Discussie waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toename strandstoelen
(31 August 2023, 12:24)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Een kennis van me is eerder deze week aangekomen in Syros en huurde gisteren strandbedjes op het strand in Kini. Prijs: 5 Euro!!! Het kan dus ook anders.

Op Syros is het bijna overal € 5 of gratis indien je een drankje neemt
Behalve bij Ono in Agathopes, dat is een hippe sushi-tent. 
Die zijn sowieso duur.
Op Lesbos plomari, gratis aan de strandbars mits consumptie wat logisch is, op andere plaats dacht Eftalou werd er een minimum consumptie van 10€ /dag /bed gevraagd maw als je er iets eet heb je zowiezo je bedrag. Het kan dus ook anders.
Gisteren hebben leden van de beweging red de stranden van Naxos de raadsvergadering bijgewoond,
maar  de kwestie  is niet behandelt omdat volgens de Burgemeester de beweging 48 uur te laat waren
om dit probleem te bespreken volgend naxos Press
(07 September 2023, 17:18)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

[...]
Ter info: de pacht kost de houder € 95.- /m2. (Alleen het strand.)
Dit voorjaar was uitermate slecht voor de ondernemers vanwege het weer. Gister en eergister waren ze ook gesloten vanwege het weer.

Herziene info:
€ 95.- /m2. (Alleen het strand.) Het bedrag heb ik verkeerd verstaan. (Ik had m'n "luidsprekers" niet in, vandaar.)
Dat bleek vandaag toen ik met de eigenaar van Kalivaki sprak. Hij wilde niet melden wat ze precies betalen aan de gemeente. Wel vertelde hij dat de pacht t.o.v. vorig jaar aanzienlijk was verhoogd.

Op het kleine strand (Kalivaki beach) moet je wel betalen voor stoel en parasol. De huidige prijs weet ik niet.
Dat is € 7.- p/d. Klanten van Kalivaki (studio's) betalen daar niet voor.
Nog een paar weken dan kunnen de Strandbedden en stoelen weer in de winterstalling ,en misschien
van de overbodige stoelen nog een leuk kampvuur maken voor de lokale bevolking Tongue

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)