Kans dat we 25 april kunnen vliegen vanuit Brussel naar Athene
#1
Hoe groot schatten jullie de kans in dat een vakantie 25 april weer mogelijk is? We hebben onze tickets van vorig jaar met BA ingeboekt naar 25/4.
Of kunnen we beter onze hoop maar vergeten?
Quote
#2
hoop doet leven ,mijn ticket is voor 27 April.
Quote
#3
Hoop doet leven, ryanair en transavia hebben alle vluchten voor 1 mei geschrapt. Transavia enkel vanuit Amsterdam vluchten.
Quote
#4
Ik ga voorlopig nergens heen maar als het wel kon zou ik toch wachten tot alles weer normaal is, zo groot is mijn gevoel voor Griekenland niet meer.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Denk dat het er helemaal van afhangt hoe het de komende weken loopt, zowel met virus als met de inentingen. 2 en 3 mei is het pasen dus wellicht dat ze in aanloop daarheen extra maatregelen nemen om toevloed van Grieken uit het buitenland te voorkomen als de cijfers daar aanleiding toe geven.

Was pas in het nieuws dat ze quarantaineplicht van 1 week wellicht opheffen voor mensen die ingeent zijn opheffen maar voor niet ingeente mensen nog handhaven. Als je een week in quarantaine moet is het niet interessant om voor 1 of 2 weken te gaan.

Cors
Quote
#6
Vóór 1 april acht ik de kans op versoepelingen van de huidige maatregelen zeer gering.
De kans op versoepelingen tussen 1 april en 1 mei lijkt "fifty-fifty"... en afhankelijk van momenteel nog onvoorspelbare factoren.
Lees even dit artikel van vanavond:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#7
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
vandaag bericht gekregen dat Aegean de vlucht Brussel -Athene voor 27 April heeft geschrapt ivm met corona.weer omboeken dus.
Quote
#9
(23 February 2021, 15:58)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vandaag bericht gekregen dat Aegean de vlucht Brussel -Athene voor 27 April heeft geschrapt ivm met corona.weer omboeken dus.

Wij kregen juist bericht van Brussel Airlines dat de vluchtijden op 25 april zijn gewijzigd.
Quote
#10
Wij hebben ook bericht gekregen dat onze vlucht Heraklion > Brussel met Brussels Airlines is verplaatst van 5 Mei naar 7 Mei.
Erg vinden we dat uiteraard niet nu we hier toch zijn toegekomen sinds maandagavond. ?
Quote
#11
(03 March 2021, 23:42)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij hebben ook bericht gekregen dat onze vlucht Heraklion > Brussel met Brussels Airlines is verplaatst van 5 Mei naar 7 Mei.
Erg vinden we dat uiteraard niet nu we hier toch zijn toegekomen sinds maandagavond. ?

ik heb mijn vlucht verplaatst van 27 naar 26 April , het blijft afwachten of het er echt van komt , ik zou met Brussels Airlines vorig jaar naar Rhodos vliegen ,dat ging niet door en ze vliegen nu niet meer naar Rhodos  , dus omgezet naar Aegean en nu weer omboeken en hopen.
Quote
#12
(04 March 2021, 16:34)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb mijn vlucht verplaatst van 27 naar 26 April , het blijft afwachten of het er echt van komt , ik zou met Brussels Airlines vorig jaar naar Rhodos vliegen ,dat ging niet door en ze vliegen nu niet meer naar Rhodos  , dus omgezet naar Aegean en nu weer omboeken en hopen.

