ANEK-Superfast
Geboekt: ANC-Patras-ANC
Moest al "uitwijken" - de eerstgekozen datum was voor CoB al, tenminste volgens het IT-Systeem, vol.
We zien wel hoe het er dan met de Corona-problematiek uitziet Wink
Ik zit bij het inenten bij de tweede golf (in Duitsland, boven de 70 jaar oud).
Johannes
Voucher van de tickets 2020 voor de ferry naar Griekenland, omgezet in tickets voor september 2021. Heen met de Ferry van Ancona (I) naar Igoumenitsa (GR) met de Superfast XI. Terug van Patras (GR) naar Ancona (I) met de Olympic Champion. (ANEK) Camper op camperdek. Zie wel of het dan mag of kan. Eerst de winter maar door zien te komen.
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Hallo Ries - vraagje omtrent je voucher: had in jouw geval Anek de trip gestorneerd of kon jij niet (Corona-gerelateerd) verreizen? Ik vraag, omdat ik eerst naar GR kann vertrekken als mijn zoon/schoondochter terug zijn uit GR, en die zijn weer afhankelijk van de schoolvacanties in Duitsland en die staan momentaan weer qua datum op losse schroeven vanwege natuurlijk C.....
(28 December 2020, 10:45)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Hallo Ries - vraagje omtrent je voucher: had in jouw geval Anek de trip gestorneerd of kon jij niet (Corona-gerelateerd) verreizen? Ik vraag, omdat ik eerst naar GR kann vertrekken als mijn zoon/schoondochter terug zijn uit GR, en die zijn weer afhankelijk van de schoolvacanties in Duitsland en die staan momentaan weer qua datum op losse schroeven vanwege natuurlijk C.....

Hallo Johannes,

De schoolvakanties in Duitsland zijn toch vastgesteld zoals ieder jaar en ondanks Corona. 
Ik heb de link hierbij waar je kunt zien welke deelstaat vakantie heeft 2020/2021 - 2021/2022.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Fijne dag nog,

Dick
Tja Beems, was het maar zo (simpel). De door jou genoemde gegevens zijn al (zeg maar) een tiental jaren geleden vastgelegd worden. In het kader van de pandemie wordt er gedicussieerd over een verkorting of verlegging van de
vacanties in de Duitse deelstaten, ik woon in Nedersaksen. Schoondochter werkt in het kleuteronderwijs en daar wordt weer aangepast op het dan veranderde schoolgebeuren - heel ingewikkeld/spannend dus. 
En zoon (politieagent) moet dan ook zien of hij dan weer dezelfde tijd verlof krijgt, het politiegebeuren door de C... is ook niet voorspelbaar geworden.
Oeps, krijg net een Mailtje van Anek (zit nu dus wel snor):
Quote . . . . Änderungen oder Stornierungen ohne Gebühren bis zum 30.04.21.
Das Angebot gilt für Reservierungen und Ticketausstellungen bis zum 31.03.2021 . . . . Unquote
Ik heb zelf de reis, die geboekt stond voor sep. 2020, eind juli al uitgesteld omdat ik geen zin had om in mijn eentje ergens "vast" te zitten. Na een mailtje naar Greekferries werd mijn ticket omgezet in een open ticket die van af de dag dat ik terug zal varen 18 maanden geldig was. Eerlijk gezegd ga ik er niet onvoorwaardelijk van uit dat de corona in sep 2021 weg is. Maar dat zie ik dan wel. Misschien weer uitstel en anders 500 pleuro het raam uit. Het is niet anders.
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Superfast JohannesGR 4 2.346 09 March 2016, 17:47
Laatste bericht: Beems
  Anek/Superfast 25% korting JohannesGR 6 2.920 16 December 2013, 15:49
Laatste bericht: Karel

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)

Jouw forum-permissies