Belgische DJ speelt set in Oud-Messini
#1
De Belgische DJ Charlotte de Witte speelde een set in Oud-Messini die online kon gevolgd worden. Zelf is het niet mijn favoriete muziekgenre, maar misschien zijn er wel leden die dit genre best goed vinden.

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Geen liefhebber van, kan mij niet bekoren en heb het na 3 minuten al stopgezet.
Viviane
Quote
#3
Ik heb geprobeerd hier naar te luisteren, maar deze muziek wekt bij mij alleen maar irritatie op. Waarschijnlijk ben ik te oud om dit monotoon gedoe te waarderen.
Quote
#4
Is ook niet mijn genre,maar dit moet echt afgespeeld worden op een goede geluidsinstallatie.
Quote
#5
Mijn mening bagger, 13 in een dozijn, of het nu een Belgische of Nederlandse DJ is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Ge krijgt daar sterke vingers van, knoppeke naar links draaien, ander knoppeke naar rechts draaien, maar er is variatie voorzien, soms moet je met je duimpje andere knoppekes gewoon induwen, je moet dat wel kunnen hé, haha
messara's signatuur Cool Cool
Quote
#7
Allemaal weer goed en aardig, ik geloof niet dat wij hier de doelgroep zijn en het dient geen enkel doel om dit initiatief af te kraken. Waarschijnlijk hebben een heleboel jongere mensen er wel van genoten. Hier op Kreta vinden meer en meer live/ online concerten plaats van groepen en solo muzikanten en ook daar houdt niet iedereen van.
Quote
#8
Ik heb een stuk op een hele goede stereo installatie geluisterd en dan klinkt het heel anders, heel veel mooier, dan op een telefoon.
Het is evengoed niet mijn genre en ben na 20 minuten opgehouden met luisteren.
Quote
#9
Ik heb enkele fragmenten van de video bekeken en beluisterd, maar ik kan het ook niet niet echt smaken. Hoogstwaarschijnlijk zal ik niet tot het beoogd doelpubliek horen Tongue . Zoals Chris hierboven zegt: ieder zijn ding.
Wat me niet zo duidelijk is: waarom heeft die DJ voor die locatie gekozen? Om het extreem contrast tussen het oude Griekenland en het huidig modernste muziekgenre in de kijker te stellen? Ik snap de bedoeling eigenlijk niet. Maar dat zal wellicht aan mij liggen.
Bij het denken aan Griekenland heb ik meteen andere muziek in het hoofd; dat zullen jullie wel al gemerkt hebben Big Grin ...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#10
Het was overigens gesponsord door de Onassis Foundation.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
(28 February 2021, 20:37)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het was overigens gesponsord door de Onassis Foundation.

Daarnet even gekeken op de website van de Onassis Foundation. 
Hun missie: 
"We create the conditions, explore the ideas and trigger bold discussions that shape and shake society". 

Aristoteles Onassis zelf heeft ook wel 'bold discussions' getriggerd, en gezorgd voor 'shake society', door voormalig presidentsvrouw Jacqueline Kennedy te huwen op zijn privé-eiland Skorpios, en door zich in het mondaine Monaco te vestigen na de opbouw van zijn imperium o.a. een rederij met supertankers.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  To nisi (The Island TV series-Victoria Hislop) DVD set Ernst 8 3.260 26 November 2020, 17:36
Laatste bericht: Viviane
  Antibiotica alarm, Griekenland speelt er een rol in. Wick 39 24.153 13 January 2013, 14:35
Laatste bericht: Eleni
  Nieuw & Oud papajani 2 2.333 15 May 2012, 21:09
Laatste bericht: papajani
  Nederlandse en Belgische berichtgeving Berendw 25 13.446 11 April 2012, 09:45
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Oud - ouder - het oudst oriste 0 1.877 22 March 2010, 19:59
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)