Grieksegids nieuws     
griekenland-plannen 2021
Ik vind het prachtig dat Griekenland open gaat op 14 mei
Maar dan moet Nederland het land wel op geel zetten met reisadvies ,anders hebben we er nog niks aan.
Quote
Weer even terug naar het topic zelf. Na vorig jaar de reis naar de Algarve en Rhodos geannuleerd/verzet te hebben en dit jaar de reis naar Cyprus geannuleerd te hebben, nog eens naar onze huidige reis voor dit jaar gekeken. We hebben door het herstel van corona/covid daar eens even goed de tijd voor.
De reis naar de Algarve zou dit jaar juni plaatsvinden, maar we hadden het idee dat dat toch nog wel vroeg is. Sunweb bood de gelegenheid (Voor de 2e keer! Chapeau!) om deze reis te verzetten of een andere reis te boeken. Het appartement in de Algarve waar we in juni naar toe zouden gaan, was helaas later in het jaar (augustus/september) al niet meer te boeken. Dat gaan we dus een ander jaar doen. Nu de reis omgezet naar 15 dagen Gouvia op Corfu, vertrek 6 september. Ik ga er dan toch wel van uit dat we beiden gevaccineerd zijn. Het is ook nog bijna vijf maanden, dus toch wel wat goede hoop dat de reis dan doorgaat.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
(12 April 2021, 17:17)Peterthijs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind het prachtig dat Griekenland open gaat op 14 mei
Maar dan moet Nederland het land wel op geel zetten met reisadvies ,anders hebben we er nog niks aan.

Dat wordt nog even spannend, die 14e mei. Wij hopen op de 21e naar Samos te kunnen en hebben nog geen annuleringsbericht van Eliza ontvangen. Duimen draaien dus en inhet slechtste geval wordt het voor de derde keer omboeken naar een latere datum.
Quote
Wij houden ook nog steeds hoop
Verleden jaar eind mei 14 dagen Heleni op Karphatos omgeboekt na 16 mei 2021 in de gedachte
Volgend jaar is het wel onder controle .
Nu is er een reisverbod tot en met 15 mei .....
Ook Tui heeft nog niets geanuleerd
We kunnen wel overmorgen stoelen reserveren ...
We gaan het wel zien het Word gewoon erg spannend.
Quote
(13 April 2021, 20:13)Peterthijs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij houden ook nog steeds hoop
Verleden jaar eind mei 14 dagen Heleni op Karphatos omgeboekt na 16 mei 2021 in de gedachte
Volgend jaar is het wel onder controle .
Nu is er een reisverbod tot en met 15 mei .....
Ook Tui heeft nog niets geanuleerd
We kunnen wel overmorgen stoelen reserveren  ...
We gaan het wel zien het Word gewoon erg spannend.

Ik hoop voor jullie dat het doorgaat want Eleni ligt op een leuke locatie. Aan de rand van Arkasa met zijn mooie zandstrand en goede tavernes maar ook vlak bij vissersdorpje Finiki met zijn goede vis-tavernes. 
Vergeet niet een keer bij Stema Bar in Arkasa naar de ondergaande zon te kijken. Héél gezellig daar.
Quote
(13 April 2021, 21:50)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vergeet niet een keer bij Stema Bar in Arkasa naar de ondergaande zon te kijken. Héél gezellig daar.

Ha, de Stema Bar Big Grin 


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
We hopen er een frappe te drinken
Maar het zal wel koffie op Texel worden dit voorjaar .
Dan word het volgend voorjaar ....
Quote
Ik had gisteren contact met de eigenaresse van ons hotel op Karpathos.
Zij zat in spanning omdat ze nog steeds niet wist wanneer ze open zou gaan. Ze is afhankelijk van wanneer de charters weer gaan vliegen maar geen van haar reisorganisaties kon daar nog duidelijkheid over geven, ook Sunweb niet. Zij gaat uit van juni.
Quote
Volgende week voorzichtig open?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
In The Times van vandaag staat dat Griekenland heeft gezegd dat vanaf 19 april quarantaine vervalt voor aankomsten vanuit de EU en 5 andere landen.

