Intracycladen ferryroutes
#1
Na heel wat onzekerheid de laatste weken werd vandaag (eindelijk) duidelijk dat vanaf maandag de Artemis (een geliefkoosde ferry bij ervaren eilandhoppers) niet langer zal varen op deze routes (vanaf Syros naar o.a. Kea/Kythnos en Serifos/Sifnos/Milos of omgekeerd). De Artemis zal vanaf maandag vervangen worden door de Sporades Star van Seajets. Dit alles is (voornamelijk) de uitkomst van een (maandenlange) juridische strijd die gevoerd werd na de uitkomst van de aanbesteding voor deze gesubsidieerde routes. Even herinneren dat deze routes gecreëerd zijn (en gesubsidieerd worden) om de bewoners van de eilanden toe te laten zich naar Syros te begeven gezien Ermoupolis de administratieve hoofdstad van de Cycladen is.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik heb op 25 juli nog een overtocht mogen maken met de Artemis, van Kimolos naar Paros. Ik ben een liefhebber van de ferries van Blue Star en Hellenic Seaways. Hieronder nog een fotootje van de Artemis 2 weken geleden.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik heb vorige week ook voor het eerst met de SAOS ferry gevaren, van Astypalaia naar Tilos, waar ik nu ben. Dit vind ik ook een mooi scheepje. Hieronder het vertrek om 4.30 uur uit de haven van Astypalaia.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)