Elxis in Utrecht, zij hebben ook een aantal projecten lopen in de buurt. Domisi is inderdaad een aanrader, we hebben ze ook uiteindelijk niet nieuw gebouwd, maar we hebben wel een Domisi villa in ons bezit. Ook de Axion groep is een aanrader.
Discussies: 480
Waarderingen:
73
Ik woon in: Zeeland
Ik ben momenteel in:

Ik weet niet hoe dat op Kreta werkt ,maar hier aan de kust in Zeeland willen ze in de dorpen vakantie woningen
die het grootste gedeelde van het jaar niet bewoond zijn tegen gaan ,ook omdat het voor jonge mensen niet meer
te betalen is ,en in de winter een soort spook dorpen worden
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Wij hebben afgelopen zomer de bouw van ons huis afgerond op Zuid Kreta. Een aannemer via Elxis geregeld. Wij zijn tevreden met hoe alles verlopen is.
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Bedankt voor alle reacties, alle tips zijn welkom!
Discussies: 13
Waarderingen:
7
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Hallo,
Zo te lezen zijn er nog bouwers in Zuid Kreta. Wij staan nog in stadium 1, alle nodige documenten worden in orde gebracht voor de aankoop van onze grond. We hebben een duidelijk en gedetailleerd overzicht gekregen van de kosten van onze architect. Ondertussen stijgen hier in België de kostprijzen van de bouwmaterialen en langere leveringstermijnen. Ik veronderstel dat het op Kreta niet anders is?
Discussies: 13
Waarderingen:
7
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

27 April 2022, 18:48
(Dit bericht is bewerkt op: 27 April 2022, 18:48 door Ellie69.)
Hallo El Greco,
Vanaf dat je officieel eigenaar bent van een stuk grond kan je er inderdaad werk van maken. Dat is bij ons nog niet het geval. En nu met de stakingen zullen de papieren nog wat langer op zich laten wachten. Plannen tekenen en de bouwvergunning nemen nog eens enkele maanden in beslag. We zullen nog maar enkele maanden (engelen)geduld hebben , maar zoals we dachten zal het ook daar duurder zijn...Jullie staan dan alvast een stap verder, leuk om met bouwontwerpen te kunnen starten