Transavia+Sunweb: Proefvakantie op Rhodos
#81
(20 April 2021, 08:19)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 April 2021, 06:48)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(19 April 2021, 11:29)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu ik was benieuwd waar vlagreco dit nieuws vandaan had Patrick ,het is niet niks als dit werkelijk waar is

Gisteren mijn eerste vaccinatie gehad ,en uiteraard gevraagd hoe het nu zit met  het besmet  geraken en het
doorgeven van de besmetting naar andere mensen ,mij is verzekerd dat dit niet kan ,met andere woorden
FAKE nieuws Angry

Metaxa, niet zomaar alles aannemen wat je verteld wordt door de zorgmedewerkers. Wij hebben hier met drie man covid gehad en we hebben drie 3!! verschillende verhalen gehad. Ik heb toen contact met het RIVM opgenomen die een vierde verschillend verhaal vertelde. Later werden wij teruggebeld door de GGD uit Den Haag met excuses dat de medewerkers niet juist communiceerden. Angry  Heb je de vaccinatie door je dokter ontvangen of op een GGD priklocatie? Er is nog steeds geen absolute zekerheid omtrent het wel of niet besmettelijk zijn voor anderen als je covid al hebt gehad en/of als je gevaccineerd bent. Die uitkomst zal in de komende tijd nog wel 10 keer veranderen ben ik bang.

Dit is redelijk overtuigend. (Niet besmettelijk na vaccinatie.)
Ik had hem al eerder geplaatst maar is waarschijnlijk over het hoofd gezien. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#82
(20 April 2021, 11:40)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 April 2021, 08:19)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 April 2021, 06:48)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gisteren mijn eerste vaccinatie gehad ,en uiteraard gevraagd hoe het nu zit met  het besmet  geraken en het
doorgeven van de besmetting naar andere mensen ,mij is verzekerd dat dit niet kan ,met andere woorden
FAKE nieuws Angry

Metaxa, niet zomaar alles aannemen wat je verteld wordt door de zorgmedewerkers. Wij hebben hier met drie man covid gehad en we hebben drie 3!! verschillende verhalen gehad. Ik heb toen contact met het RIVM opgenomen die een vierde verschillend verhaal vertelde. Later werden wij teruggebeld door de GGD uit Den Haag met excuses dat de medewerkers niet juist communiceerden. Angry  Heb je de vaccinatie door je dokter ontvangen of op een GGD priklocatie? Er is nog steeds geen absolute zekerheid omtrent het wel of niet besmettelijk zijn voor anderen als je covid al hebt gehad en/of als je gevaccineerd bent. Die uitkomst zal in de komende tijd nog wel 10 keer veranderen ben ik bang.

Dit is redelijk overtuigend. (Niet besmettelijk na vaccinatie.)
Ik had hem al eerder geplaatst maar is waarschijnlijk over het hoofd gezien. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Zou er mijn geld niet op inzetten John. Amerika en Israël willen TE graag. Het afgelopen jaar heeft geleerd dat beweringen/onderzoeken zo weer teruggedraaid worden. De problemen met trombose zouden bv absoluut niet aan het vaccin van AZ liggen. We weten nu wel beter.

Dit zegt het RIVM nog steeds (Datum 15-04) (en de NOS is van 1 april):

Kan ik na vaccinatie anderen nog besmetten met corona?

Vaccinatie beschermt tegen ziekte door corona. We weten nog niet of iemand die gevaccineerd is het virus toch kan verspreiden. Daarom nemen we het zekere voor het onzekere: voor gevaccineerde personen gelden voorlopig dezelfde maatregelen als voor mensen die niet gevaccineerd zijn.

