Takis Mousafiris
#1
Kennen jullie de componist / muzikant Takis Mousafiris al? 
Voor wie graag van het genre houdt, deel ik graag volgende video (gepubliceerd op 23/11/2020) met zijn 40 grootste successen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Zijn liedjes werden gebracht door o.a.:
- Dimitris Mitropanos: het 15de liedje, op 00:41:05: "Oi Xenyxtes"
- Marinella: het 12de liedje, op 00:31:49: "Prota Ap' Ola Ego"
- Dimitris Kontolazos: het 9de liedje, op 00:23:19: "Ego Den Imouna Alitis"

In het bekende muziekprogramma 'Stin Ygeia Mas' werd op 23/3/2019 een hele uitzending aan hem gewijd:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Die video start met een compilatie van enkele van zijn liedjes, gezongen door een aantal andere zangers, en onder de heerlijke bouzouki-begeleiding van o.a. Andreas Karantinis.
Takis Mousafiris is de man met het okerkleurig jasje.
Ondanks zijn intussen al wat hogere leeftijd, zingt hij ook zelf:
- minuut 09:25
- minuut 1:37:00

Hij was ook al eerder in 'Stin Ygeia Mas'. Kijk eens hoe Takis in 2016, met veel gevoel, dit liedje bracht:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

Zijn volgens mij mooiste nummer: "Ego Den Imouna Alitis", dat trouwens ook door veel andere zangers gebracht wordt; zoals bijvoorbeeld: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#2
Ik vind hem ook zo'n sympathieke man, mooie muziek.
Viviane
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)