@ Johan, ik schrik een beetje dat Brussels Airlines dit jaar niet meer op Rhodos vliegt. Nochtans meen ik me te herinneren dat ze vorig jaar, met de besparingen, nog wel (rechtstreeks) naar Rhodos zouden blijven tot en met 2021, maar niet meer vanaf 2022. Jammer dus.
Omdat ik zo verrast was, heb ik even gekeken naar de vluchtmogelijkheden bij Aegean op jouw 26 april. Ik zie op die datum wel 2 vluchten staan van Brussel naar Rhodos, maar... opgelet: beiden zijn met een overstap! De vlucht van 09:10 gaat via overstap in Frankfurt (en 7 uur onderweg). De vlucht van 11:15 gaat via overstap Athene (en 7u30 onderweg). Het is maar dat je 't weet...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#13
Ik vraag me af of Brussels Airlines deze situatie nog lang kan aanhouden. Ik vermoed dat er nog meerdere bestemming met hen gaan sneuvelen of toch zeker hun frequentie nog drastischer gaan verminderen.
Wij hebben nog tickets te goed van vorig jaar. We zullen nog eens een poging doen om die te laten aanpassen voor het najaar.
Quote
#14
Ik hoorde net op het Belgische nieuws dat de regering nog heel wat van plan is in april, ben wel benieuwd wat de NL regering voor ons nog in petto heeft.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#15
(04 March 2021, 21:34)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik hoorde net op het Belgische nieuws dat de regering nog heel wat van plan is in april, ben wel benieuwd wat de NL regering voor ons nog in petto heeft.
En in welke richting denken we dan met "van plan" in de richting van meer maatregelen of juist vaccinatiepassen etc?
Quote
#16
(05 March 2021, 10:00)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 March 2021, 21:34)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik hoorde net op het Belgische nieuws dat de regering nog heel wat van plan is in april, ben wel benieuwd wat de NL regering voor ons nog in petto heeft.
En in welke richting denken we dan met "van plan" in de richting van meer maatregelen of juist vaccinatiepassen etc?

Een goed overzicht over wat er vandaag op tafel kan liggen bij het Overlegcomité van de Belgische regering:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Het is echter afwachten tot na die vergadering. Een telkens terugkomend fenomeen: heel wat drukkingsgroepen "eisen" versoepelingen, terwijl de expert-virologen huiveren voor die versoepelingen. In september vorig jaar werd er eens vrij aanzienlijk versoepeld, en een paar weken nadien zagen we daarvan het zeer negatief resultaat qua meer besmettingen en ziekenhuisopnames (én overlijdens). 
De 'klassieke' vragen naar versoepelingen komen vanuit de horeca, de evenementensector, en - vooral - jongerenorganisaties. 

Mijn persoonlijke mening? A.u.b. niet te snel/fors versoepelen, zodat het virus echt teruggedrongen kan worden, en zodat we eindelijk terug eens perspectief op een mogelijk reisje naar Griekenland zouden kunnen krijgen in de loop van dit jaar.
Wat het reizen betreft: het lijkt vrij duidelijk dat het algemeen reisverbod in België zal niet opgeheven worden vóór 1 april. Ondanks de vraag van de Europese Commissie.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#17
Het wordt hoog tijd dat Europa een draaiboek maakt voor in de toekomst, zodat iedereen weet waaraan en waaraf.
De bedoeling van België is enkel en alleen om zoveel mogelijk mensen op dezelfde locatie te houden. Griekenland trouwens ook (en met nog strengere regelgevingen) en bij uitzondering de meeste andere landen in Europa maar er is nog steeds zoiets van een vrij verkeer van goederen en personen in Europa.
Zolang dat die regelgeving/wetgeving niet op punt staat voor heel Europa kan je je nog verplaatsen in Europa , werk of privé-gerelateerd.
Quote
#18
(05 March 2021, 15:43)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het wordt hoog tijd dat Europa een draaiboek maakt voor in de toekomst, zodat iedereen weet waaraan en waaraf.
De bedoeling van België is enkel en alleen om zoveel mogelijk mensen op dezelfde locatie te houden. Griekenland trouwens ook (en met nog strengere regelgevingen) en bij uitzondering de meeste andere landen in Europa maar er is nog steeds zoiets van een vrij verkeer van goederen en personen in Europa. 
Zolang dat die regelgeving/wetgeving niet op punt staat voor heel Europa kan je je nog verplaatsen in Europa , werk of privé-gerelateerd.

In feite zijn er 4 dergelijke zaken: Vrij verkeer van personen, vrij verkeer van goederen, vrij verkeer van kapitaal en vrij verkeer van diensten.