Cors
Quote
En nu Nederland nog ....
België gaat per 19 april weer open voor reizen
Quote
Op RTL nieuws:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




johwjagt's signatuur Όνειρα γλυκά
Quote
(15 April 2021, 15:23)johwjagt schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op RTL nieuws:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Amy merkt niet dat ze mee doet aan een testvakantie?????????? Zij gaat dus altijd op vakantie nadat ze PCR getest is, altijd met mondkapje op in het vliegtuig en bij verplaatsingen, niet zelf je maaltijd opscheppen (zijn ze nl wel gewend, die AI vakantiegangers   Wink  ), niet van het resort af mogen, 1,5 m afstand bewaren, bij terugkomst in quarantaine?????????????
imsorry  , maar in welk universum heeft zij tot nu toe geleefd? Ik wil wat andere dingen zeggen, maar doe ik maar niet om anderen niet tegen de schenen te schoppen.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Schrijven wat je denkt Johan, doe ik ook, in de echte wereld wordt er ook gewoon over gediscussieerd.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
(15 April 2021, 09:18)Peterthijs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En nu Nederland nog ....
België gaat per 19 april weer open voor reizen

Het reisVERBOD, dat al sinds 27 januari (!) van toepassing was in België, vervalt inderdaad op 19 april 's ochtends. Er wordt door de overheid echter bij vermeld dat reizen ten sterkste afgeraden wordt. En er wordt ook bij vermeld dat men streng zal controleren bij terugkerende reizigers (PLF-formulier, testing als men uit een rode zone komt, quarantaine,...). 
In theorie zou ik dus vanaf 19 april naar het buitenland kunnen reizen. Noch ik noch allen in mijn omgeving hebben daar echter zin in. Eerst en vooral: waar zou je op 19 april al heen kunnen zonder veel 'poespas'? En je wordt dan door je familie/vrienden/collega's ook nog eens minachtend bekeken als respectloze persoon.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Dat klopt helemaal Vlagreco
De mensen draaien een beetje door
Vanmiddag vertelde ik op me werk dat we als t mag van de regering wij 2 weken na een grieks eiland willen gaan waar bijna geen corona is ,en de bevolking is gevaccineerd .
Ik kreeg gelijk voor me voeten dat ik ook maar 10 dagen in qarantaine moet ondanks het geel gebied zou zijn
,,,,,
En het bizare aan dit verhaal is dat er op me werk 100 Ieren 75 Engelsen 30 Belgen Noren Zweden Polen
Werken die alemaal na huis zijn geweest met het paasfeest. En woensdag na de pasen was iedereen weer present ... wat quarantaine???? Maar das te kostbaar denk ik ......
Quote
(16 April 2021, 21:22)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(15 April 2021, 09:18)Peterthijs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En nu Nederland nog ....
België gaat per 19 april weer open voor reizen

Het reisVERBOD, dat al sinds 27 januari (!) van toepassing was in België, vervalt inderdaad op 19 april 's ochtends. Er wordt door de overheid echter bij vermeld dat reizen ten sterkste afgeraden wordt. En er wordt ook bij vermeld dat men streng zal controleren bij terugkerende reizigers (PLF-formulier, testing als men uit een rode zone komt, quarantaine,...). 
En je wordt dan door je familie/vrienden/collega's ook nog eens minachtend bekeken als respectloze persoon.
Heb ik, op z'n Hollands gezegd, schijt aan! Als ze mij erop aanspreken, zal ik ze van repliek dienen.
Quote
Iemand op het D-GR-forum heeft een paar vluchten bij Skyscanner nagekeken wat betreft prijs, pinksteren en zomer.
Hieruit bleek dat, tenminste vanuit Duitsland, de ticketprijzen gekeldert zijn, tot 50%.
Ik heb al de ferry geboekt, maar misschien voor forumleden die vliegen interessant.
Quote
Mijn weekje Rhodos met vertrek 10 mei is officieel geannuleerd door Tui.
Gisteren contact gehad en vandaag al het bedrag gestort gekregen.
Deze vakantie was eigenlijk geboekt voor mei 2020.
Juni zouden we met 8 pp naar Syros gaan, maar ik durf nog geen vliegtickets te boeken.
Quote
Wij gaan 29 mei naar Parga. Heb nog geen voorpret. Mijn gevoel zegt dat het alle kanten nog op kan gaan. Is een omgeboekte vakantie van september vorig jaar...wat denken jullie?
Quote
Ligt helemaal aan 3 mei wat ze gaan beslissen
16 mei Is voor ons geanuleerd door tui
Het is gewoon afwachten....
Quote
@ Goedas: de voorpret zal ook afhankelijk zijn van het feit of je vóór je vertrekdatum al dan niet gevaccineerd zal zijn. Zo ja, tevens afhankelijk met wel vaccin. Met het vaccin van Johnson & Johnson volstaat één prik; met bijvoorbeeld AstraZeneca moet je 12 weken wachten op de tweede prik.
Het lijkt me stukken gemakkelijker en veiliger/geruststellender om op vakantie te gaan als je gevaccineerd bent. Indien niet, moet je doorheen de testings (wat tijdrovend en extra kosten, en bovendien geen super zekerheid qua veiligheid).

