Grieksegids nieuws
In Memoriam
#1
(14 January 2021, 12:07)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(14 January 2021, 11:25)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In mei hopelijk weer 10 dagen naar mijn '2e thuis' Corfu en in de zomer 4 weken eilandhoppen naar Kimolos, Anafi en Astypaleia en evt. Corfu.
Hopelijk dat het allemaal weer kan.

Het ziet er toch wel naar uit dat we dit jaar een beetje flexibel moeten zijn ,vandaar dat we bij Aegean Air zgn
Flex tickets  geboekt hebben ,dus als we in April nog niet geprikt zijn wordt de voorjaars vakantie een najaars
vakantie ,we verwachten dat we gezien onze leeftijd [en gebreken ]in Maart geprikt te worden

Helaas hebben wij de tickets niet meer nodig ,gisteren is  aan een hart aanval mijn vrouw  Laura
overleden ,geheel onverwachts en nog maar 58 jaar Johan
Quote
#2
Gecondoleerd Johan met het overlijden van je vrouw, zo jong nog en jullie waren nog zoveel van plan de komende jaren.
We denken aan je.
Danka en Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Jeetje wat heftig zeg, gecondoleerd Johan en heel veel sterkte de komende tijd !
Quote
#4
Wat kan het leven zomaar een andere draai nemen. Johan gecondoleerd met je vrouw Laura. Dan valt alles is het niet. Sterkte...
Quote
#5
Jeetje Johan, ik weet niet wat ik lees, wat heftig zeg! Zo plotseling, zo jong en nog zoveel plannen voor de toekomst.
Heel veel sterkte met het verlies van je geliefde Laura.
Quote
#6
Wat kan het leven wreed zijn. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.
Quote
#7
Gecondoleerd Johan, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte gewenst.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#8
Dit is even heel hard schrikken. Heel veel sterkte gewenst Johan
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Dag Johan, dit is echt wel schrikken voor ons allemaal.  Woorden schieten tekort om jou te troosten, vooral sterkte en weet dat we aan jou denken in deze heel triestige tijd.
Viviane.
Quote
#10
Beste Johan,
Wat een horror verhaal. Een paar uur gewacht met reageren, maar er komt nog niets zinnigs uit mijn toetsenbord.
Heel veel sterkte de komende dagen en maanden.
Mieke en Wim Muller
Quote
#11
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Quote
#12
Heftig hoe je leven ineens op zijn kop staat, gecondoleerd en sterkte

Elly
Quote
#13
Johan, wat een verschrikkelijk bericht.
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
John.
Quote
#14
gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst

Robienne
Quote
#15
Gecondoleerd Johan.
Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd....

Harma
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#16
Johan, gecondoleerd en veel sterkte...
Quote
#17
Heel veel sterkte de komende tijd Johan
Quote
#18
Oooh, wat een droevig bericht. Mijn medeleven.
Quote
#19
veel sterkte in deze tijd van afscheid nemen, Johan
Quote
#20
Beste Johan / Metaxa, ik heb n.a.v. dit trieste bericht een aparte topic voor je aangemaakt om te voorkomen dat condoleances en vakantieplannen van andere leden voor 2021 door elkaar gaan lopen, wat nu natuurlijk erg gevoelig ligt. Hoop dat ik het juiste heb gedaan........
Quote
#21
Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
Quote
#22
Jee. 
Wat ongelooflijk en plotseling!
sterkte ermee.
Quote
#23
Gecondoleerd Johan,en heel veel sterkte met het verlies van je vrouw Laura
Quote
#24
Beste Johan, mijn oprechte condoleance. Wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte!
Groet, Louise B.
Quote
#25
Hoe érg is dit! Zo jong en nu al uit het leven genomen. Heel veel sterkte met dit enorme verlies...
Quote
#26
(15 January 2021, 18:18)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Johan / Metaxa, ik heb n.a.v. dit trieste bericht een aparte topic voor je aangemaakt om te voorkomen dat condoleances en vakantieplannen van andere leden voor 2021 door elkaar gaan lopen, wat nu natuurlijk erg gevoelig ligt. Hoop dat ik het juiste heb gedaan........
Bedankt Ger ,je hebt het goed opgelost ,en alle leden die met mij meeleven  ongelooflijk bedankt ,ik krijg
ze er niet mee terug,maar allemaal bedankt ,Oriste was voor ons altijd belangrijk 30 jaar samen was ons
bedoeling omdat in june op Naxos te vieren ,helaas zijn er nog alleen de mooie herineringen
Quote
#27
Ach Johan toch. Wat een heftig bericht. Gecondoleerd. Ik wens je heel veel sterkte toe.