Met vrij verkeer van personen wordt bedoeld dat Europese burgers drie maanden in een andere EU-lidstaat kunnen verblijven zonder een visum aan te vragen. De enige voorwaarde is een geldig identiteitsbewijs. Daarmee kan een Europese staatsburger in andere EU-landen zowel reizen als werken. Europeanen mogen zich zodoende binnen de Europese Unie overal vestigen waar zij willen. Ook als zij ziek, arbeidsongeschikt of werkloos raken mogen zij in een andere EU-lidstaat blijven wonen.

Maar er is ook het verdrag van Schengen waardoor er geen grenscontroles zijn. Maar elk land kan die grenscontroles wel invoeren. Dat is dan beperkt in tijd en onder bepaalde omstandigheden waar een gefundeerde reden dient opgegeven.

1 van die gefundeerde redenen waarom bepaalde landen enkele jaren terug tijdelijke grenscontroles invoerden was bijvoorbeeld vanwege 'de aanhoudende terreurdreiging' en 'migratiestromen'.
België (en ook andere landen) werden bijvoorbeeld op de vingers getikt door de Europese Commissie wegens het verbod op niet-essentiële reizen. Daarom dat België meer uitleg gegeven heeft deze week aan de EC waarom dat precies ingevoerd werd.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
Ja Patrick weet ik, is inderdaad zo.
Ik kom/kwam haast dagelijks bij immigratie/Schengen grenscontroles in Antwerpen, Gent, Zeebrugge en/of Oostende. In Antwerpen zeiden ze me vorige week nog, wie gaat je tegenhouden als je persé wil vliegen?
De luchtvaartmaatschappijen alvast niet, als je alle juiste documenten bij hebt tenminste.
Er wordt ook nog duchtig gevlogen, meestal wel werk gerelateerd weliswaar maar zonder coronatest te moeten doen, afhankelijk van de bestemming en de luchtvaartmaatschappij.
Elk land en/of luchtvaartmaatschappij hanteren andere regels en interpretaties ervan.

Laatst mocht er een Filippijn 's morgens niet vertrekken vanuit Zaventem met Turkisch Airlines naar Istanbul en verder naar Manila omdat hij geen coronatest had ondergaan. Geen probleem, kort na de middag is hij dan maar met Etihad Airways gevlogen via Doha naar Manila, nog steeds zonder test met als verklaring dat hij op zijn eindbestemming toch 14 dagen in quarantaine moest.
Dezelfde dag nog vloog zijn collega vanuit Schiphol met KLM ook naar Istanbul en verder naar Manila, zonder probleem en ook zonder coronatest. Als jij dan ook op die vlucht wil plaats nemen...Moeilijk om volgen allemaal.

Als je nu internationaal rechtstreeks naar een Europese bestemming vliegt, zou je denken dat iedereen op dat vliegtuig negatief zou moeten getest geweest zijn maar dat is zeker niet het geval.

Gelukkig is de regelgeving voor Griekenland en met Aegean nu veel beter geregeld dan in Augustus. Toen kon je nog lekker plaats nemen op een conectievlucht van Athene naar...? met als naaste buurman een UK-inwoner bvb die zonder een coronatest te hebben moeten ondergaan naast je plaats nam. Tja...
Dit kan nu wel niet meer maar...
Controle op Athene is ook maar met de "natte vinger". QR-code van het PLF-document wordt niet ingescand (of toch niet altijd) en het resultaat van je negatieve coronatest wordt wel met een (letterlijk toch) vergrootglas bekeken maar niet vergeleken met je paspoort of PLF document...

Er is dus nog héél veel werk aan de winkel om een draaiboek op punt te stellen binnen Europa, en dan nog...
Quote
#20
Werk je soms voor vervoermaatschappij die contracten heeft met scheepsagenten, El Greco omdat je blijkbaar zeelui naar de luchthaven brengt
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#21
(05 March 2021, 19:22)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Werk je soms voor vervoermaatschappij die contracten heeft met scheepsagenten, El Greco omdat je blijkbaar zeelui naar de luchthaven brengt

Inderdaad, zo'n 20j. bijna, maar nooit via scheepsagenten.  Wink
Quote
#22
(05 March 2021, 19:29)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(05 March 2021, 19:22)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Werk je soms voor vervoermaatschappij die contracten heeft met scheepsagenten, El Greco omdat je blijkbaar zeelui naar de luchthaven brengt

Inderdaad, zo'n 20j. bijna, maar nooit via scheepsagenten.  Wink

20 jaar? Dan was ik net weg (1999) uit het Loodswezen gebouwtje in Antwerpen. Ik kreeg jullie daar dag en nacht over de vloer met zeelui voor aan- en afmonsteringen. Moeten jullie daarvoor nu nog naar de Kruisschans?