Overigens wachten wij hier met smart op de vaccinatie, maar we gaan er daarbij niet van uit dat het jezelf of een ander volledig beschermt.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#83
Ik zal straks na vaccinatie nog steeds voorzichtig zijn om anderen evt niet te besmetten.
Maar degene welke dit onderzoek in de VS hebben gedaan zijn geen koekebakkers en geven mij in ieder geval wat meer vertrouwen.
Overigens, als je het RIVM volgt zie je dat ze vaak dit soort buitenlandse onderzoeken overnemen in hun oordeel.
Quote
#84
Ik denk dat 4.000 mensen een te kleine populatie is om harde conclusies te trekken. In andere publicaties lees ik ook dat eerste tekenen hoopgevend zijn dat ingeente mensen nauwelijks anderen besmetten maar dat het nog te vroeg is om definitieve conclusies te trekken.

Cors
Quote
#85
Brabants Dagblad 21 april.

Terug van Rhodos: 'Dit gun ik iedereen'

De groep Nederlandse proefvakantiegangers die met Sunweb op Rhodos was, is weer terug in Nederland. Hoe was het op het Griekse resort? De Tilburgse Kelly Vos heeft 'heerlijk genoten'. ,,Een vakantie zoals een vakantie moet zijn."

Voor het koppel Arie Blaak (39) en Dennie van Egmond (42) was het een vakantie zoals een vakantie hoort te zijn: genieten, relaxen, lekker weer en lol maken met medereizigers. Enthousiast blikken ze terug op hun reis. Aan de coronamaatregelen, zoals de 1,5 meter afstand en het mondkapje, zijn ze al zo gewend dat ze het niet meer dan 'normaal' vinden. En dat ze het resort een week niet af mochten, daar hebben Blaak en Van Egmond eigenlijk geen moment last van gehad. ,,Buiten het resort zat alles op slot, dus daar hebben we sowieso niets aan gemist.''

Het enige wat de twee tegenviel, was alle media-aandacht die er was voor de vakantiegangers en de vele reacties (positief en negatief) die hun deelname opriep. Blaak: ,,Dat was nogal overweldigend. Op een gegeven moment hebben we de boot afgehouden. We waren daar om te genieten van onze vakantie.''

En dat is volgens hem gelukt. Er was zo veel te doen op het resort zelf dat hij en zijn vriend zich geen moment hebben verveeld. Zo zijn ze een paar keer naar de sportschool gegaan, ging ze uit eten bij verschillende restaurants op het resort en hebben ze 's avonds genoten van livemuziek. Ook hingen ze tot laat aan de bar met een aantal andere deelnemers. Allemaal dingen die ze hier in Nederland al een tijdje niet meer hebben kunnen doen.

,,We hebben nieuwe vrienden gemaakt daar. We hebben het met een groep van acht heel gezellig gehad. We hingen tot een uur of twee aan de bar. Er heerste sowieso in de groep een gevoel van samenhorigheid. Ja, ik ben met een bak energie teruggekomen.''

Quarantaine
Dat er op een gegeven moment vier deelnemers uit voorzorg op de hotelkamer in quarantaine gingen, riep bij het stel uit Leiden geen vrees op dat er mogelijke besmettingen zouden uitbreken. ,,We kregen wel meteen heel veel appjes van mensen om te vragen of wij in quarantaine zaten. Gelukkig bleek al snel dat er niets aan de hand was. En het zou mij ook verbaasd hebben als het wel corona was. Ik heb mij daar heel veilig gevoeld. We zijn vier keer getest en leefden in een bubbel.''

De komende dagen moeten Blaak en z'n vriend nog in quarantaine blijven. Hij wil zaterdag een sneltest doen, dan hoopt hij snel weer het dagelijkse leven te kunnen oppakken. De reis is hem zo goed bevallen dat hij zich afgelopen maandag meteen heeft ingeschreven voor de tweede vakantiepilot naar Gran Canaria. ,,Ja, wat is nou de kans dat we nog een keer geselecteerd worden?! Als het lukt, zou ik wel mijn plaatsje afstaan, hoor. Deze ervaring gun ik echt iedereen.''

