Zalm met tomaat uit de oven
#1
Dit gerecht heb ik als eerste ooit met tonijn gegeten. Je kan de zalm dus vervangen door een tonijnsteak, maar ook door een mooie filet van dorade of makreel. We eten dit vanavond met een lekker stuk brood en aangezien ik vanochtend mooie zalmfilet (met huid!) zag liggen staat er dus zalm in het recept. 
Als je tonijnsteak gebruikt, deze eerst even aan beide zijden maximaal een half minuutje aanzetten in olie in een gloeiend hete pan!
Let er wel op dat de vismoten allemaal ongeveer dezelfde grootte en dikte hebben, anders is de ene nog rauw terwijl de andere al doorgegaard is!
Kali Orexi!

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Dit wordt ons weekend menu. Bedankt.
Quote
#3
Fotootjes van het resultaat zojuist. Hebben er een lekkere ijskoude Mythos bij gedronken!  Tongue


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Je brengt me op een idee Wink
Ik heb nog een paar kilo Zalmfilet (met huid)  in de vriezer liggen ...
Ik wil  zondag  dit recept wel eens gaan proberen  maar dan wel in de slowcooker.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Lamskoteletjes met kaas uit de oven JohanV 22 8.494 15 August 2023, 17:30
Laatste bericht: JohanV
  Gyros in metaxasaus uit de oven JohanV 1 909 23 May 2023, 14:23
Laatste bericht: Goedas
  Dorade uit de oven; Tsipoura sto fourno JohanV 26 5.834 24 April 2021, 16:32
Laatste bericht: JohanV
  Octopus uit de oven met kritharaki JohanV 2 1.708 17 April 2021, 20:46
Laatste bericht: Marpau
  5 Jaar De Griekse keuken thuis - Aubergines met feta uit de oven. JohanV 4 2.338 11 January 2021, 10:22
Laatste bericht: Goedas
  Kippenbouten met olijven uit de oven JohanV 1 2.207 05 December 2020, 06:12
Laatste bericht: Goedas
  Kip met aardappels uit de oven JohanV 2 2.130 30 April 2020, 23:41
Laatste bericht: JohanV
  Kritharaki met kip, kaneel en tomaat JohanV 0 1.023 16 December 2019, 17:00
Laatste bericht: JohanV
  Sardientjes met tomaten uit de oven JohanV 3 2.245 12 September 2019, 11:17
Laatste bericht: jacq1970
  Aardappelen met knoflook en citroen uit de oven JohanV 14 7.714 07 October 2018, 22:51
Laatste bericht: JohanV

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)