Sorry even offtopic2
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#23
(05 March 2021, 19:45)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(05 March 2021, 19:29)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(05 March 2021, 19:22)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Werk je soms voor vervoermaatschappij die contracten heeft met scheepsagenten, El Greco omdat je blijkbaar zeelui naar de luchthaven brengt

Inderdaad, zo'n 20j. bijna, maar nooit via scheepsagenten.  Wink

20 jaar? Dan was ik net weg (1999) uit het Loodswezen gebouwtje in Antwerpen. Ik kreeg jullie daar dag en nacht over de vloer met zeelui voor aan- en afmonsteringen. Moeten jullie daarvoor nu nog naar de Kruisschans?

Sorry even offtopic2

Neen, zitten sinds 7 december 2019 aan de Lillobrug in een nieuw gebouw.
Quote
#24
(04 March 2021, 20:00)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 March 2021, 16:34)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb mijn vlucht verplaatst van 27 naar 26 April , het blijft afwachten of het er echt van komt , ik zou met Brussels Airlines vorig jaar naar Rhodos vliegen ,dat ging niet door en ze vliegen nu niet meer naar Rhodos  , dus omgezet naar Aegean en nu weer omboeken en hopen.

@ Johan, ik schrik een beetje dat Brussels Airlines dit jaar niet meer op Rhodos vliegt. Nochtans meen ik me te herinneren dat ze vorig jaar, met de besparingen, nog wel (rechtstreeks) naar Rhodos zouden blijven tot en met 2021, maar niet meer vanaf 2022. Jammer dus.
Omdat ik zo verrast was, heb ik even gekeken naar de vluchtmogelijkheden bij Aegean op jouw 26 april. Ik zie op die datum wel 2 vluchten staan van Brussel naar Rhodos, maar... opgelet: beiden zijn met een overstap! De vlucht van 09:10 gaat via overstap in Frankfurt (en 7 uur onderweg). De vlucht van 11:15 gaat via overstap Athene (en 7u30 onderweg). Het is maar dat je 't weet...

dank je voor de waarschuwing  , het was mij bekend die overstap. ik ga via Athene naar Rhodos, dit geschreven hebbende , ik heb in een Belgische krant gelezen dat het verbod op niet essentiele reizen is verlengd tot en met 26 April precies de dag dat ik zou vertrekken.
Quote
#25
Ik dacht dat er een verbod was tot na de paasvakantie, dus tot 18 april.
Het verbod kan misschien nog opgeheven worden alhoewel ik er persoonlijk niet op zou hopen.  
Maar hoop doet leven!
Viviane
Quote
#26
(07 March 2021, 18:22)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik dacht dat er een verbod was tot na de paasvakantie, dus tot 18 april.

Dat klopt. Voorlopig is het tot 18 april.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#27
Ondertussen tracht Minister Verlinden van CD&V de mensen wat te zalven met de hoop dat na 26 maart een herziening kan zijn.
We weten al beter zeker... de regering zal geen reizen toelaten tot na de Belgische Paasvakantie zodat het massa-toerisme niet op gang zou komen, voor zover dit er nog zou komen???
Ik begrijp er nog de bal van... iedereen moet een negatieve PCR-test voorleggen.
Bij terugkomst 2 corona-testen en quarantaine-periode.
Ik heb alles netjes gevolgd voor mijn verblijf in oktober tot januari waar ik elke dag kon zien dat de overheid in België draait als een windmolen.
Wat is dan het probleem ???
Man, man... dit getuigt ECHT van de incompetentie van de wereldvreemde witte-torenbewoners in Brussel.
Het is toch eenvoudig. Volg de opgelegde regels, zo niet kom je niet binnen of ga je niet buiten België.
Ter plaatse gelden de regels van de autoriteiten van dat land. Als je je hier niet aanhoudt krijg je een fikse boete.
Heb dit gezien terplaatse in Griekenland waar de controle er soms echt overgaat en overdreven is.
Quote
#28
Met bericht van Brussels Airlines. Volgende bestemmingen worden in de nabije toekomst opgestart:


