Te Koop Boeken
#1
Eilandliefde :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Een Tourist kwam naar ons dorp:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Het dagelijks leven in het oude Griekenland :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Het derde huwelijk:http://www.literatuurplein.nl/boekdetail.jsp?boekId=215896

Kostas Tachtsis - Reisverhaal :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&beschikbaar=0

Heb je intresse doe een bod,verzend kosten komen er nog bij
Quote
#2
@theeke.Sorry, maar ik kan je even niet volgen.Bied jíj deze boeken nu aan uit je privébezit of intermediair jij tussen de aanbieders en de forumleden hier?Vraag jij lagere prijzen dan die op de links vermeld?Ik begrijp het gewoon niet helemaal.Help me,please!

Overigens allemaal prima boeken en reeds in mijn bezit.Een paar detail-opmerkingen:Eilandliefde is toch die vertaalde verhalenbundel van Hero Hokwerda.Is vrij zeldzaam te koop; dus kopen.
Kostas Tachtsis is de auteur van het voortreffelijke Het derde huwelijk.Redelijk aanbod voor lage prijzen.
Alfred Kossmann schreef Reisverhaal.Op jouw link als uitverkocht
vermeld.Elders ruim verkrijgbaar!Zeer de moeite waard.
Ga aub voorzichtig en nauwkeurig om met boeken, auteurs en titels.Ze zijn me als mijn kinderen!
Quote
#3
(09 December 2010, 19:02)theeke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een Tourist kwam naar ons dorp:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Het derde huwelijk:http://www.literatuurplein.nl/boekdetail.jsp?boekId=215896

Heb je intresse doe een bod,verzend kosten komen er nog bij

Hoi Theeke,

Ik ben wel geïnteresseerd, maar ik snap ook niet goed, of je ze nu zelf aanbied of dat ik ze aan kan schaffen via de link, die je in je bericht hebt gezet.
Quote
#4
Misschien zijn de links alleen bedoeld om info over het boek te verschaffen!

Indien niet, de prijzen bij Bol zijn vaak relatief hoog, soms is een boek goedkoper verkrijgbaar bij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Zijn heel redelijke prijzen, het loont de moeite dit even te checken.
Quote
#5
Nee hoor ik bied ze zelf aan, de info van de links is bedoelt om te zien wat voor boeken het zijn.je hoeft daarbij niet op de prijzen te letten van bol.com.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Heb je intresse stuur een mailtje
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Stapeltje boeken te koop Corry 4 4.351 24 May 2015, 22:41
Laatste bericht: Corry
  weer een aantal boeken te koop maria kaptein 0 2.120 22 December 2013, 11:58
Laatste bericht: maria kaptein
  Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop Corry 5 6.302 05 September 2010, 21:03
Laatste bericht: Corry
  Te koop: 2 boeken maria kaptein 6 6.701 06 March 2010, 20:02
Laatste bericht: maria kaptein

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)