Rechtstreekse vluchten op normale tijden?
#1
Weet iemand of er ook rechtstreekse vluchten te boeken zijn naar bv Kreta of samos op een normale tijd? I.v.m. gezondheisproblemen is het voor ons ondoenlijk om 's-nachts al te vliegen, en dan kom je al snel op een lijndienst via Athene terecht. We hebben een klein zoontje en die tussenstops is ons slecht bevallen afgelopen zomer. dat duurt daardoor allemaal net te lang.
Quote
#2
Dag Arnold,
Ik ben bang dat je dan al snel bij een lijnvlucht uitkomt; de charters vertrekken vrijwel altijd erg vroeg alhoewel ik meen te herinneren dat er op Rhodos en Skiathos (en misschien wel op nog meer bestemmingen) het afgelopen seizoen twee keer per dag werd gevlogen; één keer vroeg in de ochtend en één keer in de middag. Ik denk dat je nog even moet wachten voordat de gegevens van 2011 bekend worden gemaakt.

Hou de site van Ross Holidays goed in de gaten, in de linker kolom vindt je, zodra ze bekend zijn, onder "vluchtgegevens" alle vertrek- en aankomstijden van hun charters naar al hun bestemmingen.

Ger
Quote
#3
Ik weet niet waar je woont Arnold maar zijn de buitenlandse grensregio- luchthavens (Weeze - Düsseldorf - Keulen - Brussel e.d) voor jou geen optie? Voor zover ik weet komen dit soort vroege tijdstippen daar niet of in ieder geval minder voor.

Groetjes, Eleni
Quote
#4
In Brussel zijn de charters ook de eersten (vanaf 05:00 uur in de zomer / 06:00 uur in de winter) en de laatsten (tot 23:00).
Het zijn hier ook de lijnvluchten die de beste uren hebben.
Je kan alle aankomst- en vertrektijden hier vinden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#5
(29 November 2010, 18:31)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik weet niet waar je woont Arnold maar zijn de buitenlandse grensregio- luchthavens (Weeze - Düsseldorf - Keulen - Brussel e.d) voor jou geen optie? Voor zover ik weet komen dit soort vroege tijdstippen daar niet of in ieder geval minder voor.

Groetjes, Eleni

Klopt, Arnold. Wij vliegen altijd met
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vanaf Dusseldorf, en dan kunnen we meestal, na een "gewone" nacht op pad. Wel zo prettig als je uitgerust op je vakantie bestemming aankomt. Maar zoals Eleni al aangeeft: als je bijvoorbeeld in het noorden van het land woont, is dit niet echt een optie.

Quote
#6
Hallo,
wij zijn dit jaar en vorig jaar naar Lefkas geweest. (dus ook andere bestemmingen via Prevesa mogelijk)
Vertrek ca. 14.00 uur en terug ca. 16.00 uur
Succes,
Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#7
Allemaal bedankt voor de nuttige info. we gaan opzoek, Duitsland is voor ons inderdaad ook een optie :).
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vluchten kan niet meer. Cor Nieuw Vennep 10 5.415 15 June 2016, 09:19
Laatste bericht: Pippelientje
  Laatste vluchten van Transaero TreinopStad 1 1.887 03 October 2015, 23:17
Laatste bericht: Karel
  goedkope vluchten Arthur 14 8.718 15 June 2014, 17:41
Laatste bericht: metaxa
  Het einde der tijden in GR? Aleko 13 8.471 25 February 2013, 13:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
Big Grin Goedkopen Vluchten naar de Epirus papajani 22 13.834 18 April 2012, 20:00
Laatste bericht: Patrick
  Griekse sfeer in moeilijk tijden Markos 10 6.818 16 February 2012, 00:44
Laatste bericht: El Greco
  Een beetje licht in deze donkere tijden. Cor Nieuw Vennep 10 7.407 17 November 2011, 14:23
Laatste bericht: Imogen
  Een beetje humor in deze donkere tijden Ger 13 9.560 12 November 2011, 09:07
Laatste bericht: Ger
  Olympic annuleert alle vluchten van en naar Brussel Dirk 1 2.186 05 March 2011, 20:09
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)