Blaak blijkt niet de enige uit de Rhodosgroep die zich heeft ingeschreven voor de tweede vakantiepilot. Ook Kelly Vos uit Tilburg heeft zich maandagochtend, voordat ze op het vliegtuig naar Nederland stapte, ingeschreven. ,,Ik kan mijn kleren wassen en hopelijk meteen door'', grapt ze - aan de media-aandacht en negatieve reacties is ze intussen wel gewend. Want net als de mannen uit Leiden voelde ook Vos zich in eerste instantie overvallen door alle aandacht.

Feestje
,,Ik heb het op geen enkel moment als een gevangenis ervaren. Het was gewoon een vakantie zoals een vakantie moet zijn. Ik heb heerlijk genoten en ontspannen. Er was een fijne sfeer in de groep. Toen de vier jongens uit quarantaine mochten, brak er een feestje uit. Iedereen stond te klappen en te juichen.''

Volgens haar is er geen enkel moment sprake geweest van angst voor een mogelijke uitbraak van corona. ,,Iedereen heeft, denk ik, het gevoel gehad dat we daar heel veilig zaten. Veiliger dan hier in Nederland.'' Ze hoopt vooral dat iedereen straks mag ervaren wat zij heeft meegemaakt. ,,Gewoon weer lekker op vakantie kunnen, ja, hoe heerlijk is dat.''
Quote
#86
Ieder  zijn vakantie.  Confused
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#87
Verslag gelezen Jjohn. Ze hebben een prachtige week gehad. Fijn toch. Dit was hun vrije keus en ze hebben een top week gehad. Je kan niet alles langs je eigen maatlat leggen. Ik hou ook van vrijheid blijheid, maar had het geen straf gevonden voor een relax week.
Quote
#88
(21 April 2021, 15:37)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Verslag gelezen Jjohn. Ze hebben een prachtige week gehad. Fijn toch. Dit was hun vrije keus en ze hebben een top week gehad. Je kan niet alles langs je eigen maatlat leggen. Ik hou ook van vrijheid blijheid, maar had het geen straf gevonden voor een relax week.

Ben ik helemaal met jou eens.
Er werd vanalles over gezegd en geschreven maar het is helemaal goed gegaan. Ik ben blij voor die mensen en ik hoop dat de test iets oplevert.
Quote
#89
Het is inderdaad een persoonlijke keuze of je wél of juist niet met een dergelijke proef mee wilt doen. Dat mag gelukkig iedereen voor zichzelf bepalen.

Maar als ik daarna onderstaand artikel in het AD lees met de meest grove reacties en toewensingen aan het adres van Amy en Sophie vallen me zowat de schoenen uit.
Wát een mentaliteit (of heeft het eerder iets met IQ te maken?). Hopen dat iemands vliegtuig neerstort?  Huh   Angry   Confused .

Schandalig, wat een volk! Het lijkt wel of Covid-19 ook behoorlijke schade aan de hersenen toebrengt bij sommigen. 

Lees en huiver........
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#90
Verschrikkelijk. Jammer dat de media hier aandacht aan geeft...iedereen mag zeggen wat hij wil, maar dit gaat te ver. Waarom geen censuur op dit soort berichten. Arme meiden.
Quote
#91
(22 April 2021, 12:47)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar als ik daarna onderstaand artikel in het AD lees met de meest grove reacties en toewensingen aan het adres van Amy en Sophie vallen me zowat de schoenen uit.
Wát een mentaliteit (of heeft het eerder iets met IQ te maken?). Hopen dat iemands vliegtuig neerstort?  Huh   Angry   Confused .

Schandalig, wat een volk! Het lijkt wel of Covid-19 ook behoorlijke schade aan de hersenen toebrengt bij sommigen. 

Lees en huiver........
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik heb ook al langere tijd de indruk dat deze pandemie bij sommigen de hersenen aantast of ieder geval het slechtste bij velen naar boven brengt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#92
(22 April 2021, 13:01)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 April 2021, 12:47)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar als ik daarna onderstaand artikel in het AD lees met de meest grove reacties en toewensingen aan het adres van Amy en Sophie vallen me zowat de schoenen uit.
Wát een mentaliteit (of heeft het eerder iets met IQ te maken?). Hopen dat iemands vliegtuig neerstort?  Huh   Angry   Confused .

