Grieksegids nieuws
over een 20-tal griekse eilanden
#1
hallo, beste forum,
wil je lezen over onze reiservaringen op onze vakanties op een 20-tal griekse eilanden dan kan ik je doorverwijzen naar mijn eigen zelfgemaakte website: klik dan op de rechterzijde naar het eiland van je keuze :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





ik bespreek ;
> chalki > chios > corfu > cycladen > dodecanese > greek wedding photographer > grieks toetsenbord > ionische eilanden > kalymnos
> kefalonia > kos > kreta > chania > loutro > néa - en paléa kaméni > nissyros > nieuws > noord egeische eilanden > patmos > paxos > antipaxos
> rhodos > samos > santorini > symi > telendos > thirasia
> waarom griekse eilanden ? > weerbericht > zakynthos.

en als je mij nu vraagt; 'welk eiland is het mooiste?' dan kan ik hier niet op antwoorden; geen enkel eiland heeft ons teleurgesteld, ieder eiland heeft zijn speciale dingen en eigenheid. dus aarzel niet en ontdek ook de wondermooie griekse eilanden.

nu ben ik aan het denken om lesbos aan het rijtje toe te voegen voor mei 2011........

ik verheug mij er nu al op ...groetjes @lber10 (en jeff)Cool


Quote
#2
Hallo@lbert 10
Een tip is misschien omdat je ook Chios mooi vond denk eens aan het mooie eiland Kythira wat nog griekser is en zo puur.
Ik ga zeker op mijn gemak je website bekijken omdat we zelf al meer dan 30 jaar in Griekenland komen is er voor ons veel herkenbaar Groet
Quote
#3
geniet er van ... dat doe ik ook nog altijd
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)