ik stel mij voor ; @lber10
#1
Rainbow 
hallo, fijn dat ik dit forum ontdekt hebt.
wij houden erg veel van de griekse eilanden. telkens weer stoot je op internet op verkoop van reizen maar over echte ervaringen vond ik niet zo veel, wel na lang zoeken, daarom heb ik zelf maar mijn eigen website ontwikkeld. (ben wel een cursus webdesign gaan volgen hiervoor, ben nog een beginner, hoor).
geen enkel bezocht eiland heeft ons teleurgesteld.Cool
Meer weten klik dan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor de link naar mijn website, en klik dan in de rechterzijde op het eiland van uw keuze !

vele lees- en kijkplezier , groeten van @lber10
Quote
#2
Dag @lbert10, fijn dat je ons gevonden hebt! Mooie website heb je trouwens, chapeau hoor!
Er staat nogal wat informatie op zeg, ik ga daar de komende dagen eens rustig voor zitten. Ik heb 'm inmiddels in de rubriek "Griekenland-websites van forumleden" gezet op de linkenpagina (zie de balk bovenaan deze pagina). Ik hoop dat je daar geen bezwaar tegen hebt.

Veel lees- en schrijfplezier hier op "Oríste!"

Ger
Quote
#3
bedankt voor je leuke reactie. jazeker, ik heb ook veel tijd in het maken van de website gestoken, het is heel leuk om te doen en ik heb nu het gevoel dat andere mensen er misschien ook iets aan hebben. het is niet commercieel maar gewoon onze eigen dingetjes...
deze manier van informatie verzamelen vind ik nog altijd het fijnste.
tot ....
Quote
#4
Hallo @lber10,

welkom op dit forum.
Een prachtige website heb je gemaakt. Beginner? Petje af hoor!
Ik keek natuurlijk gelijk bij de Noord Egeische eilanden ;) en zag dat Thassos er niet bij staat, maar ook Samothraki niet. Twee schitterende pareltjes die ook bij deze eilandengroep behoren. Of komt dat misschien omdat je deze nog niet hebt bezocht?

Groetjesss
Quote
#5
@lber10,
proficiat met jullie website!

Dit is het soort sites waar de meesten naar zoeken maar gewoonlijk niet vinden, info van mensen die er geweest zijn en niet zomaar iets uit "de boekskes". Al hebben we allemaal een andere opvatting over wat we mooi of interessant vinden (het zou eentonig zijn moest iedereen dezelfde mening hebben), maar samen met de info op andere websites van leden hier is Oriste een echte database over Griekenland aan het worden.
Quote
#6
welkom hier vlaggetje.gif
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#7
@jota
ja dat klopt. ik heb tot nu toe alleen maar op de site staan wat wij zelf bezocht hebben en per toeval heb ik gisteren zelfs op internet nog een en ander van de door jou genoemde eilanden bekeken, in het bijzonder thassos, en ook Samothraki. over thassos kende ik wel al wat maar samothraki kende ik helemaal niet. dus .... dat zal ook ooit zeer zeker op het lijstje gaan komen.
zo vul ik stelselmatig alles aan... en dat we nu maar lang gezond mogen blijven...
Quote
#8
Samothraki is een eiland met prachtige natuur. Zeker aan te raden, maar zelf vond ik 3 dagen wel genoeg.
En wie weet komen we elkaar nog eens tegen op Thassos Big Grin laat maar weten als het zover is.
Quote
#9
welkom hier gremo

wat een leuke website... ga ik zeker even doorspitten!

Petra
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De knoop doorgehakt: ik stel me ook even voor :) JipJipster 3 1.821 01 August 2022, 13:39
Laatste bericht: JipJipster
  Ik stel me even voor Taxidhis 11 9.503 30 May 2016, 22:53
Laatste bericht: Petra
  Ik stel me even voor Reas 4 6.119 22 January 2016, 13:39
Laatste bericht: Damiaatje
  Ik stel mij eventjes voor *Mario* 5 5.636 25 July 2015, 08:27
Laatste bericht: ElsR
  Ik stel me ook graag even voor... paulette1958 10 5.770 30 July 2012, 08:54
Laatste bericht: Petra
  Ik stel mij voor: Rolf Rolf 3 3.247 02 December 2010, 21:46
Laatste bericht: Petra
  Ik stel mij voor: Petra Petra Kardoula 3 3.143 26 November 2010, 09:59
Laatste bericht: edbe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)