Schandalig, wat een volk! Het lijkt wel of Covid-19 ook behoorlijke schade aan de hersenen toebrengt bij sommigen. 

Lees en huiver........
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik heb ook al langere tijd de indruk dat deze pandemie bij sommigen de hersenen aantast of ieder geval het slechtste bij velen naar boven brengt.

Een bekend Vlaams politicus zei, ongeveer een jaar geleden: "Corona zal het goede naar boven brengen, maar zeker ook het slechte."
Aan die uitspraak moet ik nog dikwijls eens denken.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#93
'All inclusive' of 'vakantie-gevangenissen'. Ik vond het een verademing!

Column LINDA AKKERMANS - VAN GORKUM in het Brabants Dagblad.

Genieten van de Griekse zon, dat is alles wat Amy en Sophie Smulders deden. Ze zitten nu ze terug zijn ook nog eens keurig uit voorzorg in quarantaine. Maar dat is voor honderden mensen toch reden genoeg om het duo uit te maken voor zonbakkende debielen en zielige testschapen.

De zussen waren met 187 anderen uitverkoren om mee te gaan naar Rhodos voor een pilotvakantie. Nu kun je vraagtekens stellen bij het nut van die reis - doe ik ook - maar hé: ga dan lekker lopen klagen bij Sunweb en Transavia. Begin een petitie of spam het kabinet plat, maar laat Amy en Sophie met rust.

Ik scrolde door al die haat en wat me ook opviel is het dedain waarmee mensen over het concept 'all inclusive' praten. Want waarom vrijwillig naar een resort waar je niet kunt genieten van de natuur en cultuur? Dom volk!

Pff, ik vond de 'vakantiegevangenissen' die wij boekten juist een verademing! Al mochten we het complex destijds natuurlijk wel af, we deden het amper, want hoe leuk is het eigenlijk om in de brandende zon het zoveelste dorpje door te sjokken? Wat een heerlijkheid om een week niet te hoeven bedenken welk uitstapje de minste kans geeft op mekkerende kinderen. Top om elke avond te eten in een restaurant waar ze voor ieder wat wils hebben en alles ook nog eens gratis voelt, want bij het boeken in Nederland is immers al betaald.

Tijdens een all in-vakantie is een ligbedje bemachtigen de grootste uitdaging, maar eenmaal gelukt kun je de rest van de dag vrolijke drankjes bestellen, bommetjes doen, een boek lezen of gewoon dom voor je uit staren en het hoofd leeg maken.

Nou ja, dom... een week niet nadenken is nooit zo dom als achter je toetsenbord kruipen om testreizigers te laten weten dat je hoopt dat hun vliegtuig neer zal storten.
Quote
#94
Artikeltje over besmettelijkheid van gevaccineerden (evt. door Google vertalen):
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#95
Vanaf Mei ;opening terrassen
Belgische tot 22 uur ?
Nederlandse van 12 tot 18 uur
Griekse tot 23 uur
dit is weer een geweldig staaltje samenwerking van enkele EU landen Confused
Quote
#96
@Metaxa Alhoewel ik je opmerking over samenwerking totaal irrelevant vind in het kader van dit topic,moet ik toch constateren dat het moment van sluiting van terrassen in Griekenland en België samenvalt. (Tijdsverschil)
Quote
#97
Op de site van de KNLTB en het RIVM wordt explisiet vermeld dat de kantines en terrassen van
de sport accomodaties nog gesloten blijven ,dus proef zitten op het terras zit er voorlopig nog
niet in [de avondklok komt wel te vervallen ,dus na 22 uur kan er wel gesport worden ]
Quote
#98
Vijf man minder proefvakantie Gran -Canaria ,2 personen testen positief en hun reisgezelschap van
vijf personen mochten deze middag niet instappen  voor hun vakantie naar Gran -Canaria
Quote
#99
(24 April 2021, 06:59)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanaf Mei ;opening terrassen
Belgische tot 22 uur ?
Nederlandse van 12 tot 18 uur
Griekse tot 23 uur
dit is weer een geweldig staaltje samenwerking van enkele EU landen Confused
Wat doet dit er toe?

