Grieksegids nieuws
In Memoriam: Sonja (van Leo en Sonja)
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mij bereikte zojuist het trieste bericht dat forumlid Sonja (beter bekend als de vrouwelijke helft van '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




' ) onlangs is overleden als gevolg van een ernstige aandoening.
Sonja ging erg graag naar Kreta alwaar zij veel vrienden had gemaakt. Ook was ze, samen met Leo, al bijna 10 jaar een gewaardeerd forumlid op Oríste.
Leo, ik wens je de komende tijd héél veel sterkte met dit onbeschrijfelijke verlies. Mijn gedachten zijn bij jou en Sonja.

Ger
Quote
#2
Heel veel sterkte met he verlies van Sonja
Quote
#3
Gecondoleerd  en heel veel sterkte  in deze moeilijke tijd Leo en Familie
Quote
#4
Gecondoleerd en veel sterkte.
Quote
#5
Gecondoleerd en veel sterkte Leo.
Quote
#6
Ik dank jullie uit de grond van mijn hart,zij was verliefd op het dorpje Agia Galini,en het voor haar heerlijke strand van trio petra.
Quote
#7
Veel sterkte, Leo.
Het is nu een moeilijke periode voor jou, maar probeer de mooie herinneringen aan Sonja te koesteren. Onder andere de goede tijden die jullie samen hadden tijdens jullie vakanties op Kreta.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#8
Stiekem zijn wij toch een grote familie die van het mooie Kreta houden
Quote
#9
Mijn deelneming bij het overlijden van Sonja.
Viviane
Quote
#10
Leo en familie, heel veel sterkte. Gecondoleerd.
Quote
#11
Heart Wat een liefde op dit forum.
Quote
#12
Innige deelnemimg.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
van harte gecondoleerd met dit verlies...

Robienne
Quote
#14
Ook gecondoleerd. En Leo, heel veel sterkte gewenst!
Quote
#15
ALLEMAAL HEEL VEEL LIEFS VAN MIJ,EN DANK VOOR DE REACTIES
Quote
#16
Ach Leo.... wat een heftig bericht. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe.

Marja
Quote
#17
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Quote
#18
Gecondoleerd Leo en veel sterkte gewenst.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#19
Sterkte Leo
Quote
#20
Ach wat verdrietig. Gecondoleerd Leo en ik wens je veel sterkte en kracht!
Quote
#21
Innige deelneming en veel sterkte, koester de mooie herinneringen!
Quote
#22
Ik ben er stil van met al die reacties,dan te bedenken dat het echt een lieverd was,na 51 jaar getrouwd en iedere dag zeggen,lieve schat ik hou van je,helaas heeft C.O.P.D haar leven verwoest.
Quote
#23
Leo gecondoleerd met je vrouw Sonja. Koester de mooie herinneringen..
Quote
#24
Gelukkig hebben wij mooie herinneringen die nooit uit het hart gaan.

Heart Lieve mensen ik ga naar bed,ik ben echt kapot,bedankt voor de fijne reacties,welterusten voor iedereen op dit gezellige forum,
Quote
#25
Gecondoleerd Leo.
Heel veel sterkte gewenst
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#26
Zo moet het zijn in een goed "kafeneion" zoals dit forum: de bezoekers (forumleden) kunnen er eens van gedachten wisselen, en het zelfs eens flink oneens zijn met een stellingname, maar uiteindelijk diep medeleven tonen op het moment dat er een zware impact gebeurt bij één van de leden. En dan niet zomaar wat loze peptalk, maar echt menselijk meeleven met wat die ene persoon plots overkomt. We hebben niet enkel die gemeenschappelijke Griekse noemer als bindmiddel, maar bovenal zijn de forumleden een groep die inzit met het drama waar die ene persoon mee geconfronteerd wordt.
Bij het lezen van de gebeurtenis over Sonja, moest ik onmiddellijk denken aan het bericht van enkele weken geleden, toen Laura - de geliefde van ons forumlid Johan - ook plots overleden was. En dan klinkt het nummer 's Agapo van Giorgos Dalaras nog steeds in mijn gedachten...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#27
veel sterkte gewenst in deze tijd van afscheid nemen.
Quote
#28
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Quote
#29
Heel veel sterkte in deze tijd met zoveel verdriet.
Quote
#30
Leo gecondoleerd met het overlijden van Sonja. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte om dit verlies te dragen.

Dick
Quote
#31
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Quote
#32
Veel sterkte aan Leo en zijn familie, innige deelneming.
Quote
#33
Innige deelneming en veel sterkte gewenst Leo
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#34
Sterkte Leo, we denken aan je.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#35
Dat ik al die berichtjes ziet is mijn verdriet groot van zoveel medeleven,
Quote
#36
Beste Leo,
Mijn oprechte deelneming. Veel sterkte toegewenst!
Gr. Louise B.
Quote
#37
Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van Sonja. Ik ben 1 x naar Agia Galini geweest, kan goed begrijpen dat zij verliefd was op dit plaatsje.
Quote
#38
Leo, heel erg veel sterkte gewenst voor jou en je familie.
Quote
#39
Heart 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Zij wens van uit de hemel jullie alle liefs toe
Quote
#40
Mooi!
Viviane
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  In memoriam: Arthur overleden Ger 58 13.481 02 July 2023, 00:27
Laatste bericht: Wilma
  In memoriam: Aleko Ger 17 4.161 02 April 2023, 18:45
Laatste bericht: Corry
  In Memoriam metaxa 60 8.309 22 January 2021, 15:56
Laatste bericht: grek
  In Memoriam: Cor (Papajani) Ger 23 5.425 22 October 2018, 11:45
Laatste bericht: Petra
  In Memoriam: AvD Ger 14 5.771 31 July 2017, 12:54
Laatste bericht: philippos
  In memoriam: ElsR Ger 46 19.853 19 November 2016, 23:42
Laatste bericht: coby

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)