Fodelianakis olijfolie                 
Plf formulier
Fijne vakantie Goedas.
Lekker van genieten!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
Dank jullie wel. Wat is dit toch weer fijn. De lange zwoele avonden en álles wat Griekenland zo fijn maakt.
Ik wens ook iedereen die nu in Griekenland is een prachtige tijd toe. En degenen die al geweest zijn, thuis nagenieten van jullie mooie vakantie… en misschien weer een beetje plannen maken voor 2022
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
Vrijdag weer thuis gekomen van 15 dagen Kreta in Agia Galini, het was een heerlijke vakantie en alles ging
prima met de controles op de luchthavens, we vlogen wel vanaf Den Haag Airport super relaxt.
Quote
Echt vreemd, heb zojuist het PLF-formulier ingevuld voor mijn vakantie naar Corfu over 2,5 week.
Ik heb toch echt mijn juiste leeftijd ingevuld, 50, staat er op de bevestiging in de e-mail, bij de QR-code, 47 bij mijn leeftijd.

Zou ik nu gewoon een nieuw PLF-formulier kunnen invullen? En telt dan het laatst-ingevulde formulier?
Quote
Bron Griekse gids:
“Wil je naderhand iets aanpassen in je gegevens, omdat je een foutje hebt gemaakt, dan kan dat. Je logt opnieuw in en klikt helemaal rechtsboven in het scherm op de drie streepjes, je kunt dan kiezen voor "My dashboard" en dan klik je rechts op het potloodje en dan kun je aanpassingen doen”.
Succes Esther.
Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
Dank je Goedas, ik ga het proberen. Alleen weet ik bijna zeker dat ik het goed ingevuld heb.

Gelukt!
Quote
@Esther, dit is mij ook eens overkomen. Ik heb er veder geen actie op ondernomen.
Quote
(20 September 2021, 18:37)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Esther, dit is mij ook eens overkomen. Ik heb er verder geen actie op ondernomen.
Chris, jij en ik zien er uit wat onze leeftijd aangeeft, Esther ziet er gewoon jaren jonger uit Big Grin Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Ja Esther is prachtig.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  PLF voor Griekenland vervalt Patrick 64 11.152 17 May 2022, 19:58
Laatste bericht: robienne78
  formulier voor ferries johan 3 989 30 January 2022, 00:22
Laatste bericht: johan
  Pakketje versturen: CN22 formulier? Vito 10 11.374 11 October 2012, 08:48
Laatste bericht: rhodosliefhebber

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)