Minoan
#1
De Cruise Olympia en de Cruise Europa zijn uit de Adriatische zee vertrokken. 

Begin februari was het de Cruise Olympia die eerst naar Malta is gegaan voor onderhoud en vervolgens een route is gaan varen op de lijn Livorno -- Olbia op Sardinië.
Deze week is hij ook omgedoopt naar Cruise Sardegna m.a.w. het is gedaan met de Minoan Cruise Olympia.
Afgelopen donderdag is de Cruise Europa vanuit Patras vertrokken naar Malta voor onderhoud. Wat de nieuwe route wordt die dit schip gaat varen is mij nog niet bekend.

Jammer dat de beide schepen zijn verdwenen van de Adria route ik heb hierbij ook het gevoel dat Minoan nu echt terug is gedrongen naar de Griekse wateren en dat het Grimaldi is wat de klok slaat op de Adria routes.

Jammer, denk er toch met met weemoed aan terug, nu maar zien wat Grimaldi in petto heeft.


Fijn weekend,

Dick
Quote
#2
(27 February 2021, 15:45)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Afgelopen donderdag is de Cruise Europa vanuit Patras vertrokken naar Malta voor onderhoud. Wat de nieuwe route wordt die dit schip gaat varen is mij nog niet bekend.

Dat wordt normaliter ook Livorno - Olbia.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)