VakantieGrieks 9-15 mei
#1
Cursus VakantieGrieks op Facebook van 9 mei t/m 15 mei

In VakantieGrieks leer je kant en klare zinnen om eenvoudige gesprekjes te voeren in je Griekse vakantie. In deze 7 dagen krijg je 13 lessen. Iedere ochtend plaats ik lessen in de groep.
Op papier (PDF) en op video. En je kunt de lessen volgen wanneer je zelf wilt op die dag.
De onderwerpen zijn:
  • opfrissen Grieks lezen
  • dagelijkse uitdrukkingen
  • antwoord op de vele vragen die Grieken je stellen
  • eten en drinken bestellen in het Grieks
  • boodschappen doen
  • tellen
  • dagen van de week
  • in het hotel
  • en nog van alles wat!
De lessen zijn in Grieks – fonetisch – Nederlands. Dus als je nog niet goed Grieks kunt lezen, dan kun je via het fonetisch toch de woorden lezen en uitspreken.
Op zondag 9 mei en zaterdag 15 mei ben ik om 19.30 uur live in de groep om tips te geven en vragen te beantwoorden.
Op woensdag 12 en donderdag 13 mei geef ik uitspraaklessen via zoom van 19.30 tot 20.15, waarvoor je via de groep kunt inschrijven.
De volledige cursus heeft nu een speciale prijs van € 39,-
Na 15 mei stoppen de lessen, maar je kunt nog tot 31 mei de lessen blijven herhalen. Op 31 mei sluit ik de groep.
Voor alle informatie en inschrijving ga je naar:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Cursus VakantieGrieks 19-25 maart Karidiès 0 1.016 25 February 2022, 09:34
Laatste bericht: Karidiès
  Cursus VakantieGrieks Karidiès 1 1.249 01 April 2020, 10:01
Laatste bericht: Natalie66
Video Filmpje over VakantieGrieks Karidiès 0 792 17 July 2019, 08:36
Laatste bericht: Karidiès
  Cursus VakantieGrieks 20-27 juli Karidiès 0 811 09 July 2019, 08:17
Laatste bericht: Karidiès
  Cursus VakantieGrieks op Facebook Karidiès 0 1.448 22 June 2018, 18:18
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)