Trotter gids Rhodos/Kos
#1
net binnen de gids van Trotter , Rhodos -Kos , Dodecanese eilanden.
vol verwachting openen en dan ,
de eerste 102 pagina's  inleiding en algemene informatie over Griekenland.
de volgende 74  pagina's gaat het over Athene en Attika !
dan eindelijk de eilanden waar het om gaar  alleen jammer dat ze niet precies weten hoeveel er zijn want het is dus niet compleet, er ontbreken eilanden en van sommige eilanden is de informatie erg summier. hmmm
Quote
#2
(23 January 2021, 17:04)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




net binnen de gids van Trotter , Rhodos -Kos , Dodecanese eilanden.
vol verwachting openen en dan ,
de eerste 102 pagina's  inleiding en algemene informatie over Griekenland.
de volgende 74  pagina's gaat het over Athene en Attika !
dan eindelijk de eilanden waar het om gaar  alleen jammer dat ze niet precies weten hoeveel er zijn want het is dus niet compleet, er ontbreken eilanden en van sommige eilanden is de informatie erg summier. hmmm

Wat betreft de Cycladen worden de eilanden Syros en Sifnos geroemd ,Sifnos kennen wij niet ,maar Syros
vonden wij niet zo bijzonder eigenlijk , Naxos - Milos - Paros en Amorgos en Andros vonden wij de mooiste
Cycladen Eilanden , en dat klopt wel daar wordt ook volgens mij niet veel over geschreven ,maar  zo heeft
iedereen wel zijn favoriete eiland of  streek in Griekenland
Quote
#3
(24 January 2021, 08:34)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat betreft de Cycladen worden de eilanden Syros en Sifnos geroemd ,Sifnos kennen wij niet ,maar Syros
vonden wij niet zo bijzonder eigenlijk , Naxos - Milos - Paros en Amorgos en Andros vonden wij de mooiste
Cycladen Eilanden , en dat klopt wel daar wordt ook volgens mij niet veel over geschreven ,maar  zo heeft
iedereen wel zijn favoriete eiland of  streek in Griekenland

@ metaxa: mag ik vragen waarom jullie Syros niet zo bijzonder vonden? 
Wij waren van plan om onder andere Syros te bezoeken in 2020. En we zouden in Ermoupoli verblijven. Ons leek het een interessante, bijzondere bestemming. Wat viel er bij jullie niet in de smaak op Syros?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
(24 January 2021, 19:56)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(24 January 2021, 08:34)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat betreft de Cycladen worden de eilanden Syros en Sifnos geroemd ,Sifnos kennen wij niet ,maar Syros
vonden wij niet zo bijzonder eigenlijk , Naxos - Milos - Paros en Amorgos en Andros vonden wij de mooiste
Cycladen Eilanden , en dat klopt wel daar wordt ook volgens mij niet veel over geschreven ,maar  zo heeft
iedereen wel zijn favoriete eiland of  streek in Griekenland

@ metaxa: mag ik vragen waarom jullie Syros niet zo bijzonder vonden? 
Wij waren van plan om onder andere Syros te bezoeken in 2020. En we zouden in Ermoupoli verblijven. Ons leek het een interessante, bijzondere bestemming. Wat viel er bij jullie niet in de smaak op Syros?
Het is moeilijk om te omschrijven ,wij zaten daar op hoogtepunt van de  crisis ,veel mensen waren vertrokken
naar familie in canada -australie ed,de mensen uit Athene bleven weg ,er was voor velen dus geen werk ,in
inhet dorp waar wij zaten was het alleen druk bij  een souvlaki afhaalcentrum ,bij de enige strand taverne zaten
we meestal alleen ,door loei harde muziek te draaien probeerde hij wat klanten te trekken ,wat uiteraard averechts
werkte ,kortom gezegd we zaten daar op de verkeerde tijd in de verkeerde plaats ,Ermoupoli is wel een levendige
stad ,dus Vlagreco ik zou zegen gewoon gaan
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)