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#29
(08 March 2021, 17:10)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Met bericht van Brussels Airlines. Volgende bestemmingen worden in de nabije toekomst opgestart:


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mij is vorig jaar augustus door Bussels Airlines verteld dat mijn voucher voor de vlucht Brussel -Rhodos ( april 2020) terugbetaald werd omdat de vluchten waren geannuleerd  voor 2021 wegens bezuinigingen  en ze alleen naar Kos gingen vliegen en de andere vernoemde bestemmingen.hierdoor heb ik een duurder ticket gekocht van Aegean naar Rhodos ( met overstap in Athene ) Dodgy
Quote
#30
(08 March 2021, 17:57)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mij is vorig jaar augustus door Bussels Airlines verteld dat mijn voucher voor de vlucht Brussel -Rhodos ( april 2020) terugbetaald werd omdat de vluchten waren geannuleerd  voor 2021 wegens bezuinigingen  en ze alleen naar Kos gingen vliegen en de andere vernoemde bestemmingen.hierdoor heb ik een duurder ticket gekocht van Aegean naar Rhodos ( met overstap in Athene ) Dodgy

Het verwondert mij eerlijk gezegd niet van Brussels Airlines dat een dergelijke praktijk toegepast wordt.

Zelf heb ik vandaag (Comfortflex) tickets gekocht bij Aegean voor een vlucht Brussel -> Athene -> Samos op 2 september. Maar ook daar viel mij iets op, namelijk dat een enkele vlucht Brussel-Athene 16 Euro duurder is dan de aansluitende vluchten Brussel->Athene->Samos. Maar dat is enkel zo op 2, 3 en 4 september.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#31
Griekse minister van toerisme:
-willen 14 mei seizoen openen
-pilot vanaf begin april
-of inenting, of negatieve test of antibodies 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Cors
Quote
#32
Ik kreeg onderstaande app van vrienden van ons

“ De Griekse minister van toerisme heeft besloten na 14 mei pas toerisme toe te laten. Alle boekingen van 1 april tot 14 mei worden aan de gasten terugbetaald. Excuses namens Todi Travel.”
Quote
#33
De meest betrouwbare info lees je op de overheidssite. Deze kan je binnen Chrome op NL instellen.
Via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kom je bij toerime uit.
Quote
#34
ik ben helaas alles weer aan het annuleren , heb bericht gekregen vanuit Griekenland dat alles dicht blijft ( hotels, app.) tot 14 mei en ook de quarantaine maatregelen blijven van kracht.
volgend jaar maar weer ?
Quote
#35
(16 March 2021, 17:31)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik ben helaas alles weer aan het annuleren , heb bericht gekregen vanuit Griekenland dat alles dicht blijft ( hotels, app.) tot 14 mei en ook de quarantaine maatregelen blijven van kracht.
volgend jaar maar weer ?

Jammer. Misschien is september een optie?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kans op tekenbeet in Griekenland? Ger 30 7.245 30 June 2020, 18:47
Laatste bericht: Buurman
  Vliegen vanaf Zaventem metaxa 0 1.490 02 May 2016, 15:01
Laatste bericht: metaxa
  Onderzoek voor Griekenlandspecialist: help mee en maak kans op een reischeque! Jliolios 0 1.626 09 April 2016, 21:04
Laatste bericht: Jliolios
  Naar waar begin april ? jeronimo2 96 60.788 26 April 2014, 20:19
Laatste bericht: lucy
  Vliegen/muggen in Griekenland Tol 21 16.036 04 March 2012, 21:00
Laatste bericht: Eilandgast
  Nederlandse politici kunnen er ook wat van!!! Wick 0 1.947 10 October 2011, 11:56
Laatste bericht: Wick
  Olympic annuleert alle vluchten van en naar Brussel Dirk 1 2.186 05 March 2011, 20:09
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)