Aangenaam kennis te maken!
#1
Beste mensen,

Dankzij Karen de Vries op dit forum gekopmen: Karen: Εφχαριστω!!

Mijn  Griekse verslaving begon in 1976, dat was ook het begin van een levenslange vriendschap met mensen in Kilini, Kato Panagia en Andravida. Daar er maar heel weinig toen Engels spraken en er hier in NL bij volksuniversiteiten in Leiden en daarna Apeldoorn mogelijkheden waren om het te leren daar dus mee begonnen. En nog steeds profijt van! Vorig jaar en dit jaar nog niet bij onze vrienden geweest, maar dank zij internet des te meer contact. OOk is het daar geweldig als je van fotograferen houdt. Helemaal als dan de kinderen van vrienden gaan trouwen. Wie daar iets van wil zien: dat kan op hbruinsma.com
Ik zie dat er op deze plek nog veel te lezen en te zien valt! Top!

Groetjes Hans
Quote
#2
[Afbeelding: welkom.png]

Welkom op Oríste Hans; leuk dat je ons virtuele kafeneion hebt gevonden én dat je je even wilde voorstellen als nieuw forumlid up
Héél veel lees- en schrijfplezier in ons forum.
Quote
#3
(16 July 2021, 19:32)Hans55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste mensen,

Dankzij Karen de Vries op dit forum gekopmen: Karen: Εφχαριστω!!

Mijn  Griekse verslaving begon in 1976, dat was ook het begin van een levenslange vriendschap met mensen in Kilini, Kato Panagia en Andravida. Daar er maar heel weinig toen Engels spraken en er hier in NL bij volksuniversiteiten in Leiden en daarna Apeldoorn mogelijkheden waren om het te leren daar dus mee begonnen. En nog steeds profijt van! Vorig jaar en dit jaar nog niet bij onze vrienden geweest, maar dank zij internet des te meer contact. OOk is het daar geweldig als je van fotograferen houdt. Helemaal als dan de kinderen van vrienden gaan trouwen. Wie daar iets van wil zien: dat kan op hbruinsma.com
Ik zie dat er op deze plek nog veel te lezen en te zien valt! Top!

Groetjes Hans

Ietwat off topic.

Onlangs hoorde ik een uitspraak die van toepassing is op je foto's Hans. (Ik bedoel deel twee van de uitspraak, al is deze toevoeging eigenlijk overbodig.)
"Iedereen kan een foto maken, maar niet iedereen is een fotograaf." 

We zullen vast nog wel eens wat van je Griekse werk kunnen genieten.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aangenaam kennis te maken spotmatic 10 3.479 17 May 2021, 14:08
Laatste bericht: spotmatic

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)