Aangenaam kennis te maken
#1
Hallo,

In de afgelopen jaren af en toe op dit forum beland bij onze oriëntatie om voor een tijd in Griekenland te gaan wonen. Hoog tijd om mij eens aan te melden.

Wij (mijn vrouw en twee dochters van 1 en 3) willen komende zomer graag een aantal (6?) maanden in Griekenland wonen, nu richten we ons op Pilion of Kreta.
In de huidige omstandigheden nog niet zeker maar mijn vrouw heeft gisteren ouderschapsverlof aangevraagd om dit mogelijk te maken, zelf ben ik zelfstandig ondernemer en kan ik in mei mijn huidige klant verlaten.

We hopen hier informatie op te doen over het leven in Griekenland, huisvesting etc.

Groet, Mark
Quote
#2
Καλώς ήρθατε Mark, hopelijk vind je hier de nodige informatie voor je verblijf en mogen we ook meegenieten van de updates moest het zover zijn.
Quote
#3
Welkom op t forum. Hopelijk vind je de informatie die je nodig hebt,. En graag lezen we ook jouw ervaringen hier.
Quote
#4
Dank voor het welkom, nog veel onzekerheden i.v.m. Corona. In april "moeten" we onze plannen concreet maken dus tot die tijd wachten we de maatregelen af.

Wel een voorzichtig "besluit" dat we naar Pilion willen Smile
Quote
#5
Goedemiddag,

Inmiddels "wonen" wij een week in Pilion en huren hier een huis tot eind september. Erg fijn!

Groeten uit Griekenland!
Quote
#6
welkom op het forum
Quote
#7
Wat super dat jullie de sprong hebben gemaakt om 6 mnd in Pilion te wonen. Mag ik vragen welke plaats? Veel geluk daar en hopelijk mooie verhalen op dit forum. Zijn vast meer mensen die met de gedachten spelen dus alle informatie welkom.
Quote
#8
(15 May 2021, 14:24)spotmatic schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goedemiddag,

Inmiddels "wonen" wij een week in Pilion en huren hier een huis tot eind september. Erg fijn!

Groeten uit Griekenland!

Super besluit om voor langere tijd te huren op deze manier leer je meer over het wel en wee van de inwoners daar en bekijken ze jullie ook anders.
Wij hebben 10 jaar een huis in Hanioti gehad en daar ieder jaar ook 5 maanden verbleven

Groet en geniet Elly
Quote
#9
Goedemiddag,

We beginnen steeds meer te onthaasten en hebben de eerste leuke contacten met lokale mensen dus dat voelt fijn!
Voor vragen/ tips sta ik zeker open!

Groeten, Mark
Quote
#10
Mark wat fijn dat het naar wens is. Welke plaats zit je en hoe kom je aan dat huurhuis. Als het wat te persoonlijke vragen zijn dan hoef je geen antwoord te geven hoor.
Quote
#11
(17 May 2021, 13:55)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mark wat fijn dat het naar wens is. Welke plaats zit je en hoe kom je aan dat huurhuis. Als het wat te persoonlijke vragen zijn dan hoef je geen antwoord te geven hoor.

We zijn via de mensen achter deze website: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in contact gekomen met diverse andere mensen die in Pilion verblijven en zo bij de verhuurder van ons huis gekomen.

Voor het overige zal ik een PB sturen Smile
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aangenaam kennis te maken! Hans55 2 1.332 16 July 2021, 20:22
Laatste bericht: Buurman

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)