Notis Sfakianakis
#1
Afgelopen weekend is Notis Sfakianakis gearresteerd vanwege drugs en wapenbezit. Vanwege extreem rechtse sympathieën was hij  reeds eerder in het nieuws.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
(30 November 2020, 09:55)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Afgelopen weekend is Notis Sfakianakis gearresteerd vanwege drugs en wapenbezit. Vanwege extreem rechtse sympathieën was hij  reeds eerder in het nieuws.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Oei, op het verkeerde pad. Wel jammer want behoord tot één van mijn Griekse favorieten. We hebben hier toch een paar Cd's van hem in huis. 
Natuurlijk, aan elk nadeel is er ook een voordeel. Als hij een tijdje moet gaan zitten heeft hij tijd genoeg om weer eens wat moois te schrijven...

Hij is niet de eerste Griekse zanger die in aanraking komt met het gerecht natuurlijk. Mijn top-favoriet, Tasos Bougas kent het milieu uit de Griekse nachtclubs ook zéér goed... Wink
Quote
#3
Dat is schrikken. Sfakis is nochtans een heel goede zanger. Wel vond ik dat er de laatste tijd weinig van hem te zien/horen was.
Een goede compilatie van zijn songs:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Eén van zijn beste liedjes, waar ik graag naar luister, is zijn "Kapse":
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Nu op t nieuw dat hij niet wist dat die cocaine in zn tas zat.....geen idee wie t er in gestopt heeft en bla bla bla....denk ik dan....
Quote
#5
Wat die extreem rechtse sympathieën betreft:
Herinner ik me goed dat die sympathieën (voor Golden Dawn) een tijdje geleden ook toegeschreven werden aan zanger Giannis Ploutarxos? Weet daar iemand nog iets over, of stel ik me maar iets voor?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Notis Mavroudis El Greco 2 1.364 05 January 2023, 20:25
Laatste bericht: vlagreco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)