Ik hoop voor jou dat het in Nederland wat sneller gaat dan in België.
Binnenkort gaat er in België een zeer grote groep voor (ongeveer anderhalf miljoen personen, maar men kent niet het aantal bij benadering): de personen met onderliggende medische omstandigheden.
Vanaf ongeveer 7 juni (zeg maar half juni, in alle rekbaarheid) komt de 'gewone' bevolking aan bod, te beginnen met de 64-jarigen, en zo naar jonger.

Zie ook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
@vlagreco. Ik krijg 27 mei mijn 2e Pfizer prik. Moet nog wel negatief getest worden, omdat er geen 14 dgn zit tussen laatste prik en eerste reisdag. Mijn voorpret heeft meer betrekking op, of de reis wel doorgaat. Ik probeer altijd positief te zijn, maar als ik de volle ziekenhuizen zie en de drukte vandaag in de parken en steden. Dan denk ik wel, wat komt daar achterweg. Vanaf 15 mei opent Griekenland het vakantie seizoen, maar willen ze Nederland ontvangen... wat wordt het advies van Nederland...
Quote
Tuurlijk willen ze jou ontvangen. Daarom hebben ze die regels ook ingesteld van bewijs van vaccinatie of negatieve PCR test.

Het enige wat een probleempje kan zijn is de code oranje voor Griekenland . Je bent dan alleen tegen ziekte verzekerd als je toch gaat . Die keuze zal je moeten maken.
Quote
Ik denk met code oranje dat sunweb niet gaat.
Ga er wel vanuit dat het doorgaat, maar toch...
Vorig jaar september was ik best wel teleurgesteld, nu is dat anders. Hoop dat het doorgaat, anders maar weer verschuiven.
Quote
Als het allemaal goed gaat en Nederland zet Griekenland op "Geel" dan gaan we in juni en september naar Samos. Krijgen begin mei onze eerste vaccinatie en in juli/augustus de 2e. Maakt volgens mij niet uit want je moet toch een negatieve PCR test overleggen bij vertrek omdat er nog geen erkend Engelstalig vaccinatiebewijs bestaat. Dus of je nu wel of niet gevaccineerd bent, je moet een negatieve pcr test overleggen. De quarantaineplicht is er in Griekenland al af.
Quote
Voor de mei/juni geplande vakanties zal het spannend gaan worden wat de gevolgen in Nederland zijn van de koningsdag feestvierders. In het ergste geval zijn de Nederlanders dan niet welkom in Griekenland vanwege het te grote besmettingsgevaar of wordt het sowieso niet toegestaan om niet essentiële reizen te maken. Jammer dat gisteren zoveel jongeren alle coronaregels aan hun laars hebben gelapt en hiermee de kans op een afbouw van de pandemie waarschijnlijk flink hebben vertraagd.
Zelf zit ik in spanning of onze Samosreis van 21 mei door kan gaan, maar we hebben nog steeds geen bericht gehad van Eliza (dochter van hetzelfde moederbedrijf waar Sunweb onder valt). Ik denk dat maandag na de persconferentie van Rutte veel meer duidelijk wordt. Tot die tijd blijft het duimen draaien.
Quote
(28 April 2021, 09:00)Dave en Magda schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als het allemaal goed gaat en Nederland zet Griekenland op "Geel" dan gaan we in juni en september naar Samos. Krijgen begin mei onze eerste vaccinatie en in juli/augustus de 2e. Maakt volgens mij niet uit want je moet toch een negatieve PCR test overleggen bij vertrek omdat er nog geen erkend Engelstalig vaccinatiebewijs bestaat. Dus of je nu wel of niet gevaccineerd bent, je moet een negatieve pcr test overleggen. De quarantaineplicht is er in Griekenland al af.