Je kan toch maar in één land tegelijk zijn ?
Quote
(01 May 2021, 14:20)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(24 April 2021, 06:59)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanaf Mei ;opening terrassen
Belgische tot 22 uur ?
Nederlandse van 12 tot 18 uur
Griekse tot 23 uur
dit is weer een geweldig staaltje samenwerking van enkele EU landen Confused
Wat doet dit er toe?

Je kan toch maar in één land tegelijk zijn ?

Ik kom net terug uit Belgie ,en  op het terras  net over de grens een heerlijk belgisch biertje gedronken
maar wel in holland Kosta Rolleyes
Quote
(01 May 2021, 15:38)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(01 May 2021, 14:20)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(24 April 2021, 06:59)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanaf Mei ;opening terrassen
Belgische tot 22 uur ?
Nederlandse van 12 tot 18 uur
Griekse tot 23 uur
dit is weer een geweldig staaltje samenwerking van enkele EU landen Confused
Wat doet dit er toe?

Je kan toch maar in één land tegelijk zijn ?

Ik kom net terug uit Belgie ,en  op het terras  net over de grens een heerlijk belgisch biertje gedronken
maar wel in holland Kosta Rolleyes

Dat snap ik niet, Metaxa. Maar dat kan ook misschien aan mij liggen. Begrijp ik wel goed dat je net over de grens, op Belgisch grondgebied, op een terrasje gezeten hebt om er een biertje te drinken?
Da 's toch de omgekeerde wereld? Want als ik het goed voor heb, zijn de terrasjes enkel in Nederland open, en niet in België.
In België openen de terrasjes pas op 8 mei.

Indien je op Belgisch grondgebied op een terrasje gezeten hebt, dan was dat volgens mij een illegaal terrasje. Of tenzij de plaatselijke burgemeester de vergunning van dat terrasje ingetrokken heeft, en er publiek openbaar terrein van gemaakt heeft met tafels en stoelen van de gemeente zelf. Behalve een stunt van de burgemeester van Middelkerke, heb ik nergens gelezen dat een Belgische burgemeester dat uitzonderlijk initiatief genomen zou hebben.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Even duidelijk lezen V, metaxa schrijft.
Ik kom net TERUG uit Belgie ,en op het terras net over de grens een heerlijk belgisch biertje gedronken
maar wel in HOLLAND Rolleyes
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
(01 May 2021, 19:05)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Even duidelijk lezen V, metaxa schrijft.
Ik kom net TERUG uit Belgie ,en op het terras net over de grens een heerlijk belgisch biertje gedronken
maar wel in HOLLAND Rolleyes

Ik had het wel duidelijk gelezen, Arthur, maar ik vond "op het terras net over de grens" voor enige interpretatie vatbaar. Vooral wetend dat Metaxa in Nederland woont.
Soit; heeft eigenlijk geen belang.

En, by the way, raken we helemaal off-topic van het onderwerp "Proefvakantie op Rhodos". Wink
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Vlagreco,   de proefvakantie Rhodos is nu  voorbij en dat is nu  een Proefvakantie op   1 van de Canarische Eilanden geworden  met meer vrijheden erbij...Er waren  er al gelijk 5 Proefvakantiersonen bij die positief getest  waren duss  die mochten niet mee gaan! Terwijl ze daarvoor Negatief getest waren !
Je zal er maar net naast  hebben gezeten in het vliegtuig  Brrr
We zijn er nog niet!
Quote
(01 May 2021, 18:45)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(01 May 2021, 15:38)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(01 May 2021, 14:20)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat doet dit er toe?

Je kan toch maar in één land tegelijk zijn ?

