Grieksegids nieuws     
Kans dat we 25 april kunnen vliegen vanuit Brussel naar Athene
Hoe groot schatten jullie de kans in dat een vakantie 25 april weer mogelijk is? We hebben onze tickets van vorig jaar met BA ingeboekt naar 25/4.
Of kunnen we beter onze hoop maar vergeten?
hoop doet leven ,mijn ticket is voor 27 April.
Hoop doet leven, ryanair en transavia hebben alle vluchten voor 1 mei geschrapt. Transavia enkel vanuit Amsterdam vluchten.
Ik ga voorlopig nergens heen maar als het wel kon zou ik toch wachten tot alles weer normaal is, zo groot is mijn gevoel voor Griekenland niet meer.
Arthur's signatuur
Health is not valued till sickness comes.
Denk dat het er helemaal van afhangt hoe het de komende weken loopt, zowel met virus als met de inentingen. 2 en 3 mei is het pasen dus wellicht dat ze in aanloop daarheen extra maatregelen nemen om toevloed van Grieken uit het buitenland te voorkomen als de cijfers daar aanleiding toe geven.

Was pas in het nieuws dat ze quarantaineplicht van 1 week wellicht opheffen voor mensen die ingeent zijn opheffen maar voor niet ingeente mensen nog handhaven. Als je een week in quarantaine moet is het niet interessant om voor 1 of 2 weken te gaan.

Cors
Vóór 1 april acht ik de kans op versoepelingen van de huidige maatregelen zeer gering.
De kans op versoepelingen tussen 1 april en 1 mei lijkt "fifty-fifty"... en afhankelijk van momenteel nog onvoorspelbare factoren.
Lees even dit artikel van vanavond:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

vandaag bericht gekregen dat Aegean de vlucht Brussel -Athene voor 27 April heeft geschrapt ivm met corona.weer omboeken dus.
(23 February 2021, 15:58)johan schreef:

vandaag bericht gekregen dat Aegean de vlucht Brussel -Athene voor 27 April heeft geschrapt ivm met corona.weer omboeken dus.

Wij kregen juist bericht van Brussel Airlines dat de vluchtijden op 25 april zijn gewijzigd.
Wij hebben ook bericht gekregen dat onze vlucht Heraklion > Brussel met Brussels Airlines is verplaatst van 5 Mei naar 7 Mei.
Erg vinden we dat uiteraard niet nu we hier toch zijn toegekomen sinds maandagavond. ?
(Gisteren, 23:42)El Greco schreef:

Wij hebben ook bericht gekregen dat onze vlucht Heraklion > Brussel met Brussels Airlines is verplaatst van 5 Mei naar 7 Mei.
Erg vinden we dat uiteraard niet nu we hier toch zijn toegekomen sinds maandagavond. ?

ik heb mijn vlucht verplaatst van 27 naar 26 April , het blijft afwachten of het er echt van komt , ik zou met Brussels Airlines vorig jaar naar Rhodos vliegen ,dat ging niet door en ze vliegen nu niet meer naar Rhodos  , dus omgezet naar Aegean en nu weer omboeken en hopen.

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: christa, emiel, johan, Nicholas, vosje, 1 gast(en)

Jouw forum-permissies