Corfu airport naar busstation, bus reserveren?
#1
Goedemiddag, we gaan in augustus naar Corfu en willen met de bus(makkelijk te wandelen naar busstation wat ik zo zie) naar Kavos. Ik heb een tijdtabel gevonden maar vraag me af of je van te voren moet reserveren? We komen normaliter 11.00 uur aan, nu zag ik 11.45 uur een bus vertrekken en 11.45 uur en dan pas om 13.00 uur weer etc. Kan ik ook ergens vinden wat een kaartje kost? Wie kan me voorzien van info.
Dank alvast.
Quote
#2
Op green bussen staat een ritprijs van 4.40 euro.
Let op: het  busstation is niet meer  ij het nieuwe fort, maar  vlak bij het vliegveld.
Schat 15 - 20 min lopen.
Daar kan je ook tickets kopen.
Geen idee of je van tevoren moet reserveren
Kijk bij Green Bussen.
Quote
#3
Ter info: hopelijk vond je ook deze website, met info over de bussen op Corfu:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






NB: van de luchthaven tot Corfu-stad is het ongeveer 2,5 km. Misschien is dus een korte taxirit te overwegen, indien je net een bus zou gemist hebben? Die korte afstand met een taxi kan volgens mij niet zo enorm veel kosten.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Nog even nagemeten.
Van de vertrekhal tot de busterminal is iets minder dan 1500 meter lopen you.
Er zit wel een klimmetje in.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)