Langere termijn rentals
#1
Beste leden,

Absoluut een herhaling van zetten, maar ik ben op zoek naar een website, die appartementen te huur aanbiedt voor de langere termijn. 
Heeft iemand een tip van een actuele site die nog wel in de lucht is en aanbiedingen heeft tot 400 euro per maand? 


p.s. Ik heb al flink rond gesnuffeld op het forum.
Quote
#2
(08 June 2021, 12:22)Marcel@1 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste leden,

Absoluut een herhaling van zetten, maar ik ben op zoek naar een website, die appartementen te huur aanbiedt voor de langere termijn. 
Heeft iemand een tip van een actuele site die nog wel in de lucht is en aanbiedingen heeft tot 400 euro per maand? 


p.s. Ik heb al flink rond gesnuffeld op het forum.

In welk deel van Griekenland wil je huren?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(08 June 2021, 14:35)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(08 June 2021, 12:22)Marcel@1 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste leden,

Absoluut een herhaling van zetten, maar ik ben op zoek naar een website, die appartementen te huur aanbiedt voor de langere termijn. 
Heeft iemand een tip van een actuele site die nog wel in de lucht is en aanbiedingen heeft tot 400 euro per maand? 


p.s. Ik heb al flink rond gesnuffeld op het forum.

In welk deel van Griekenland wil je huren?

Wees heel voorzichtig met sites van makelaars zeker die niet uit Griekenland komen bieden vaak huur opjecten aan met wurgcontracten die absoluut niet rechtsgeldig zijn in Griekenland en als er problemen ontstaan word je door niemand geholpen omdat je niet volgens de Griekse wet aan het huren bent, dus heel goed oppassen dat het volgens de Griekse wetgeving gebeurd met de bijbehorende geldige Griekse huurcontracten die bij de Griekse belastingdienst zijn aangemeld anders bij problemen ben je de klos.
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zoek huisje te huur lange termijn regio Agia Galini Ellie69 4 2.047 12 May 2022, 09:22
Laatste bericht: Ellie69
  Langere termijn huis huren Griekenland mmsixdijkstra 28 3.603 25 August 2020, 21:09
Laatste bericht: vlagreco
  Te huur gevraagd Corfu lange termijn Angela65 0 849 08 August 2020, 15:05
Laatste bericht: Angela65
  Huis huren voor langere tijd! Martino 2 2.416 28 April 2019, 18:11
Laatste bericht: Martino
  Huis(-je) huren lange termijn zuidoost Kreta! Hannuz 1 3.207 22 April 2018, 15:21
Laatste bericht: Arthur
Rainbow lange termijn huren KRETA messara 44 59.550 30 January 2018, 17:00
Laatste bericht: Arthur
  lange termijn huur Sheila.M 27 17.614 04 September 2016, 11:23
Laatste bericht: Patrick
Wink Ik wil op lange termijn n huis(je) huren op Kreta Lousaki001 7 6.752 22 September 2015, 12:14
Laatste bericht: Arthur
  Lange termijn huren in Pillion Kala Nera Harley090 0 3.186 01 December 2014, 02:30
Laatste bericht: Harley090
Smile gezocht: huurhuis in/bij agia galini voor langere termijn blue heaven 7 6.526 14 July 2014, 17:57
Laatste bericht: Sophia

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)