Waarom zou ik Grieks leren?
#1
Niet zelden hoor ik mensen zeggen als ze vragen wat ik voor de kost doe "waarom zou iemand Grieks willen leren?" of
"het lijkt me wel leuk, maar vanwege corona gaan we dit jaar toch niet, dus waarom zou ik Grieks gaan leren?". 
Tegen al die mensen zou ik willen zeggen: doen, juist nu!
Niets is zo leuk om nu al bezig te zijn met een leuke cursus als voorbereiding op de vakantie die ongetwijfeld gaat komen.
En, eerlijk is eerlijk, Grieks vergt best wel wat inspanning, hoe laagdrempelig je de cursus of boek ook maakt, dus maak
gebruik van de tijd die je hebt.
Hoewel online lessen soms best negatief in het nieuws komen, is het een verdraaid goede methode gebleken om een taal als Grieks
te kunnen leren, zoals je uit diverse reviews kunt lezen. Je zou als beginnende cursist ook kunnen overwegen om eerst een instap-cursus te volgen in de vorm van een alfabet-module zoals bijvoorbeeld
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waar je voor slechts e.9,75 naast het alfabet een schat aan achtergrond-informatie krijgt. 
Kortom, wat ik wil zeggen:
gebruik deze tijd goed! en ga Grieks leren, bij mij of mijn collega's, het zal je goed doen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Succesplanner Grieks leren Karidiès 0 337 27 February 2024, 16:53
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren in Griekenland (Epidavros) Karidiès 0 629 27 July 2023, 07:36
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren in Epidavros Karidiès 0 1.213 27 August 2022, 13:25
Laatste bericht: Karidiès
  Stappenplan en routekaart Grieks leren Karidiès 0 1.130 22 May 2021, 07:21
Laatste bericht: Karidiès
  Waarom wachten tot je naar Griekenland kunt gaan? petra mens-omtzigt 0 1.124 27 April 2020, 07:12
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Grieks leren lezen en uitspreken (cursus) Karidiès 6 3.307 02 January 2020, 15:14
Laatste bericht: Markos
  Grieks leren spreken en verstaan petra mens-omtzigt 0 1.149 14 July 2019, 08:24
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Altijd al Grieks willen leren, maar je weet niet hoe? petra mens-omtzigt 0 1.766 12 May 2019, 14:05
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Grieks leren van Obelix Karidiès 7 3.532 22 March 2019, 08:21
Laatste bericht: Wim M
  Grieks leren met liedjes Karidiès 0 1.582 26 January 2019, 14:46
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)