Grieksegids nieuws
Amorgos reisgids
#1
Amorgos reisgids: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
voor degenen die zich tot Amorgos laten verleiden. in katapola zit een kleine boekwinkel die cd's verkoopt met traditionele muziek van amorgos en ik dacht ook van Schinousa. Volgens mij in eigen beheer uitgegeven door de oprichter van dat boekenwinkeltje maar dat weet ik niet meer zeker...
Quote
#3
Wij  zijn enkele jaren terug van Brussel met Tui Fly naar Mykonos gevlogen ,vandaar met de ferry
naar Naxos ,en dan met de Skopelitis via de Small Cycladen eilanden naar Amorgos, en op de terugweg
nog een paar dagen op Donoussa voor we  nog een week in  Naxos verbleven ,mooie vakantie en veel
gezien , de reis is goed te doen  als je tenminste van varen hou
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tinos,Paros,Milos en Amorgos videopresentatie metaxa 0 1.549 10 November 2020, 08:44
Laatste bericht: metaxa
  Panagia Chozvotissa op Amorgos metaxa 3 2.914 01 April 2019, 21:12
Laatste bericht: Albert
  Amorgos the big blue metaxa 1 3.630 18 April 2017, 20:19
Laatste bericht: Petross
  colours of Amorgos metaxa 6 5.771 10 November 2013, 17:44
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)