Ik kom net terug uit Belgie ,en  op het terras  net over de grens een heerlijk belgisch biertje gedronken
maar wel in holland Kosta Rolleyes

Dat snap ik niet, Metaxa. Maar dat kan ook misschien aan mij liggen. Begrijp ik wel goed dat je net over de grens, op Belgisch grondgebied, op een terrasje gezeten hebt om er een biertje te drinken?
Da 's toch de omgekeerde wereld? Want als ik het goed voor heb, zijn de terrasjes enkel in Nederland open, en niet in België.
In België openen de terrasjes pas op 8 mei.

Indien je op Belgisch grondgebied op een terrasje gezeten hebt, dan was dat volgens mij een illegaal terrasje. Of tenzij de plaatselijke burgemeester de vergunning van dat terrasje ingetrokken heeft, en er publiek openbaar terrein van gemaakt heeft met tafels en stoelen van de gemeente zelf. Behalve een stunt van de burgemeester van Middelkerke, heb ik nergens gelezen dat een Belgische burgemeester dat uitzonderlijk initiatief genomen zou hebben.
Ik woon op enkele kilometers van de grens ,omdat wij plannen aan het maken zijn om in oktober een wandelvakantie  te maken op Kreta zijn wij
nu reeds begonnen met te oefenen daarvoor  ,gisteren   22 km gelopen deels door Belgisch en deels door Zeeuws vlaanderen  ,en het Belgisch
biertje op het terras in Zuiddorpe [nl] was na zo,n wandeling zeer aangenaam
Quote
Proefreizigers zaterdagmiddag vertrokken voor testvakantie naar Gran Canaria
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(via @NUnl)
Quote
(02 May 2021, 06:32)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik woon op enkele kilometers van de grens ,omdat wij plannen aan het maken zijn om in oktober een wandelvakantie  te maken op Kreta zijn wij
nu reeds begonnen met te oefenen daarvoor  ,gisteren   22 km gelopen deels door Belgisch en deels door Zeeuws vlaanderen  ,en het Belgisch
biertje op het terras in Zuiddorpe [nl] was na zo,n wandeling zeer aangenaam
Vergeet niet dat wandelen op Kreta heel wat anders is dan het vlakke Zeeuwse land, ik zou zeggen kom eens een paar dagen wandelen in het Limburgse heuvellandschap, wen je alvast aan het hoogte verschil.
Oja als je toch op Kreta bent er zijn hele leuke makkelijke kloven om te lopen, daar heb ik genoeg tips over en foto's van.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
(02 May 2021, 19:54)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(02 May 2021, 06:32)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik woon op enkele kilometers van de grens ,omdat wij plannen aan het maken zijn om in oktober een wandelvakantie  te maken op Kreta zijn wij
nu reeds begonnen met te oefenen daarvoor  ,gisteren   22 km gelopen deels door Belgisch en deels door Zeeuws vlaanderen  ,en het Belgisch
biertje op het terras in Zuiddorpe [nl] was na zo,n wandeling zeer aangenaam
Vergeet niet dat wandelen op Kreta heel wat anders is dan het vlakke Zeeuwse land, ik zou zeggen kom eens een paar dagen wandelen in het Limburgse heuvellandschap, wen je alvast aan het hoogte verschil.
Oja als je toch op Kreta bent er zijn hele leuke makkelijke kloven om te lopen, daar heb ik genoeg tips over en foto's van.
Eerst maar eens de Vlaamse Ardennen doen ,hoeven we ons niet zo te haasten ,daar kunnen we vanaf volgend weekend
ook na 18 uur nog een terrasje doen ,en wat Kreta betreft dat regelt onze tijdelijke Reisleider  daar ga ik niet over ,we hebben
speciaal voor oktober gekozen voor  de temperatuur ,en uiteraard er van uitgaande dat het dan veilig is om te reizen ,zo niet
is de afspraak  dan gaat onze wandelvakantie voorlopig niet door
Quote
Klopt, in de Vlaamse Ardennen zitten ook flink wat kuiten killers in, zoals in de ronde van Vlaanderen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Dagretour Griekenland met Sunweb Yiannakis 20 7.029 25 September 2017, 17:48
Laatste bericht: Chiena

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)