Als je een vaccinatie bewijs hebt dat 14 dagen oud is hoef je geen PCR test te laten doen .
Quote
Handig is de Visit Greece app waar je veel informatie kan terugvinden m.b.t. de Griekse regelgeving over Covid kan terugvinden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Bij sunweb mocht je het 1 x gratis omboeken. Dat is nu gewijzigd naar 2 x gratis omboeken....
Quote
(29 April 2021, 18:55)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij sunweb mocht je het 1 x gratis omboeken. Dat is nu gewijzigd naar 2 x gratis omboeken....

Heb daar inderdaad al twee maal gebruik van gemaakt. Top geregeld!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
Wij weten even niet goed wat we moeten doen. We hebben er ontzettend veel zin aan om 29 mei 3 wkn naar Parga te gaan. Ergens houdt het ons ook tegen. Er is een mogelijkheid om het te verzetten naar september. Geen pcr testen en de hele ratteplan. Andere kant...
Quote
(29 April 2021, 19:07)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij weten even niet goed wat we moeten doen. We hebben er ontzettend veel zin aan om 29 mei 3 wkn naar Parga te gaan. Ergens houdt het ons ook tegen. Er is een mogelijkheid om het te verzetten naar september. Geen pcr testen en de hele ratteplan. Andere kant...

Parga is leuk (wij waren er ook al); evenals de omgeving. 
De vraag is ook, naast de "hele ratteplan" van PCR testen en eventueel andere obstakels: zal er einde mei, dus zo kort na het openstellen van het toerisme, al wat vakantiesfeer zijn in Parga? Ik bedoel maar: restaurantjes, winkeltjes, terrasjes, brommer- en autohuur,... Tevens rekening houdend met het nog naleven van beperkende maatregelen (afstand, mondmasker,...).

Indien je toch op 29 mei gaat: goede vakantie gewenst, met zo weinig mogelijk 'last' van die mogelijke obstakels!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Ook wij slaan  nog  een jaartje over!! Gezondheid staat voorop! Als de rust is terug gekeerd EN je kan  reizen zonder al die poespassen  erbij  ...  gaan we wel weer eens  verder kijken ...Mijn leven hangt er gelukkig niet vanaf om persee naar Griekenland TE moeten gaan!
Volgend jaar zal het wel een stuk beterder gaan  denk ik !
Het is jammer ... Maar in al dat gedoe  wat er  nu bij komt en   al  die spanningen   die erbij komen heb ik echt geen   zin in!!
Quote
(30 April 2021, 01:11)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook wij slaan  nog  een jaartje over!! Gezondheid staat voorop! Als de rust is terug gekeerd EN je kan  reizen zonder al die poespassen  erbij  ...  gaan we wel weer eens  verder kijken ...Mijn leven hangt er gelukkig niet vanaf om persee naar Griekenland TE moeten gaan!
Volgend jaar zal het wel een stuk beterder gaan  denk ik !
Het is jammer ... Maar in al dat gedoe  wat er  nu bij komt en   al  die spanningen   die erbij komen heb ik echt geen   zin in!!

