Grieksegids nieuws
Voorstellen
#1
Ik ben in 1992 voor het eerst op de bonnefooi naar Griekenland geweest. Athene, Kefallonia en Ithaki. Toen vlogen ze nog niet naar Keffalonia vanaf Nederland.
Daarna ben ik geregeld naar Griekenland geweest. Na een paar jaar andere bestemmingen (Egypte, Thailand, Venezuela e.d.) kreeg ik toch een beetje heimwee.
Inmiddels ben ik geweest op;
Samos, Chios, Kreta (midden en westelijk deel), Mykonos, Santorini, Paros, Naxos, Keffalonia, Lefkas, Corfu, Parga, Peloponnesos (Noordelijk een Oostelijk deel), Ithaki en Athene.
Om de heimwee te onderdrukken is onze WC in Griekse sferen gebracht (behalve de temperatuur) en dromen we geregled weg bij de beelden en foto's van onze reizen in Griekenland.
Quote
#2
Een toilet in Griekse sferen? Kijk, daar gaat mijn fantasie nou helemaal mee aan de haal.
Wat moet ik me erbij voorstellen? Een pittoresk emmertje voor het toiletpapier? Een wc-deur die altijd openstaat?
Zoiets......???

[Afbeelding: 10xse4g.jpg]



Quote
#3
Dit herken ik. Ook wij zijn wel eens afgedwaald naar andere bestemmingen maar hebben ook altijd heimwee naar het mooie Griekenland.
En dat toiltet is ook herkenbaargreeksmiley1. In ons geval hangen er Griekse ansichtkaarten en verder zijn er allerlei souveniers te vinden.
Quote
#4
De spiegel is omschilderd met blauwe luikjes, de tegels en wc bril zijn blauw, er hangt een Griekse vlag en er staan de welbekende miniatuurhuisjes die je over in Griekenland kunt kopen. En natuurlijk een back-gammon bord.
Quote
#5
(02 December 2010, 09:11)Arnold schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De spiegel is omschilderd met blauwe luikjes, de tegels en wc bril zijn blauw, er hangt een Griekse vlag en er staan de welbekende miniatuurhuisjes die je over in Griekenland kunt kopen. En natuurlijk een back-gammon bord.
En kun je er ook gewoon je behoefte doen of heb je daar een andere wc voor?? Je weet wel in combinatie met een te kleine badkamer als je de deur openmaakt (als het al lukt) tegen de wc of de wasbak slaat zodat je wringend erin kruipt, waar op 1.5m2 een wc, een wasbak en douchebak staat meestal zonder een gordijn of veel te kort zodat alles nat wordt, en een afvoerputje dat altijd verstopt is omdat er miljoenen haren in zitten van de vorige gasten. Dat is pas een echte toeristen wc.Big Grin
grz uit warm Aγιος Νικόλαος
Arthur


Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
ja , moet zalig zijn nu rond 25°C in Kreta deze week !

en wij hier maar bibberen in de sneeuw Dodgy



Quote
#7
welkom hier
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#8
Welkom Arnold gremo

Petra
Quote
#9
(02 December 2010, 17:10)anita schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ja , moet zalig zijn nu rond 25°C in Kreta deze week !

en wij hier maar bibberen in de sneeuw Dodgy

Maar Anita...kunnen jullie niet gewoon bínnen naar de wc dan?

Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)