Forum traag?
#1
Beste lezers,

Ik kreeg twee mailtjes van lezers die problemen hebben met het zappen over het forum. Het zou zeer moeizaam gaan en incidenteel zelfs helemaal niet.

Ik heb het zojuist gecheckt zowel op m'n werk als thuis doch kan geen afwijkingen ontdekken.

Mochten er nog meer gebruikers last van hebben laat het even weten zodat ik gericht kan zoeken naar de oorzaak ervan. Vermeld aub de gebruikte browser; wellicht ligt daar de oorzaak.

Alvast efxaristo voor de moeite en excuses voor het ongemak.

Ger

Quote
#2
Hier helemaal geen probleem, noch met Mozilla Firefox, noch met Internet Explorer Exclamation
Quote
#3
Bij mij gaat hij ook goed, alleen af en toe last van de warmteBig Grin
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(05 December 2010, 15:59)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




alleen af en toe last van de warmte Big Grin
grz Arthur

Ja, ja, wrijf jij het er nog maar even lekker in Arthur Big Grin
Terwijl jij daar lekker op je kaik met bijna 30 graden calamaris zit te vangen loop ik hier in Heerlen al de hele dag sneeuw te ruimen ;)

[Afbeelding: sneeuwruimer.jpg]


Quote
#5
Even niet Ger, de vissen kunnen zeker 4 weken rustig slapen, ik had al op het Kreta prikbord een paar foto's gezet waaronder deze 2

[Afbeelding: qqzbjp.jpg]

[Afbeelding: 6pt6hg.jpg]

en dat alles met korte armen, het gaat wel iets afkoelen hier tot ongeveer 18 graden maar aan het eind van de week wordt het weer warmer.
Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
1e: leuke foto Ger.
2e: In mijn postcodegebied is er volgens Ziggo vandaag wel een storing geweest van het internet. Dat was trouwens gisteravond ook al zo. Maakte niet uit welke browser ik gebruikte, n.l. IE, Firefox of Chrome, het bleef traag en het duurde lang voordat een pagina geladen was. Maar nu is alles weer bij het oude, dus niks aan het handje (behalve een glaasje ouzo dan IN het handje).
Quote
#7
Het bleek inderdaad om een Ziggo-storing te gaan. Beide gebruikers internetten via Ziggo. Probleem is inmiddels opgelost; alles gaat weer razendsnel. Nu nog die sneeuw weg en iedereen is weer tevreden ;)

Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)