Aangeboden: wandelingen op Lesbos
#1
Uitgave 2010

wandelingen op Lesbos z.g.a.n.

te koop
Quote
#2
Lumix heb je misschien wat meer info over het boek? Ik kan het nergens vinden op Google of zo.
Quote
#3
ik ben erg geïnteresseerd in dit boekwerk. hoe kom ik eraan ?
Quote
#4
(28 November 2010, 02:42)@lber10 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik ben erg geïnteresseerd in dit boekwerk. hoe kom ik eraan ?

Albertine, een erg leuk wandelboek is Te voet op Noord Lesvos, 25 wandelingen en afgelopen zomer volledig herzien. Kocht het net nieuw voor 10 eu. ISBN 9780953921461. Veel plezier op het mooie Lesvos, waar ik al een aantal jaren kom.
Quote
#5
heel erg bedankt. dat zal ik zeker doen. want wij doen bijna alles te voet. dat is altijd genieten van de natuur op een rustige manier.
daag
Quote
#6
Te voet in noord Lesvos, zojuist ontvangen van Reisboekwinkel de Zwerver in Groningen, wat een leuk boekje. Doet me sterk denken aan de boekjes uit de Sunflowerreeks. Ik neem aan dat deze wel bekend zijn. M.b.t. deze boekjes nog het volgende. Ze zijn vaak uitverkocht of in herdruk. Koop geen oude versies, kunnen vele jaren oud zijn. Vaak is nieuwste (uitverkochte) versie tegen betaling te downloaden bij de uitgever, maar ook op de eilanden zelf zijn ze vaak nog volop te koop. Maar ik kijk uit naar de wandelingen uit het boekje wandelingen op in het noorden Van Lesvos. We gaan in augustus voor het eerst naar Lesvos, juist die kant op in Efthaloú. Dat wordt weer genieten.
Quote
#7
Leuk dat je zo enthousiast reageert; ik zal het aan de schrijvers doorgeven. Kom zelf al jaren op Lesvos en ga zelf een weekje wandelen in mei. Daarna 7 weken in de zomer, maar dan is het te warm om te wandelen of je moet heel vroeg gaan en dat komt er dan toch niet van. Vandaar dit extra weekje. Wat ook erg leuk schijnt te zijn - ook dat wil ik in mei gaan doen - is wandelen met Jan. Je kunt het via de touroperator boeken. Je gaat op pad met Jan van Lent, die prachtige foto's maakt en heel veel van de fauna weet. In de middag maak je dan een Griekse maaltijd klaar met als ik het goed heb begrepen ingrediënten die je zelf hebt geplukt. Jan is ook de fotograaf die de prachtige foto's gemaakt heeft voor het boek Strooilichtezels & Vossenballenijs dat een dezer dagen uitkomt met de columns van Julie Smit (zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Veel plezier op het mooie en mij zo dierbare Lesvos.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oude nummers Lychnari aangeboden Corry 0 1.172 05 March 2023, 22:29
Laatste bericht: Corry
  Boeken in het Nieuwgrieks aangeboden Corry 3 2.931 27 November 2016, 14:36
Laatste bericht: Corry
  Te koop aangeboden prachtig fotoboek over het Epirus gebied (Griekenland): Cynthia 0 3.404 19 April 2011, 19:26
Laatste bericht: Cynthia
  'Femios in het spoor van Odysseus' aangeboden Corry 0 3.089 06 November 2010, 15:19
Laatste bericht: Corry
  boeken met thema griekenland aangeboden moraitika 4 4.560 11 October 2010, 19:41
Laatste bericht: moraitika
  Aangeboden: Griekse vriendschap KarenAnna 2 3.931 10 April 2010, 10:19
Laatste bericht: Eleni
  Taalboek Ellinka tora aangeboden Barbaraki 0 2.797 29 January 2010, 15:17
Laatste bericht: Barbaraki
  Aangeboden Mijn Huis in Griekenland theeke 1 4.234 17 December 2009, 20:13
Laatste bericht: moraitika
  Aangeboden: onder de Griekse zon Yiannis 3 4.835 14 December 2009, 18:44
Laatste bericht: KarenAnna
  Aangeboden Onder De Akropolis theeke 0 2.814 13 December 2009, 23:08
Laatste bericht: theeke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)