Een begrijpelijke reactie, Wilma. Maar misschien moeten we denken om tussendoor toch eens op vakantie te gaan. Met "tussendoor" bedoel ik: gisteren heb ik - nogmaals - een deskundige (weet niet meer wie het was) op tv gehoord die vermoedt dat we volgend jaar misschien nogmaals een prik nodig zullen hebben, als "opvolg vaccin" om o.a. de nog volgende varianten van het virus aan te kunnen. 
Het zou dus best kunnen dat we volgend jaar opnieuw rijtje moeten schuiven om aan een prik te geraken. Ik weet niet hoe de vaccinatieprocedure in Nederland vordert, maar in België is het wel een heel gedoe met o.a. een aantal groepen die prioriteit claimen. Als je dan eenmaal, en uiteindelijk, uitgenodigd wordt voor de prik, is het hoogst vervelend om te moeten cancellen of uitstellen omdat je net dan op vakantie zou zijn.
Daarom denk ik dus dat we de tussenliggende goede periodes moeten 'meenemen', voor zo ver mogelijk.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Een (jaarlijkse) vervolgprik zou ik niet erg vinden, haal al tientallen jaren de eveneens jaarlijkse griekprik -
kann me voorstellen, dat de huisartsen en de ziekenfondsen dat anti-corona-vaccin dan in het "paket" stoppen.
Haal dan misschien 2 prikken na elkaar op dezelfde dag bij de huisarts, no problem .
Quote
(30 April 2021, 08:49)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een (jaarlijkse) vervolgprik zou ik niet erg vinden, haal al tientallen jaren de eveneens jaarlijkse griekprik -
kann me voorstellen, dat de huisartsen en de ziekenfondsen dat anti-corona-vaccin dan in het "paket" stoppen.
Haal dan misschien 2 prikken na elkaar op dezelfde dag bij de huisarts, no problem .

Met dat verschil dat de griepprik binnen het herfstseizoen valt, en door veel minder gegadigden genomen wordt. 
De planning van de prik tegen het coronavirus neemt bijna een heel jaar in beslag, want bedoeld voor minstens 70 % van de bevolking...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
(30 April 2021, 01:11)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook wij slaan  nog  een jaartje over!! Gezondheid staat voorop! Als de rust is terug gekeerd EN je kan  reizen zonder al die poespassen  erbij  ...  gaan we wel weer eens  verder kijken ...Mijn leven hangt er gelukkig niet vanaf om persee naar Griekenland TE moeten gaan!
Volgend jaar zal het wel een stuk beterder gaan  denk ik !
Het is jammer ... Maar in al dat gedoe  wat er  nu bij komt en   al  die spanningen   die erbij komen heb ik echt geen   zin in!!
Ik word over ca. een maand ingeënt en het is dan naderhand ook toegestaan om te reizen. Heerlijk, de gedachte om in augustus in Griekenland te zijn, haalt veel spanning bij mij weg Tongue
Quote
Maandag 3 mei persconferentie over de vakanties. Ben benieuwd.. Het is ook koffiedik kijken, hoeft maar iets te gebeuren en het ziekenhuis knapt uit zijn voegen.
Wij zijn er voor 75% uit. Vakantie eind mei omzetten naar september. Weekend bij een wijntje nog maar even over discussiëren..
Quote
(30 April 2021, 10:27)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(30 April 2021, 01:11)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook wij slaan  nog  een jaartje over!! Gezondheid staat voorop! Als de rust is terug gekeerd EN je kan  reizen zonder al die poespassen  erbij  ...  gaan we wel weer eens  verder kijken ...Mijn leven hangt er gelukkig niet vanaf om persee naar Griekenland TE moeten gaan!
Volgend jaar zal het wel een stuk beterder gaan  denk ik !
Het is jammer ... Maar in al dat gedoe  wat er  nu bij komt en   al  die spanningen   die erbij komen heb ik echt geen   zin in!!
Ik word over ca. een maand ingeënt en het is dan naderhand ook toegestaan om te reizen. Heerlijk, de gedachte om in augustus in Griekenland te zijn, haalt veel spanning bij mij weg  Tongue

Heb deze week vernomen dat wij tegen midden juni ook onze vaccinaties zullen gekregen hebben (Pfizer) dus de planning om begin september te vertrekken kan nu verder uitgewerkt worden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Plannen 2022 Goedas 98 15.366 10 July 2022, 09:48
Laatste bericht: JohanV
  Doop plannen in Athene; locatie gezocht! Fotini 1 2.043 24 February 2016, 22:38
Laatste bericht: Nanny
  grootse plannen Athene metaxa 0 1.468 13 November 2014, 12:36
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 15 gast(en)