Nu ook met Sky Express van Brussel naar Athene
#1
Sky Express vliegt nu ook van Brussel naar Athene. Voorlopig 3 x per week (maandag en vrijdag om 15.10 & zondag om 19.45). De vluchten worden uitgevoerd met een nieuwe Airbus  A320Neo en het is de bedoeling om binnenkort uit te breiden naar 6 vluchten/week.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Dat is al vast goed nieuws!
Quote
#3
(18 May 2021, 20:36)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is al vast goed nieuws!

Mooie prijzen en vluchttijden Smile
Quote
#4
In juni kan je al 6 x per week. Dat is een mooie uitbreiding van de vluchten naar Athene.
Helaas voor ons kan je niet op dezelfde dag een aansluitende binnenlandse vlucht nemen. Dodgy
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#5
(19 May 2021, 11:23)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In juni kan je al 6 x per week. Dat is een mooie uitbreiding van de vluchten naar Athene.
Helaas voor ons kan je niet op dezelfde dag een aansluitende binnenlandse vlucht nemen. Dodgy

Tip ;een overnachting in het Avra hotel Rafina met gratis shutlle dienst van en naar de luchthaven ,en tevens
een fantastisch ontbijt Wink
Quote
#6
Goede tip Metaxa. Ik neem aan dat jij daar al eens heeft gelogeerd. Is het een net en schoon hotel? Klopt het dat je binnen 20 min. weer op het vliegveld ben?
Ik begrijp dat ze je ook ophalen op het vliegveld.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#7
(20 May 2021, 08:11)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goede tip Metaxa. Ik neem aan dat jij daar al eens heeft gelogeerd. Is het een net en schoon hotel? Klopt het dat je binnen 20 min. weer op het vliegveld ben?
Ik begrijp dat ze je ook ophalen op het vliegveld.
Wij hebben er enkele keren gelogeerd , het is een zeer goed hotel ,en inderdaad er  rijden busjes van en naar het vliegveld [moet je wel even vermelden ]
 en die 20 min klopt ook wel  ,wij hadden de tip weer gekregen van Patrick ,zo helpen wiij mekaar op Oriste Smile
Quote
#8
Om alles toch eens nader te bekijken bemerkte ik dat meer dan de helft van degenen die op Tripadvisor commentaar gaven op die vliegmaatschappij en haar dienstverlening (in totaal ongeveer 1350 personen) dit als 'vreselijk' omschreven. Dus toch even opletten en niet verblind zijn door enkel de prijzen, want in deze problematische tijden is dat nog meer dan ooit nodig.
Quote
#9
(20 May 2021, 08:59)9930zomergem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Om alles toch eens nader te bekijken bemerkte ik dat meer dan de helft van degenen die op Tripadvisor commentaar gaven op die vliegmaatschappij en haar dienstverlening (in totaal ongeveer 1350 personen) dit als 'vreselijk' omschreven. Dus toch even opletten en niet verblind zijn door enkel de prijzen, want in deze problematische tijden is dat nog meer dan ooit nodig.

Ik heb goede herinneringen aan Sky Express. Is bijna net dezelfde kwaliteit als Aegean/Olympic en zou ze zeker verkiezen boven onze "nationale trots".
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bestemmingen en routes van Sky Express Patrick 0 410 30 December 2023, 19:04
Laatste bericht: Patrick
  Vliegen vanaf Brussel naar Athene en verder. Martino 12 2.737 06 March 2023, 12:51
Laatste bericht: Patrick
  "Black Friday" aanbieding van Sky Express Patrick 12 3.847 03 December 2019, 13:02
Laatste bericht: metaxa
  Sky Express Arthur 16 6.328 10 October 2019, 06:08
Laatste bericht: hpkuipers
  Samenwerking KLM - Sky Express metaxa 6 2.938 10 April 2019, 17:34
Laatste bericht: Nanny
  Vliegen naar Athene en vervolgens naar Kythira. Hoe is Sky Express? Martino 12 3.861 06 February 2019, 21:57
Laatste bericht: MartinS
  Express bus Piraeus - Athene centrum Patrick 0 1.614 20 May 2017, 20:00
Laatste bericht: Patrick
  Sky Express: Uitbreiding vluchtschema per 1 okt 2016 Ger 3 3.217 21 August 2016, 12:04
Laatste bericht: Patrick
  Makkelijker eilandhoppen met Sky-Express? Ger 2 3.055 15 April 2013, 22:05
Laatste bericht: Keesklok

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)