Marja
Quote
#28
Gecondoleerd Johan,en heel veel sterkte met het verlies van je vrouw Laura. Zo jong en nog vol Griekse plannen.
Quote
#29
Gecondoleerd met het verlies van je vrouw. Zo jong, heel veel sterkte.....
Alida
Quote
#30
Johan gecondoleerd met het overlijden van je vrouw Laura.
Heel veel sterkte.
Quote
#31
Onze oprechte deelneming en veel sterkte in deze droeve en moeilijke tijden.
Quote
#32
Beste Johan, in de loop van de dag - tussen twee drukke activiteiten door - zag ik jouw bericht, en ik zat er verbaasd op te kijken. Ook nu weet ik nog niet wat ik moet zeggen. Weet alleen dat ik aan je denk.
Hoe heftig en onverwacht is dit...
Ik wens je bijzonder veel sterkte, en ik leef met je mee.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#33
Ach Johan, wat een ontzettend verdrietig bericht. Ik wens je alle sterkte. Marieke
Quote
#34
Wat erg en onverwachts.
Gecondoleerd Metaxa/Johan en heel véél sterkte wens ik je met dit grote gemis en verdriet.
Quote
#35
Wat een triestig nieuws zeg Johan. Zéér veel sterkte met het verlies van je vrouw.
Gecondoleerd Johan.
Quote
#36
Johan heel veel sterkte met het verlies van je vrouw. ...Dit is niet te bevatten...Nog zo jong en jullie hadden  samen nog zoveel Griekenland plannen in het vooruitzicht!  Dat is nu zomaar  van de ene dag in de andere dag zomaar ineens voorbij!
Sommige gebeurtenissen ,,zoals deze,, zijn niet te bevatten!
Nogmaals  heel veel sterkte!
Quote
#37
Gecondoleerd met het verlies van je vrouw Johan. Zo jong en zo plotseling, dat is niet te bevatten. Heel veel sterkte de komende tijd.
Quote
#38
Johan gecondoleerd met het verlies van Laura, heel veel sterkte voor jou om dit verlies te dragen.


Dick
Quote
#39
Het plotseling overlijden van je vrouw zal eerst vreselijk moeilijk zijn te bevatten en mee om te gaan, maar mogen jullie  mooie herinneringen samen, later weer een glimlach op je gezicht brengen,
onze deelneming,
Ellen
Quote
#40
Gecondoleerd Johan en heel veel sterkte.

Els en Guy
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  In memoriam: Arthur overleden Ger 58 13.479 02 July 2023, 00:27
Laatste bericht: Wilma
  In memoriam: Aleko Ger 17 4.145 02 April 2023, 18:45
Laatste bericht: Corry
  In Memoriam: Sonja (van Leo en Sonja) Ger 50 7.067 20 February 2021, 19:54
Laatste bericht: moraitika
  In Memoriam: Cor (Papajani) Ger 23 5.423 22 October 2018, 11:45
Laatste bericht: Petra
  In Memoriam: AvD Ger 14 5.766 31 July 2017, 12:54
Laatste bericht: philippos
  In memoriam: ElsR Ger 46 19.853 19 November 2016, 23:42
Laatste bericht: coby

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)