stin yamas re paidia
#1
Beste leden,

Na 17 jaar komt er een einde aan het populaire Griekse muziek programma Stin yamas re paidia dat op de zaterdagavond wordt uitgezonden.
Helaas aan alle goede dingen komt een eind.

Als alternatief is er op ERT 1 op de zaterdagavond 21:00 uur West Europese tijd ook een geweldig muziek programma ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ .

Fijne dag,

Dick
Quote
#2
Jammer was een mooi programma,maar het programma wat Beems noemt is ook heel mooi,ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ .
Quote
#3
Zeker is het stoppen jammer  van Stin iYeia mas  (στην υγεια μασ) Skaï.  Angry Angry Angry
17 jaar heb ik gekeken.
In het begin werkte Spiros samen met een jongetje (Misschien een jaar of 10).
Dat jongetje kon heel goed bouzouki spelen.
Ik ben een jaar geleden overgestapt naar Sta tragoudia leme nai (στα τραγουδια λεμε ναι) ERT 1.
Ook op zaterdag
Ook als alternatief is : “House with MEGA”  (“Σπίτι με το MEGA” ) MEGA HD.
Ook op zaterdag.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#4
Dat "Stin Ygeia Mas" stopt, vind ik bijzonder spijtig. Ik heb ontelbare uren gesleten aan dat programma. Gelukkig blijven een groot aantal video's (zelfs uit de wat oudere doos) van het programma te bekijken via YouTube.

Met de nieuwe programma's "Sta tragoudia leme nai" en "Spiti me to MEGA" hebben we waardige opvolgers/vervangers.
Een tijdje dacht ik dat we grote luxe hadden met de drie verschillende programma's... maar nu weten we natuurlijk dat er helaas eentje wegvalt.
Ik vraag me trouwens af of er nog een soort afscheidsprogramma van "Stin Ygeia Mas" zal komen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#5
Hier het bericht in het Grieks. :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Vertalen :
Mogelijk ten overvloede :
R-muisknop
Klik op vertalen in Nederlands.
SUC6
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Stin Ygeia Mas vlagreco 36 5.968 23 October 2021, 21:44
Laatste bericht: Elena
  Stin gia mas op Alpha-TV én op ERT-World Ger 5 3.785 17 July 2016, 10:33
Laatste bericht: Ger
  "Stin Geia mas" met Spiros Papadopoulos en Antonis Remos Ger 7 6.243 26 December 2014, 08:53
Laatste bericht: Elena
  Stin Yamas op donderdag 4 februari oriste 1 2.729 04 February 2010, 15:31
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)